Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Nieuwsgroepen

Mededelingen

Nieuwsgroepen Discussies over de news-server van Ziggo, het gebruik van een payserver en usenet software

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 2 oktober 2009, 22:36
Mokerhamer's schermafbeelding
Mokerhamer Mokerhamer is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Alles-In-1 Extra Netgear WNR3500v2
Standaard Rara wat zou het zijn!

Beste Ziggo Gebruikers,

Ik heb sins een week Ziggo Alles-In-1 Extra Unclisief de Premium draadloos router. De snelheid is perfect eff een speed testje.

Modum: Ubee EVM3200
Router: Netgear router WNR3500 (High Speed) (Koste me 99 euro extra)

Om dit te berijken was een hell!, ik heb veel problemen gehad met de draadloos snelheid en de oorzaak bleek te zijn het mooie gele kabeltje tussen me modem en de router . Maar alsnog heb ik een zeer slingerende snelheid van 48Mb tot 800Kb!!!!!!!!!!! ik heb alles al gereset ontkoppelt, stroom 40 seconde eraf, tegen de muur aan gesmeten en het helpt gewoon niet!

Maar ik ben op het volgende probleem gestuit als ik niet genoeg heb, via newsgroepen haal ik de maximale snelheid van 2.4 Mb gemiddelt 1.4Mb terwijl mij belooft is dat ik de 16Mb zou moeten kunnen halen staat zelfs op hun website. Ik heb erover gebelt en ze helpdesk heeft mij een pdf bestandje toe gemailt waar ik helemaal niks aan heb!

Dus ik vraag gebruikers wat het zou kunnen zijn, ik heb van alles uitgezet.
Ik heb zelfs mijn laptop in veilige modes laten downloaden en nog steeds niks!

Laatst gewijzigd door Mokerhamer; 4 oktober 2009 om 11:31
Oud 2 oktober 2009, 22:45
Renatus's schermafbeelding
Renatus Renatus is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect & Play Max / Technicolor TC7210
DTV: Horizon / Humax 5200c / CI+
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mokerhamer Bekijk bericht
Maar ik ben op het volgende probleem gestuit als ik niet genoeg heb, via newsgroepen haal ik de maximale snelheid van 2.4 Mb gemiddelt 1.4Mb terwijl mij belooft is dat ik de 16Mb zou moeten kunnen halen staat zelfs op hun website. Ik heb erover gebelt en ze helpdesk heeft mij een pdf bestandje toe gemailt waar ik helemaal niks aan heb!
Staat een hele post over in het zelfde forum gebied waar je deze vraag stelt:
http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=20862

Hier in kan je een hele hoop informatie vinden over Ubee en de newsserver snelheden.
Oud 3 oktober 2009, 12:32
Junior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renatus Bekijk bericht
Staat een hele post over in het zelfde forum gebied waar je deze vraag stelt:
http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=20862

Hier in kan je een hele hoop informatie vinden over Ubee en de newsserver snelheden.
Ik zit nu al dagen met het gedoe, de laatste druppel zal binnenkort vallen en dan zeg ik mijn abbonement op en eis ik mijn geld terug, gelukkig is mijn vader advocaat dus ik denk dat het juridische gevolgen zal hebben. Ik ben het gewoon zat om van het kastje naar de muur gestuurd te worden. Ik ben inmiddels 7 dagen bezig om mijn Smartcard te activeren wat gewoon niet wil lukken.
Oud 3 oktober 2009, 12:50
Senior Member

Standaard

Citaat:
Ik zit nu al dagen met het gedoe, de laatste druppel zal binnenkort vallen en dan zeg ik mijn abbonement op en eis ik mijn geld terug, gelukkig is mijn vader advocaat dus ik denk dat het juridische gevolgen zal hebben. Ik ben het gewoon zat om van het kastje naar de muur gestuurd te worden. Ik ben inmiddels 7 dagen bezig om mijn Smartcard te activeren wat gewoon niet wil lukken.
Van die smartcard kan ik niets zeggen, dat zou gewoon een standaard handeling moeten zijn.

Denk niet dat dreigen met juridische stappen iets zal uitmaken, het probleem met de downloadsnelheid van de newsservers met een Ubee modem is onderkent door Ziggo en zij zeggen hier aan te werken.

Daarnaast zal de newsserver van Ziggo aan het begin van de maand zwaarder belast worden dan tegen het eind van de maand, gebruikers met een data limiet kunnen namelijk vanaf de eerste van de maand weer downloaden tot hun maandlimiet is bereikt. Die 16Mbit is wat je maximaal kan halen, het is geen gegarandeerde snelheid.
Oud 3 oktober 2009, 13:50
lollita's schermafbeelding
lollita lollita is offline
Member

Ziggo Internet: 50 mbps ubee 3200
DTV: dtv
Standaard

Als je pa dan toch advocaat is dan zijn er centen zat in het huisje denk ik neem je een pay servertje (Eweka) 7,50 € daar haal je misschien wel de snelheid van 40 Mbps.
Ik heb zelf ook troubels met ziggo met mijn 50 Mbps lijn wat noeg niet echet werkt heb nu een 20 Mbps en ik down wel met de voledige snelheid.
Oud 3 oktober 2009, 13:58
Ed's schermafbeelding
Ed Ed is offline
Banned User

Ziggo Internet: Alles in 1 Extra | Ubee EVM3200 | Linksys WRT610N
DTV: Humax iPVR9200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lollita Bekijk bericht
Als je pa dan toch advocaat is dan zijn er centen zat in het huisje denk ik neem je een pay servertje (Eweka) 7,50 € daar haal je misschien wel de snelheid van 40 Mbps.
Ik heb zelf ook troubels met ziggo met mijn 50 Mbps lijn wat noeg niet echet werkt heb nu een 20 Mbps en ik down wel met de voledige snelheid.
Ik heb een Ubee modem en 60Mbit/s account bij Hitnews, hoger dan 35Mbit/s kom je niet. Ligt gewoon aan modem, dus gewoon even wachten.
Oud 3 oktober 2009, 20:58
Junior Member

Standaard

Ik heb al een payserver waarmee ik MAx 4.4mb haal, gemiddeld haal ik er 3mb mee. Overigens het drijgen met juridische stappen werken echt, ik heb gebelt en raar genoeg gaf de telefoniste haar "Nummer" op waarmee ziggo haar kan identificeren daarbij heeft mij vader via zijn bedrijfstelefoon gebelt waarbij ze hem uitlachte over het juridische gedoe. Na een aangetekende brief (2 dagen geleden verstuurt) hebben we een bericht terug gekregen dat er een monteur op Donderdag 15-10-09 om tussen 12:00 en 18:00 langs te komen om het gehele netwerk te controlen en de service kast te komen controllen na dat er meer meldingen zijn geweest.
Ik hoop dat ze het oplossen want personelijk heb ik geen zin meer in deze onzin.

Ik weet dat sommige mensen gaan zeggen, Er zijn meerdere klachten binnen gekommen vandaar komen ze het controleren, Dat klopt niet helemaal na hoevaak bellen kwamen ze bij jullie de service kast controleren? Ik neem aan bij nog of amper iemand.

P.s) Met mijn eerste post endeze post kun je mogelijk een gat vinden in het verhaal, maar het is een samenvatting want ik heb ongeveer 15 keer gebelt naar ziggo met mijn problemen. ALs iemand bij het activeren van zijn Smartcard NOS-1002 Error krijgt betekend het dat zijn pakket niet aan het systeem is toegevoegt! kwam ik na 6x bellen pas achter

Laatst gewijzigd door Mokerhamer; 3 oktober 2009 om 21:03
Oud 4 oktober 2009, 19:45
Junior Member

Standaard

Ik heb nog wat research gedaan over de Ubee EVM 3500 Modem, Tot mijn grote verbazing ken ik de modem niet eens vinden op internet, zelfs niet eens op de officiele Ubee website.

Officiele Ubee website:
http://www.ubeeinteractive.com/index.php/productsae
Oud 4 oktober 2009, 20:05
Senior Member

Standaard

Citaat:
Ik heb nog wat research gedaan over de Ubee EVM 3500 Modem, Tot mijn grote verbazing ken ik de modem niet eens vinden op internet, zelfs niet eens op de officiele Ubee website.

Officiele Ubee website:
http://www.ubeeinteractive.com/index.php/productsae
Klopt, was me ook al opgevallen. Het is trouwens de EVM 3200. Enige wat je vindt als je er op zoekt is diverse forums waar aie extra gebruikers rondhangen.

Of het is een gloednieuw modem of Ubee heeft een speciaal modelnummer voor Ziggo gemaakt gezien het grote aantal dat wordt afgenomen. Ik zou graag de handleiding (of in ieder geval een beschrijving van de mogelijkheden) willen inzien.

We blijven zoeken....
Oud 4 oktober 2009, 21:12
Junior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renatus Bekijk bericht
Klopt, was me ook al opgevallen. Het is trouwens de EVM 3200. Enige wat je vindt als je er op zoekt is diverse forums waar aie extra gebruikers rondhangen.

Of het is een gloednieuw modem of Ubee heeft een speciaal modelnummer voor Ziggo gemaakt gezien het grote aantal dat wordt afgenomen. Ik zou graag de handleiding (of in ieder geval een beschrijving van de mogelijkheden) willen inzien.

We blijven zoeken....
Ik ben al aan het mailen met ze
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Nieuwsgroepen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten