Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Mededelingen

Ziggo Algemeen Discussies over Algemene Ziggo-zaken, zoals helpdesk en andere niet specifiek aan TV/Internet/Telefonie gekoppelde onderwerpen

Bekijk resultaten enquête: Positief of negatief?
Positief over Alles-in-één 57 79,17%
Positief over Internet 27 37,50%
Positief over (digitale) TV 34 47,22%
Positief over Telefonie 27 37,50%
Positief over klantenservice/monteur 17 23,61%
Positief???? Helemaal niet positief! 5 6,94%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 72. Je mag niet stemmen in deze enquête

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 4 oktober 2009, 13:04
darksens's schermafbeelding
darksens darksens is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 9 maart 2009
Locatie: Meppel
DTV: Humax IR-Fox-C
Berichten: 9
Post Positieve berichten poll

Het zou eens leuk zijn om uit te vinden of er ergens op dit forum ook positieve leden zich bevinden. Hier en daar lees je tussen de verschillende posts wel een positieve klank, maar de "klagers" hebben naar mijn idee toch de overhand. Is echt alles slecht of zijn er ook wel goede dingen die bij Ziggo gebeuren? Laten we eens kijken of we de positieve geluiden af kunnen zetten tegen de negatieve.
  #2  
Oud 5 oktober 2009, 19:26
Excalibur's schermafbeelding
Excalibur Excalibur is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 15 oktober 2008
Locatie: Deventer
Ziggo Internet: Abonnement: Alles-In-Een Plus / Modem: Motorola SBV5121
DTV: Humax IR-FOX C
Berichten: 3.525
Standaard

Ik heb (gelukkig) tot zover enkel positieve ervaringen
__________________

  #3  
Oud 5 oktober 2009, 19:34
Ed's schermafbeelding
Ed Ed is offline
Banned User
 
Geregistreerd: 19 april 2008
Locatie: Ziggo / @Home
Ziggo Internet: Alles in 1 Extra | Ubee EVM3200 | Linksys WRT610N
DTV: Humax iPVR9200
Berichten: 3.388
Standaard Erg positief!!!

En ik zal het toelichten ook

Ja, sorry, binnen 2 weken na bestelling was modem hier geïnstalleerd. Nieuw abonnement. Alles in 1 Plus was me te langzaam, ik bestel Alles in 1 Extra, binnen 1 week Ubee modem binnen en werkend. Geen uitval, alleen NNTP bug, maar ja we wachten op firmware update. Ik ben me er terdege van bewust dat er mensen met heel veel klachten zijn, maar ik val daar niet onder... volgens Vijver had ik 12 monteurs
  #4  
Oud 5 oktober 2009, 19:39
dieco's schermafbeelding
dieco dieco is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 29 mei 2009
Locatie: Drenthe/@Home
Ziggo Internet: AiE Plus + Netgear WNR3500 + Netgear WN111v2
DTV: CI+
Berichten: 535
Standaard

Ik kan niet anders zeggen dat mijn eerste ervaring met Ziggo meer dan positief was.
Vanuit elke hoek in het bedrijf heb ik hulp gekregen ... super!!

offtopic:
Goh Ed, Jouw sterretjesblokjes zijn net konijntjes.
Ze vermeerderen elke minuut
__________________

I don't suffer from insanity ... I enjoy every minute of it!!!
I do suffer from reality though
  #5  
Oud 5 oktober 2009, 19:39
BertK's schermafbeelding
BertK BertK is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 10 april 2008
Locatie: Kerkrade / Ziggo
Ziggo Internet: Alles in 1 Extra / Netgear WNDR3700 / CISCO EPC3925
DTV: 2x CAM CI+
Berichten: 3.158
Standaard

Ik heb wel enkele problemen gehad maar als ik in totaliteit naar het PRODUCT kijk kan ik niet negatief stemmen....

Het enige wat er in mij ogen wel negatief uit de bus komt is de Helpdesk
en hiermee bedoel ik niet de mensen hier op het Forum maar de Helpdesk
die telefonisch hulp moet bieden en de Helpdesk die via het webformulier
antwoorden stuurt. NIET DE MENSEN VAN WEBCARE...

Maar ja... hier maakt de Poll geen verschil in... jammer
  #6  
Oud 5 oktober 2009, 20:05
XeCuToR's schermafbeelding
XeCuToR XeCuToR is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 17 juli 2008
Locatie: Ziggo
Ziggo Internet: Alles-in-1 Plus + Ubee EVW321B
DTV: Cisco 8485
Berichten: 256
Standaard

klantenservice en monteurs had niet bij elkaar moeten staan want het verschil in klanttevredenheid is erg groot tussen deze 2.

Hier trouwens zeer tevreden...
  #7  
Oud 5 oktober 2009, 20:11
GolfTouch's schermafbeelding
GolfTouch GolfTouch is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 3 april 2008
Locatie: Waalwijk - voorheen @home
Ziggo Internet: Connect&Play Max | Modem: Technicolor | Router: TP-link C9 | Switch: D-Link DGS-1016D & 2x 1008D
DTV: CI+ 1.3 Interactief UE55HU7500L | 2x Humax 5050 & IR-FOX | 2x Horizon Box | Anysee E30TC+
Berichten: 3.669
Standaard

Zelf heb ik erg positieve ervaringen met Ziggo. Alleen het porteren van ons telefoonnummer ging niet vlekkeloos maar het is nog steeds onduidelijk of dat aan Ziggo of KPN lag. Echter heb ik keurig netjes mijn belkosten van Ziggo terug gekregen + een extra vergoeding voor de problemen.
__________________
Power is nothing without control !!!
  #8  
Oud 6 oktober 2009, 00:14
Spartagek's schermafbeelding
Spartagek Spartagek is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 26 november 2008
Locatie: Brabant door Ziggo
Ziggo Internet: Op de terugweg naar Ziggo
DTV: Horizon + Extra box en CI+
Berichten: 927
Standaard

Tevreden hier, tot op heden geen storingen
Dus ga zo door ...
  #9  
Oud 6 oktober 2009, 00:29
Barbarian's schermafbeelding
Barbarian Barbarian is nu online
Senior Member
 
Geregistreerd: 9 december 2008
Locatie: @Home
Ziggo Internet: Alles in één plus|Cisco EPC 3928
DTV: SMiT CI+ CAM (Samsung UE40F5700A)|Samsung SMT-C7140|Cisco 8485DVB|Humax IR-FOX C| TV Extra
Berichten: 1.308
Standaard

No probs hier tot zover...
__________________
Rwy’n dymuno pob hwyl i chi gyda gweddill eich bywyd

Bä®bä®îäñ
  #10  
Oud 6 oktober 2009, 01:26
us heit's schermafbeelding
us heit us heit is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 28 maart 2008
Locatie: 8433 Haulerwijk
Ziggo Internet: -
DTV: Samsung DCB-P850R (PVR)
Berichten: 209
Standaard

Ik heb alleen nog maar een TV extra abo en ben daar over de kant van Ziggo zeer tevreden over.
Privé, zou ik wat betreft de zenders, nog wel het een of ander, verbetert willen zien.
Binnenkort misschien wel over naar alles in 1.
Ik zie dit met vol vertrouwen tegemoet.
Immers, als je kijkt naar het aantal gebruikers en het aantal klachten, valt het wat mij betreft, best wel mee.
Al heb ik wel het idee dat het per regio behoorlijk verschilt.
Ik zie hier in regio 8400, nooit veel bijzonderheden.
Greetz Theo.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:10.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl