Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Samsung > Samsung DCB-P850R (PVR)

Mededelingen

Samsung DCB-P850R (PVR) Ervaringen, vragen en opmerkingen over deze Samsung twintuner PVR

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 4 oktober 2009, 00:41
neowam's schermafbeelding
neowam neowam is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Casema Mega 20Mbit/2Mbit
Cool Ventilator los trekken?

Is het verstandig de ventilator gewoon niet los te trekken? Worden de componenten dan werkelijk zo warm?

Anders idee: een paar ronde gaten boren in het metale boven de componenten die gekoeld moeten worden, zodat de warmte gelijk naar boven stijgt?
Oud 4 oktober 2009, 01:25
Renatus's schermafbeelding
Renatus Renatus is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect & Play Max / Technicolor TC7210
DTV: Horizon / Humax 5200c / CI+
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door neowam Bekijk bericht
Is het verstandig de ventilator gewoon niet los te trekken? Worden de componenten dan werkelijk zo warm?

Anders idee: een paar ronde gaten boren in het metale boven de componenten die gekoeld moeten worden, zodat de warmte gelijk naar boven stijgt?
Lijkt me stug dat ze de ventilator er als accessoire in hebben gestopt. Is er een reden voor je vraag?
Oud 4 oktober 2009, 12:31
mennomulder's schermafbeelding
mennomulder mennomulder is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 Plus/Ubee EVW3200 modem
DTV: ex 2x IR Fox C nu Samsungs UE27D5000/SMIT CI+ en UE40ES6100/Quantis CI+ en PVR Humax iHDR5200C
Standaard

Haal je dan het koelsysteem ook uit je automobiel ?

Grouten oet Grunnen
Oud 4 oktober 2009, 13:14
neowam's schermafbeelding
neowam neowam is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Casema Mega 20Mbit/2Mbit
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renatus Bekijk bericht
Lijkt me stug dat ze de ventilator er als accessoire in hebben gestopt. Is er een reden voor je vraag?
Ja de herrie natuurlijk, maar goed, ik zal eens kijken naar een temperatuur sensor regelaar. Ik heb namelijk de ventilator wel is los gehad een tijd, maar erg warm wordt hij niet namelijk, vandaar de vraag, of dat ding een beetje misschien toch overbodig is.
Oud 4 oktober 2009, 17:55
Riparius's schermafbeelding
Riparius Riparius is offline
Senior Member

Standaard

Citaat:
Ja de herrie natuurlijk, maar goed, ik zal eens kijken naar een temperatuur sensor regelaar. Ik heb namelijk de ventilator wel is los gehad een tijd, maar erg warm wordt hij niet namelijk, vandaar de vraag, of dat ding een beetje misschien toch overbodig is.
De samenstelling van zo'n apparaat wordt tot op het laatste detail uitgevogeld om de kostprijs zo laag mogelijk te houden en de betrouwbaarheid (alleen binnen de garantietermijn natuurlijk ...) zo hoog mogelijk. Denk jij serieus dat ze er een fan instoppen als ie overbodig is?
Oud 4 oktober 2009, 21:47
GolfTouch's schermafbeelding
GolfTouch GolfTouch is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect&Play Max | Modem: Technicolor | Router: TP-link C9 | Switch: D-Link DGS-1016D & 2x 1008D
DTV: CI+ 1.3 Interactief UE55HU7500L | 2x Humax 5050 & IR-FOX | 2x Horizon Box | Anysee E30TC+
Standaard

Citaat:
Dat hij bv bovenop niet heel warm wordt wil niets zeggen wat hij binnen in doet. Vergis je daar niet in.

Heb je wel de laatste softwareversie erin zitten?

Ik vind de herrie echt wel meevallen hoor. Als hij bij jou echt zo'n herrie maakt kun je misschien een andere fan plaatsen die stiller is. Daar zijn meer topic's over.

Kijk hier maar eens: Ventilator kapot-vastlopers.

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Samsung > Samsung DCB-P850R (PVR)

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten