Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+ > Philips

Mededelingen

Philips Nieuws, vragen en opmerkingen over Philips CI+ geschikte TV's

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 1 oktober 2009, 21:47
rowdy's schermafbeelding
rowdy rowdy is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 1 april 2008
Locatie: @Home
Ziggo Internet: Alles in 1 Plus
DTV: Totaalpakket, Philips 5604/CI+, Cisco 8485, Humax 5200
Berichten: 878
Standaard Geen programma beschikbaar

Ik heb net de CI+ CAM gehaald, software op TV bijgewerkt en op zich werkt alles (op de known issues na).
Ik heb echter op de 3 Discovery's, NAT Geographic, Travel Channel, dus zenders 201 tot en met 205 de melding 'geen programma beschikbaar'.
206 is Holland Doc 24, die doet het dan wel weer.
Ik heb het totaal-pakket, dus alle zenders zouden het moeten doen en de meeste zenders die ik heb gecontroleerd, doen het ook gewoon. Alle kinderzenders (3xx) doen het, de muziekzenders doen het, dus alle zenders lijken wel gewoon geactiveerd. Maar het is ook niet de melding 'gecodeerd programma' maar gewoon 'geen programma beschikbaar'. Ook de Guide en de Now/Next balk tonen geen programma-info bij deze zenders (en die doen het wel bij bijv. de Turkse zenders die niet in mijn abonnement zitten).

Ik heb al even gezocht in alle topics maar kon deze fout zo snel niet vinden. Als het al wel aan de orde is geweest, dan excuses voor het dubbelposten.
  #2  
Oud 1 oktober 2009, 22:27
TomF's schermafbeelding
TomF TomF is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 3 juli 2009
Locatie: Deventer
DTV: 1x Philips 40PFL8007K/12 en 2x Philips 32PFL7404H/12
Berichten: 425
Standaard

Bij mij staat op de pagina met het Ziggo-zenderoverzicht (Kanaal 12) dat er per 01-10-2009 enkele kanaalnummers zijn gewijzigd in de kanaal-range die je opgaf.

Ik heb een tijdje terug hetzelfde verschijnsel als jij gehad en ik heb toen alle zenders opnieuw laten zoeken.
(Wellicht was het bijwerken van de zenders afdoende geweest).
  #3  
Oud 2 oktober 2009, 08:22
rowdy's schermafbeelding
rowdy rowdy is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 1 april 2008
Locatie: @Home
Ziggo Internet: Alles in 1 Plus
DTV: Totaalpakket, Philips 5604/CI+, Cisco 8485, Humax 5200
Berichten: 878
Standaard

Ik heb bijwerken geprobeerd, dat hielp niet. Toen heb ik alle zenders opnieuw laten zoeken, dat werkte wel
Overigens zitten de zenders nog steeds op dezelfde nummers? Maar achterliggend is de frequentie (voor zover van toepassing bij digitaal) toch veranderd blijkbaar.
Nouja, het werkt nu weer
En nederland 1 HD & co zijn ook naar 1,2 en 3 verhuisd nu.
Wel gek dat alleen bijwerken dit niet doet maar een compleet nieuwe installatie nodig is?
Zal vast ook nog wel op de eisen/issues-list van Ziggo staan.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+ > Philips




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:06.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl