Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Ziggo On Demand

Mededelingen

Ziggo On Demand Vragen en opmerkingen over het originele Interactieve TV platform van Ziggo.

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 30 september 2009, 12:00
Flik-IT's schermafbeelding
Flik-IT Flik-IT is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 30 september 2009
Locatie: Kampen @Home
Ziggo Internet: Alles in 1
DTV: Cisco + Humax
Berichten: 4
Standaard ITV "Wacht tot het afspelen begint"

Hallo,

Ik maak gebruik van ITV van Ziggo wat prima gewerkt heeft tot circa 1,5 week geleden. Vanaf dat moment kan ik geen gebruik meer maken van ITV-diensten (TV-theek, Uitz. gemist, Ooit gemist etc. etc.)

De catalogus wordt wel keurig geladen en ik kan ook prima een aflevering selecteren om de info van de aflevering te lezen.
Echter na het klikken op OK AFSPELEN blijft het ernstig stil.
De Cisco geeft aan "Wacht tot het afspelen begint" waarna na een tijdje mij wordt meegedeeld dat het niet mogelijk is om te kijken.

Ik heb gebeld met helpdesk van Ziggo ITV en ik heb vanochtend ook een monteur over de vloer gehad.

Er zou een centraal probleem zijn ergens zei de monteur na gesproken te hebben met de helpdesk van Ziggo ITV.

Nu vraag ik me alleen af, waarom de helpdesk dat niet gelijk tegen mij zei voordat ze een monteur stuurde? Dat heeft toch geen zin?
Ach de monteur heeft een bakje koffie gehad, en ik moest maar nog een week wachten en anders maar weer even bellen?

Helpdesk zelf kan geen toezeggingen doen over de verwachte oplostijd.
Hier wordt je toch niet vrolijk van?

Andere mensen hier ook last van?
Regio Kampen (voormalig @home)
Firmware versie: 1.2.0.1
Core versie: CO20130
NP versie: PVR1.8.63
Loader versie: 3.1.0.
Mac adress STB: 00-1a-c3-fa-fb-48
IP aderess STB: 10.13.115.143
Mac adress modem: 00-1a-c3-fa-fb-49
IP aderess modem: 10.202.31.43
Serving Area: 590022207

Iemand ook ervaringen hiermee? Tips? Of nog mooier... oplossingen?

Met vriendelijke groet,
Vincent Flik
  #2  
Oud 30 september 2009, 12:15
nmatheij's schermafbeelding
nmatheij nmatheij is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 3 augustus 2009
Locatie: Meerlo / @Home
Ziggo Internet: iTV Cisco
DTV: Humax
Berichten: 25
Standaard

Ik heb hetzelfde probleem. Ziggo gebeld en moest enkele gegevens doorgeven.

Ze wisten dat het probleem er was, maar hebben de oorzaak nog niet kunnen achterhalen.

Er wordt naar gekeken.
  #3  
Oud 30 september 2009, 15:40
snarf007's schermafbeelding
snarf007 snarf007 is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 19 juni 2009
Locatie: Utrecht | Casema/Ziggo
Ziggo Internet: Alles-in-1 Plus | TV-Extra | UBEE |
DTV: Cisco 8485DVB | Cisco 8455DVB
Berichten: 118
Standaard

Niet weer he ...
Zal thuis straks kijk of regio 3524 ook (weer) problemen heeft.
Heeft wel een week gewerkt....
  #4  
Oud 30 september 2009, 17:16
nmatheij's schermafbeelding
nmatheij nmatheij is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 3 augustus 2009
Locatie: Meerlo / @Home
Ziggo Internet: iTV Cisco
DTV: Humax
Berichten: 25
Standaard

Bij ons is het niet weer, maar nog steeds. Al de hele maand.
  #5  
Oud 1 oktober 2009, 09:14
Flik-IT's schermafbeelding
Flik-IT Flik-IT is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 30 september 2009
Locatie: Kampen @Home
Ziggo Internet: Alles in 1
DTV: Cisco + Humax
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nmatheij Bekijk bericht
Bij ons is het niet weer, maar nog steeds. Al de hele maand.
Een maand ? Als dit een maand gaat duren, dan krijgen ze een klachtenbrief en zeg ik de boel op.

Gisteravond weer gebeld... ik moest 48 uur wachten...

Ik hou jullie op de hoogte.
  #6  
Oud 1 oktober 2009, 09:59
nmatheij's schermafbeelding
nmatheij nmatheij is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 3 augustus 2009
Locatie: Meerlo / @Home
Ziggo Internet: iTV Cisco
DTV: Humax
Berichten: 25
Standaard

Gisteren succesvol een film gestart vanuit de TV-theek.

Ik kan de boel wel opzeggen, maar dat kost me weer veel energie, plus ik ben mij HD kastje met harde schijf dan weer kwijt. Ziggo heeft toegegeven dat het een probleem is, en dat ze bezig waren met het zoeken naar een oplossing.

iTV is duidelijk te vroeg de markt in gesmeten, maar daarom ga ik het niet afschieten. Vooralsnog heb ik niets betaald voor iTV.
  #7  
Oud 1 oktober 2009, 14:50
snarf007's schermafbeelding
snarf007 snarf007 is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 19 juni 2009
Locatie: Utrecht | Casema/Ziggo
Ziggo Internet: Alles-in-1 Plus | TV-Extra | UBEE |
DTV: Cisco 8485DVB | Cisco 8455DVB
Berichten: 118
Standaard

Gisteren avond gewoon een filmpje kunnen kijken in 3524. Dus geen wachten tot afspelen begint.

Heb zelf ook wel dat soort issue's gehad. Dat het afspelen soms wel en soms niet lukte. Na het vervangen van de coax-kabel naar de decoder is het probleem weg. Nu nog heel af en toe, maar even herstarten lost het probleem op.
  #8  
Oud 5 oktober 2009, 07:24
ababus's schermafbeelding
ababus ababus is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 6 september 2009
Locatie: Kampen @home
Ziggo Internet: Ziggo Z1 en Interactieve TV
DTV: Cisco
Berichten: 3
Standaard

Hier bij ons werkt 't ook niet. Ook regio Kampen. Ik heb het Interactieve pakket nu ongeveer 1 maand. Heb enkel nog gezeur gehad. Het enige interactieve aan het pakket is de interactie die je met de helpdesk hebt. Vaak welwillend, maar toch ook vaak onwetend.

Heb maar weer eens de fabrieksinstellingen hersteld....geen succes. Dus ligt niet aan 't kastje (tenminste dat verwacht je dan). Heb inmiddels maar klacht verstuurd. Kijken wat ze daarmee gaan doen!

We gaan maar weer wachten op respons. .... Overigens denk dat ik er al wel klaar mee ben. Zeg 't maar weer op denk ik.....
  #9  
Oud 5 oktober 2009, 11:44
nmatheij's schermafbeelding
nmatheij nmatheij is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 3 augustus 2009
Locatie: Meerlo / @Home
Ziggo Internet: iTV Cisco
DTV: Humax
Berichten: 25
Standaard

Tip: Bij enkele afleveringen/films die we hebben geprobeerd komt het kasje met de vraag of ie door moet gaan waar ie de laatste keer gebleven was. Hierop moet je Nee antwoorden, anders blijft ie namelijk toch weer hangen.

Dat wil natuurlijk niet zeggen dat het dan wel werkt, maar het is het proberen waard.
  #10  
Oud 6 oktober 2009, 09:58
Flik-IT's schermafbeelding
Flik-IT Flik-IT is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 30 september 2009
Locatie: Kampen @Home
Ziggo Internet: Alles in 1
DTV: Cisco + Humax
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nmatheij Bekijk bericht
Tip: Bij enkele afleveringen/films die we hebben geprobeerd komt het kasje met de vraag of ie door moet gaan waar ie de laatste keer gebleven was. Hierop moet je Nee antwoorden, anders blijft ie namelijk toch weer hangen.

Dat wil natuurlijk niet zeggen dat het dan wel werkt, maar het is het proberen waard.
Dat heb ik geprobeerd, helaas zonder succes.

Afgelopen weekend heb ik mijn tuner meegenomen naar mijn schoonouders welke ook ITV van Ziggo hebben.
Hier de tuner aangesloten, en hier werkte mijn tuner gewoon.

Thuis aangesloten en het werkt weer niet.
2e keer een monteur gehad, er schijnt nu een afdeling "Audio & Video" mee bezig te zijn....

To be continued...
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Ziggo On Demand




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:11.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl