Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws

Mededelingen

Ziggo Internet - Vragen en nieuws Discussies en vragen over problemen met je Ziggo Internet-verbinding en modem, nieuwe internetdiensten, voip e.d.

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 3 oktober 2009, 18:44
brinkman88's schermafbeelding
brinkman88 brinkman88 is offline
Junior Member

Standaard Downloadtegoed Nieuwsserver verdwijnt!

Hallo,

Ik ben al geruime tijd in de weer met Ziggo. Op 24 augustus had ik nieuw tegoed moeten krijgen, niet gehad. Er werd zelf beweerd dat ik het had opgemaakt! Op 24 september om 0.00 uur inderdaad, eindelijk! 50 Gb gekregen maar de volgende dag waren die weer verdwenen. Mijn tegoed staat weer op 0 .
Weer gebeld met Ziggo en die gaan het keer op keer bekijken maar er komt niets van de grond.
Van de week ben ik gebeld met de mededeling dat er meer mensen zijn met dit probleem en dat dit aan Ziggo ligt. Ze zijn er mee bezig, ja dat verhaal ken ik ondertussen. Het schijnt erg moeilijk te zijn om er weer 50Gb op te zetten, zodat ik kan downloaden.
Ik ben er spuugziek van en ben dus zeer benieuwd hoeveel mensen dit nog meer meemaken op dit moment zodat wij misschien samen een vuist kunnen maken.
Oud 3 oktober 2009, 19:12
lollita's schermafbeelding
lollita lollita is offline
Member

Ziggo Internet: 50 mbps ubee 3200
DTV: dtv
Standaard

heb er geen verstand van maar gewoon een goedkope pay server en je bent er vanaf.
Wat is nu 50 GB 2 full hd 1080P films en je bent klaar haha.
Oud 3 oktober 2009, 19:24
janos's schermafbeelding
janos janos is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles in een plus - TC7210Z
DTV: Quantis rechtstreeks in TV
Standaard

Ik heb er al eerder voor gepleit, downloadlimiet gewoon afschaffen.
Problemen hiermee gelijk opgelost.
Scheelt ook weer een hoop werk voor helpdesk, kunnen ze zich meer met andere belangrijke zaken bezichhouden.
Oud 3 oktober 2009, 19:51
Sjaool's schermafbeelding
Sjaool Sjaool is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect en Play Complete / Technicolor TC7210 / WNDR3700 v1
DTV: Horizon Mediabox / Humax iHDR-5200C / Humax iHDR-5050C / Samsung UE32F5500
Standaard

Het zou handiger zijn als Ziggo die limiet op het downloaden verwijdert.

Limieten zijn ook niet meer van deze tijd met de breedbandverbindingen van tegenwoordig.

Je zou inderdaad ook voor een payserver kunnen kiezen met als grote voordeel de retentie.
Oud 3 oktober 2009, 19:51
Renatus's schermafbeelding
Renatus Renatus is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect & Play Max / Technicolor TC7210
DTV: Horizon / Humax 5200c / CI+
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door janos Bekijk bericht
Ik heb er al eerder voor gepleit, downloadlimiet gewoon afschaffen.
Problemen hiermee gelijk opgelost.
Scheelt ook weer een hoop werk voor helpdesk, kunnen ze zich meer met andere belangrijke zaken bezichhouden.

Als ze dat zouden doen kunnen meteen prijzen de abonnementen omhoog. Die limieten zijn er niet om te pesten, maar om de kosten onder controle te houden.

Alternatief is alles-in-een extra nemen (15 euro per maand meer) of een payserver (ongeveer 8 euro voor een 20Mbit abo) en je kan zo veel downloaden als je wilt. De goedkopere optie (payserver) is nog beter ook want dan haal je de downloadsnelheid zo goed als gegarandeerd.
Oud 3 oktober 2009, 20:36
janos's schermafbeelding
janos janos is offline
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renatus Bekijk bericht
Als ze dat zouden doen kunnen meteen prijzen de abonnementen omhoog. Die limieten zijn er niet om te pesten, maar om de kosten onder controle te houden.

Alternatief is alles-in-een extra nemen (15 euro per maand meer) of een payserver (ongeveer 8 euro voor een 20Mbit abo) en je kan zo veel downloaden als je wilt. De goedkopere optie (payserver) is nog beter ook want dan haal je de downloadsnelheid zo goed als gegarandeerd.
Kost mi. niets meer, maar bespaart kosten.
Minder werk op helpdesk, en het kost geen werk meer om limiet bij te houden
Oud 3 oktober 2009, 21:03
Renatus's schermafbeelding
Renatus Renatus is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect & Play Max / Technicolor TC7210
DTV: Horizon / Humax 5200c / CI+
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door janos Bekijk bericht
Kost mi. niets meer, maar bespaart kosten.
Minder werk op helpdesk, en het kost geen werk meer om limiet bij te houden
Het bijhouden van de limiet gaat automatisch, de helpdesk kan dit niet eens aanpassen zoals brinkman88 aangeeft.

Op deze site: http://www.snelrennen.nl/usenet.php staat informatie over o.a. de verschillen tussen gratis ISP servers en payservers.

Citaat van die site:

De ISP's konden hier niet altijd in voorzien aangezien de aanschaf van nieuwsservers een kostbare aangelegenheid is. Ook groeide het dataverkeer, waardoor uiteindelijk veel ISP's veel geld kwijt waren voor de levering van haar gratis nieuwsdiensten.

Om als ISP toch deze diensten te kunnen blijven leveren heeft men de dienst in veel gevallen trager gemaakt. Dit houd in dat u meestal niet de snelheid met downloaden zal behalen die uw verbinding toelaat. Ook speelt de drukte van gebruikers vaak een grote rol in de snelheden die gebruikers behalen op deze gratis nieuwsservers.

Op deze site: http://www.proxy2.de/news.php vind je een overzicht van andere gratis newsservers. Misschien dat daar een betere bijzit dan die van Ziggo?
Oud 3 oktober 2009, 23:58
brinkman88's schermafbeelding
brinkman88 brinkman88 is offline
Junior Member

Standaard

Ga ik proberen, want alles is beter als niets. Voor mij is 50Gb toch 8 films en dat is voldoende. Nog meer geld uittrekken voor internet zit er niet in, ik vind 50euro meer als zat.
Oud 4 oktober 2009, 13:11
janos's schermafbeelding
janos janos is offline
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renatus Bekijk bericht
Het bijhouden van de limiet gaat automatisch, de helpdesk kan dit niet eens aanpassen zoals brinkman88 aangeeft.

Op deze site: http://www.snelrennen.nl/usenet.php staat informatie over o.a. de verschillen tussen gratis ISP servers en payservers.

Citaat van die site:

De ISP's konden hier niet altijd in voorzien aangezien de aanschaf van nieuwsservers een kostbare aangelegenheid is. Ook groeide het dataverkeer, waardoor uiteindelijk veel ISP's veel geld kwijt waren voor de levering van haar gratis nieuwsdiensten.

Om als ISP toch deze diensten te kunnen blijven leveren heeft men de dienst in veel gevallen trager gemaakt. Dit houd in dat u meestal niet de snelheid met downloaden zal behalen die uw verbinding toelaat. Ook speelt de drukte van gebruikers vaak een grote rol in de snelheden die gebruikers behalen op deze gratis nieuwsservers.

Op deze site: http://www.proxy2.de/news.php vind je een overzicht van andere gratis newsservers. Misschien dat daar een betere bijzit dan die van Ziggo?

Ik bedoel dat ze hier dan geen klachten meer over af hoeven te handelen.
Oud 4 oktober 2009, 13:42
Ed's schermafbeelding
Ed Ed is offline
Banned User

Ziggo Internet: Alles in 1 Extra | Ubee EVM3200 | Linksys WRT610N
DTV: Humax iPVR9200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brinkman88 Bekijk bericht
Ga ik proberen, want alles is beter als niets. Voor mij is 50Gb toch 8 films en dat is voldoende. Nog meer geld uittrekken voor internet zit er niet in, ik vind 50euro meer als zat.
Had toen na 1 dag al de mail dat datalimiet bereikt was. Toch maar een payserver genomen toen, maar nu Alles in 1 Extra, dus geen limiet meer als ondersteunende server.

Laatst gewijzigd door Ed; 4 oktober 2009 om 13:59
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten