Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+ > Samsung

Mededelingen

Samsung Nieuws, vragen en opmerkingen over Samsung CI+ geschikte TV's

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 29 september 2009, 23:14
polcyn's schermafbeelding
polcyn polcyn is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 29 september 2009
Locatie: tilburg
Berichten: 6
Standaard Foutmelding: Your host is not fully CI+ compliant

hoi

Ik heb een samsung PS50B551T3PXXC
kocht vandaag de ci+ modulen maar krijg hme niet aan de gang..
krijg de melding:
Your host is not fully CI+ compliant

ik weet ook niet of de smartcard goed geactiveerd is aangezien ik nergens een melding verder van krijg.
Ik heb geen andere digitale ontvanger.

Wat doe ik fout??
Ik las eerder dat de medlig betekent dat de tv de module niet ondersteund met deze melding maar heb de bon en doos gecontroleerd en het is echt dit toestel. met de xxc erbij!

Ik heb trouwens het hele proces gevolgd zoals hier beschreven maar heb nu al mijn zenders eraf gegooid en het werkt gewoon niet!

wie kan me helpen?
alvast bedankt

Laatst gewijzigd door polcyn; 29 september 2009 om 23:32
  #2  
Oud 29 september 2009, 23:45
The_Doman's schermafbeelding
The_Doman The_Doman is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 20 september 2005
Locatie: Den Helder / Multikabel
DTV: Humax 5050/5100/5300/DM500/TechnoTrend/Terratec/M750C
Berichten: 2.446
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door polcyn Bekijk bericht
Ik las eerder dat de medlig betekent dat de tv de module niet ondersteund met deze melding maar heb de bon en doos gecontroleerd en het is echt dit toestel. met de xxc erbij!

Heb je ook de sticker op de TV zelf gecontroleerd?
  #3  
Oud 30 september 2009, 00:15
polcyn's schermafbeelding
polcyn polcyn is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 29 september 2009
Locatie: tilburg
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The_Doman Bekijk bericht
Heb je ook de sticker op de TV zelf gecontroleerd?

yep... net ook gedaan en het nummer klopt echt!
  #4  
Oud 30 september 2009, 00:38
polcyn's schermafbeelding
polcyn polcyn is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 29 september 2009
Locatie: tilburg
Berichten: 6
Standaard

ik heb nu een berichtje via website ziggo dat kaart geactiveerd moet zijn..

vandaag weer de hele dag bezig maar het lukt niet.. inmiddels al voor 10 euro gebeld met ziggo en samsung..
ze denken dat de software verouderd is maar de tv wil geen nieuwe software accepteren. iemand hier probelemen mee gehad??

zelf samsung weet geen oplossing meer..
word hier hopeloos van..

Laatst gewijzigd door polcyn; 30 september 2009 om 14:56
  #5  
Oud 1 oktober 2009, 19:23
anoniem's schermafbeelding
anoniem anoniem is offline
Ziggo Official
 
Geregistreerd: 12 maart 2007
Locatie: Ziggo Provider
DTV: ALL
Berichten: 4.075
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door polcyn Bekijk bericht
ik heb nu een berichtje via website ziggo dat kaart geactiveerd moet zijn..

vandaag weer de hele dag bezig maar het lukt niet.. inmiddels al voor 10 euro gebeld met ziggo en samsung..
ze denken dat de software verouderd is maar de tv wil geen nieuwe software accepteren. iemand hier probelemen mee gehad??

zelf samsung weet geen oplossing meer..
word hier hopeloos van..
helaas je TV is niet CI+ compliant zoals de melding ook weergeeft !
Je kunt geen gebruik maken van de CI+ CAM
kijk voor de zekerheid nog eens in het menu v/d TV wat de TV zelf weergeeft v.w.b. het model / type en software
  #6  
Oud 2 oktober 2009, 00:06
polcyn's schermafbeelding
polcyn polcyn is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 29 september 2009
Locatie: tilburg
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anoniem Bekijk bericht
helaas je TV is niet CI+ compliant zoals de melding ook weergeeft !
Je kunt geen gebruik maken van de CI+ CAM
kijk voor de zekerheid nog eens in het menu v/d TV wat de TV zelf weergeeft v.w.b. het model / type en software

en waar is dit op gebasseerd? dit toestel staat op lijst bij goedekeurde toestellen van ziggo!! waarom zal deze dan volgens u niet geschikt zijn? volgens samsung is hij wel zeker geschikt maar de juiste software ontbreekt!
graag een reactie
bvd
  #7  
Oud 2 oktober 2009, 00:29
MrDroopy's schermafbeelding
MrDroopy MrDroopy is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 7 juli 2008
Locatie: Voorburg
Ziggo Internet: Connect&Play Max | Ziggo CH7465LG Connect Box | d-link dir-855
DTV: Horizon | Humax 5200c | Cisco 8455 | Samsung dcb-h360r | FireDTV
Berichten: 1.255
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door polcyn Bekijk bericht
en waar is dit op gebasseerd? dit toestel staat op lijst bij goedekeurde toestellen van ziggo!! waarom zal deze dan volgens u niet geschikt zijn? volgens samsung is hij wel zeker geschikt maar de juiste software ontbreekt!
graag een reactie
bvd
Anoniem is degene bij Ziggo die mede de certificering doet en betreffende lijst maakt. Ik denk dat het handig is om het gevraagde model/type/software nog even aan hem te geven.
__________________
_____________________ www.8h.nl ______________
  #8  
Oud 2 oktober 2009, 19:43
anoniem's schermafbeelding
anoniem anoniem is offline
Ziggo Official
 
Geregistreerd: 12 maart 2007
Locatie: Ziggo Provider
DTV: ALL
Berichten: 4.075
Standaard

laatste instructie update:

http://ziggo-gebruikers.nl/forum/sho...763#post209763
  #9  
Oud 3 oktober 2009, 11:10
polcyn's schermafbeelding
polcyn polcyn is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 29 september 2009
Locatie: tilburg
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anoniem Bekijk bericht

samsung komt as maandag kijken.. ze willen blijkbaar zelf zien dat het niet lukt..
en als de ware voor de 5 serie nog niet beschikbaar is komen ze waarschijnlijk voor niets!
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+ > Samsung




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:42.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl