Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Nieuws

Mededelingen

Nieuws Nieuwsberichten over digitale TV en Radio en zenderwijzigingen bij Ziggo

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 1 oktober 2009, 18:07
ArChie's schermafbeelding
ArChie ArChie is offline
Senior Member

Standaard Preview TV

Weer een Ziggo reclame kanaal erbij in de voorste gelederen van de kanaalnummering: "Preview TV". Continu reclame voor Ziggo Interactieve TV op plek 12. Voor mij persoonlijk de zoveelste reden waarom we zo snel mogelijk van die verplichte kanaal nummering in de basislijst van ontvangers en TV's af moeten.
Oud 1 oktober 2009, 18:11
AW78's schermafbeelding
AW78 AW78 is offline
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ArChie Bekijk bericht
Weer een Ziggo reclame kanaal erbij in de voorste gelederen van de kanaalnummering: "Preview TV". Continu reclame voor Ziggo Interactieve TV op plek 12.
Yep. We hebben nu in feite 5 Ziggo kanalen:

- ZiZone
- Etalagekanaal
- Preview TV
- Ziggo TV
- Zenderoverzicht

En kanaal 15 wordt ook nog vrijgehouden voor een eventueel zesde promo kanaal...

Citaat:
verplichte kanaal nummering
Wat dacht je van een favorieten lijst aanmaken?
Oud 1 oktober 2009, 18:15
ArChie ArChie is offline
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AW78 Bekijk bericht
Wat dacht je van een favorieten lijst aanmaken?
Daar ben ik mee gestopt nadat ik voor de zoveelste keer mijn Humax IR-FOX C ontvanger terug moest zetten naar fabrieksinstellingen. Ook zit ik dan met een compleet onlogische nummering omdat die niet aangepast kan worden.

Klantvriendelijkheid is in dit geval het achteraan zetten van dit soort niets toevoegende kanalen, maar Ziggo staat nu eenmaal niet bekend om de klantvriendelijkheid.
Oud 1 oktober 2009, 19:12
catastrofus's schermafbeelding
catastrofus catastrofus is offline
Senior Member

Ziggo Internet: AI1+/EPC3212/RT-AC87U
DTV: TV-plus + ongecertificeerd spul
Standaard

Citaat:
Daar ben ik mee gestopt nadat ik voor de zoveelste keer mijn Humax IR-FOX C ontvanger terug moest zetten naar fabrieksinstellingen. Ook zit ik dan met een compleet onlogische nummering omdat die niet aangepast kan worden.

Klantvriendelijkheid is in dit geval het achteraan zetten van dit soort niets toevoegende kanalen, maar Ziggo staat nu eenmaal niet bekend om de klantvriendelijkheid.
ArChie, dan zit er niets anders op dan een dreambox te kopen...

Gert.
Oud 1 oktober 2009, 19:17
ArChie ArChie is offline
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door catastrofus Bekijk bericht
ArChie, dan zit er niets anders op dan een dreambox te kopen...
Maar dat mag toch niet van Ziggo? Ik heb die Dreambox tenminste niet bij de door Ziggo "gecertificeerde" ontvangers zien staan en alleen als je een door Ziggo "gecertificeerde" ontvanger hebt weet je zeker dat je een probleemloos en klantvriendelijk product hebt. Ook mag ik zonder door Ziggo "gecertificeerde" ontvanger geen aanspraak maken op ondersteuning door Ziggo als ik weer eens hulp nodig heb om mijn ontvanger in de meterkast aan te sluiten en terug te zetten naar de fabrieksinstellingen.
Oud 1 oktober 2009, 19:22
Senior Member

Standaard

Citaat:
Maar dat mag toch niet van Ziggo? Ik heb die Dreambox tenminste niet bij de door Ziggo "gecertificeerde" ontvangers zien staan en alleen als je een door Ziggo "gecertificeerde" ontvanger hebt weet je zeker dat je een probleemloos en klantvriendelijk product hebt. Ook mag ik zonder door Ziggo "gecertificeerde" ontvanger geen aanspraak maken op ondersteuning door Ziggo als ik weer eens hulp nodig heb om mijn ontvanger in de meterkast aan te sluiten en terug te zetten naar de fabrieksinstellingen.

Tsja, ik dacht al, er ontbrak iets toen ik die dm's ging gebruiken. Ahh, ik weet het alweer: geen vastlopers en reset's om de zaak weer in de benen te helpen...

Gert.
Oud 1 oktober 2009, 20:44
AW78's schermafbeelding
AW78 AW78 is offline
Senior Member

Standaard

Citaat:
Daar ben ik mee gestopt nadat ik voor de zoveelste keer mijn Humax IR-FOX C ontvanger terug moest zetten naar fabrieksinstellingen.
Als je echt zo vaak problemen hebt met je ontvanger kun je beter een andere aanschaffen. Een ontvanger die je elke week terug moet zetten naar de fabrieksinstellingen is duidelijk niet in orde.

Nu moet ik er wel bij zeggen dat ze bij de helpdesk van Ziggo wel erg snel zeggen dat je zo'n ding terug moet zetten naar de fabrieksinstellingen, ik heb ook al meegemaakt dat ze dat aanraden bij elk wissewasje. De stekker er 5 minuten uithalen helpt meestal ook in zo'n geval.

N.B. Is er trouwens nog geen fabrikant op het idee gekomen om een klein geheugen in die ontvangers te zetten waar je zaken zoals de favorietenlijst en de voorkeuren voor teletext en alt. audio in kan bewaren? Moet me toch niet al te moeilijk lijken...
Oud 1 oktober 2009, 20:46
AW78's schermafbeelding
AW78 AW78 is offline
Senior Member

Standaard

Citaat:
Ook mag ik zonder door Ziggo "gecertificeerde" ontvanger geen aanspraak maken op ondersteuning door Ziggo als ik weer eens hulp nodig heb ...
Ik dacht dat je die "ondersteuning" altijd zo bar slecht vond?
Bovendien zijn er genoeg internetfora te vinden waar mensen met technische problemen oplossingen bieden die nuttig zijn voor andere gebruikers.
Oud 1 oktober 2009, 21:05
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AW78 Bekijk bericht
Ik dacht dat je die "ondersteuning" altijd zo bar slecht vond?
Bovendien zijn er genoeg internetfora te vinden waar mensen met technische problemen oplossingen bieden die nuttig zijn voor andere gebruikers.
De ondertoon van ArChie was ook lichtelijk ironisch, meende ik zo tussen de regels door te lezen...

Gert.
Oud 1 oktober 2009, 21:27
Vijver's schermafbeelding
Vijver Vijver is offline
Senior Member

Ziggo Internet: AIE Extra Arris TM702B D-Link Dir-655
DTV: Humax IRHD-5000C & Humax IR- Fox C
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door catastrofus Bekijk bericht
De ondertoon van ArChie was ook lichtelijk ironisch, meende ik zo tussen de regels door te lezen...

Gert.
Ik zie het ook. Hij doet het exact 3 keer. Niet 2 keer, niet 4 keer.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Nieuws

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten