Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+ > Samsung

Mededelingen

Samsung Nieuws, vragen en opmerkingen over Samsung CI+ geschikte TV's

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 2 oktober 2009, 22:59
Marco en Marenka's schermafbeelding
Marco en Marenka Marco en Marenka is offline
Junior Member

Ziggo Internet: alles in 1
Standaard LE40A656 CI+ of Alphacrypt getest?

Beste Mensen

Ik heb een jaar geleden een LE40A656 gekocht met digitale ontvanger maar wil graag van die twee afstandbedieningen af.
Dus was mijn vraag heeft iemand al geprobeerd of de CI+ module werkt op mijn type tv of anders de Alphacrypt?
Alvast bedankt
Oud 3 oktober 2009, 16:38
taeko's schermafbeelding
taeko taeko is offline
Junior Member

DTV: Samsung 46B7090WP
Standaard CI+

De A656 heeft geen CI+ interface. Gebruik de zoekfunctie in dit forum voor een lijst met gecertificeerde toestellen. De alphacrypt zal wellicht wel werken, hoelang nog is niet bekend
Oud 11 oktober 2009, 15:41
Marco en Marenka's schermafbeelding
Marco en Marenka Marco en Marenka is offline
Junior Member

Ziggo Internet: alles in 1
Standaard

Bedankt voor je antwoord. Maar er dus nog niemand die met zekerheid kan zeggen of getest heeft dan dit gaat werken???
Heb ook gelezen dat de alphacrypt voor lcd tv voor 2009 niet geblokkeerd kan worden door ziggo.
Oud 30 oktober 2009, 18:04
finely's schermafbeelding
finely finely is offline
Junior Member

Standaard CI module samsung LE40A656

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marco en Marenka Bekijk bericht
Beste Mensen

Ik heb een jaar geleden een LE40A656 gekocht met digitale ontvanger maar wil graag van die twee afstandbedieningen af.
Dus was mijn vraag heeft iemand al geprobeerd of de CI+ module werkt op mijn type tv of anders de Alphacrypt?
Alvast bedankt
Ik zit met hetzelfde probleem mijn tv is nog GEEN jaar oud ik vraag me af waarom ziggo z`n trouwe klanten (ik ben al een kabelabonnee sinds vele vele jaren) niet terwille wil zijn en met een product komt dat ook op deze tv`s werkt , en vertel me niet dat dit niet mogelijk is , ik voel me als consument behoorlijk in de maling genomen temeer omdat ik nu analoog kijk (omdat ik geen zin heb in dat mooie kastje en bijbehorende afstandsbediening) het zenderpakket steeds verder word verkleind en ziggo mij gaat DWINGEN om digitaal te kijken , ik vind het van een grote arrogantie betuigen richting abonnees .
Ik ben dan ook benieuwd wat er gaat gebeuren als de opta in 2010 de kabelaars gaat verplichten om ook andere providers toegang te verlenen tot het kabelnet , ik hoop dat er dan een provider komt die wel aan de wensen van hun klanten tegemoet komen ik zal dan zeker niet aarzelen om over te stappen en met mij denk vele andere abonnees.

Mart Sonneveld
finely1@gmail.com

Laatst gewijzigd door finely; 31 oktober 2009 om 00:52
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+ > Samsung

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten