Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws

Mededelingen

Ziggo Internet - Vragen en nieuws Discussies en vragen over problemen met je Ziggo Internet-verbinding en modem, nieuwe internetdiensten, voip e.d.

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 29 september 2009, 20:10
lollita's schermafbeelding
lollita lollita is offline
Member
 
Geregistreerd: 24 september 2009
Locatie: Woerden
Ziggo Internet: 50 mbps ubee 3200
DTV: dtv
Berichten: 83
Standaard Heb ik dat weer!!!!!

Hallo mensen hier wat moet ik hier mee?????

Ik heb vorige week mijn alles in 1 extra pakket gekregen.
Ik mijn UBEE 3200 aangesloten en wat is er 0,29 Mbps download.
Ik naar de HB gebeld en vandaag is er een monteur geweest en die nam al standaard een motorola mee.
Maar de Motorola loopt niet verder als 20 Mbps en ik betaal voor de 50 Mbps wat nu.
Hij zij dat ik een klacht moest sturen naar ziggo (Morgen maar ff bellen dus).
Hij zegt moet je soms je Ubee ff aansluiten om te kijken of je die 50 Mbps haalt maar ja ik gaat geen 64,95 betalen om soms te kijken of mijn 50 Mbps werkt.
Wat moet ik nu doen iemand RAAD!!!!
  #2  
Oud 29 september 2009, 20:18
Bullet NL's schermafbeelding
Bullet NL Bullet NL is offline
Banned User
 
Geregistreerd: 28 april 2008
Locatie: Groningen/@Ziggo Noord/Oost
Ziggo Internet: Alles-In-1 Extra 120/10Mbit, Ubee EMV3200B, D-LINK DIR 855
DTV: Digtaal TV Totaal, HD Pakket & Eredivisie Live, Humax 5050C, Samsung DCB-H360RA, Smit CI+
Berichten: 2.327
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lollita Bekijk bericht
Hallo mensen hier wat moet ik hier mee?????

Ik heb vorige week mijn alles in 1 extra pakket gekregen.
Ik mijn UBEE 3200 aangesloten en wat is er 0,29 Mbps download.
Ik naar de HB gebeld en vandaag is er een monteur geweest en die nam al standaard een motorola mee.
Maar de Motorola loopt niet verder als 20 Mbps en ik betaal voor de 50 Mbps wat nu.
Hij zij dat ik een klacht moest sturen naar ziggo (Morgen maar ff bellen dus).
Hij zegt moet je soms je Ubee ff aansluiten om te kijken of je die 50 Mbps haalt maar ja ik gaat geen 64,95 betalen om soms te kijken of mijn 50 Mbps werkt.
Wat moet ik nu doen iemand RAAD!!!!
Wat heeft de monteur allemaal gedaan?
Welke type motorola modem heb je nu gekregen?
(kan zijn dat dit al een eurodocis 3 versie is met een alles in 1 plus profiel)
  #3  
Oud 29 september 2009, 20:26
Renatus's schermafbeelding
Renatus Renatus is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 1 juli 2009
Locatie: Casema
Ziggo Internet: Connect & Play Max / Technicolor TC7210
DTV: Horizon / Humax 5200c / CI+
Berichten: 2.191
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lollita Bekijk bericht
Wat moet ik nu doen iemand RAAD!!!!
Er is een probleem in Woerden en omgeving, niet alleen bij jou. Zie: http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=20653

Monteur die ik verleden sprak bevestigde dat. Ken zelf iemand in Woerden met AIE extra en die is blij als ie 16Mbit haalt.
  #4  
Oud 29 september 2009, 20:31
lollita's schermafbeelding
lollita lollita is offline
Member
 
Geregistreerd: 24 september 2009
Locatie: Woerden
Ziggo Internet: 50 mbps ubee 3200
DTV: dtv
Berichten: 83
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bullet NL Bekijk bericht
Wat heeft de monteur allemaal gedaan?
Welke type motorola modem heb je nu gekregen?
(kan zijn dat dit al een eurodocis 3 versie is met een alles in 1 plus profiel)

Ik heb nu de SBV5121 gekregen van hem en hij zij dat die niet verder kan komen als 20 Mbps.
Wat hij gedaan heb is niet veel alleen modem omgeruild en dat was het.
  #5  
Oud 29 september 2009, 20:31
Saywhat's schermafbeelding
Saywhat Saywhat is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 3 oktober 2006
Locatie: Multikabel/Ziggo NW
Ziggo Internet: ai1 Extra, Arris TM702
DTV: Humax Duovisio iPVR-9200C, Humax IR-FOX C, Cisco 8455DVB
Berichten: 954
Standaard

Citaat:
Wat moet ik nu doen iemand RAAD!!!!
Dat heeft de monteur je al goed uitgelegd!
Als je doet wat hij zei krijg je (mits klacht terecht blijkt) dmv die klacht restitutie ter hoogte van geleden schade...

sterkte bij de afhandeling
  #6  
Oud 30 september 2009, 16:36
dj-scratch's schermafbeelding
dj-scratch dj-scratch is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 19 januari 2009
Locatie: Voorburg
Ziggo Internet: Ziggo Internet: Alles in 1 Plus | Ubee modem ouwe
Berichten: 412
Standaard

klacht formulier invullen en restitutie eisen

Heb ik ook gedan omdat ik me modem nog niet had en dus niet de beloofde snelheid

Kreeg 30 euro korting

Inmiddels me modem een arris en haal de volle 50mbit en 5mbit up
  #7  
Oud 30 september 2009, 22:50
lollita's schermafbeelding
lollita lollita is offline
Member
 
Geregistreerd: 24 september 2009
Locatie: Woerden
Ziggo Internet: 50 mbps ubee 3200
DTV: dtv
Berichten: 83
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dj-scratch Bekijk bericht
klacht formulier invullen en restitutie eisen

Heb ik ook gedan omdat ik me modem nog niet had en dus niet de beloofde snelheid

Kreeg 30 euro korting

Inmiddels me modem een arris en haal de volle 50mbit en 5mbit up
Hoi,

Ik heb Dinsdag avond gelijk een klacht geschreven maar tot nu toe nog niks terug gehad.
Duurt even denk ik of had jij wel al de volgende dag E-mail terug?
  #8  
Oud 30 september 2009, 23:18
Renatus's schermafbeelding
Renatus Renatus is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 1 juli 2009
Locatie: Casema
Ziggo Internet: Connect & Play Max / Technicolor TC7210
DTV: Horizon / Humax 5200c / CI+
Berichten: 2.191
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lollita Bekijk bericht
Hoi,

Ik heb Dinsdag avond gelijk een klacht geschreven maar tot nu toe nog niks terug gehad.
Duurt even denk ik of had jij wel al de volgende dag E-mail terug?
Als het goed is krijg je binnen een paar uur een mail ter bevestiging dat ze je vraag / klacht hebben ontvangen.

Als je dit via de contactpagina van de klantenservice hebt gedaan kan het tot wel een week duren voor je een antwoord krijgt, meestal kan je met dat antwoord niet echt veel.

Als je een klacht hebt verstuurd via de contactpagina van het webcare team dan wordt daar over het algemeen sneller en inhoudelijker op gereageerd. En als je een telefoonnummer opgeeft waar je ook bereikbaar op bent dan komt het voor dat je door ze gebeld wordt.
  #9  
Oud 1 oktober 2009, 07:46
Clevegt's schermafbeelding
Clevegt Clevegt is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 29 april 2008
Locatie: Zoetermeer / Oud Casema
Ziggo Internet: Connect Start & Play Max Max
DTV: Horizon TV
Berichten: 987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lollita Bekijk bericht
Hoi,

Ik heb Dinsdag avond gelijk een klacht geschreven maar tot nu toe nog niks terug gehad.
Duurt even denk ik of had jij wel al de volgende dag E-mail terug?
Klachten afhandelen duren iets langer... Meestal worden klachten niet als klachten afgehandeld, maar als een gewoon mailbericht.
__________________
Abonnement: Connect Start & Play Max
Mobiel : KPN - Zorgeloos Premium
Zoetermeer Centrum © 2015
  #10  
Oud 1 oktober 2009, 09:12
E.Jekel's schermafbeelding
E.Jekel E.Jekel is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 11 juni 2009
Locatie: Driebergen Casema
Ziggo Internet: A1E - Arris (Doc3)
DTV: CAM CI+
Berichten: 99
Standaard

Naja wettelijke termijn voor het afhandelen van een klacht is 6 weken en er is een opening om beroep te doen op een gedeelte van het algemeen bestuursrecht om er nog eens 4 weken aan te plakken.

M.a.w. het kan weleens een weekje of 10 duren voor je er wat van hoort. (als je iets hoort dan wel te spreken aangezien ze hier ook niet zo'n beste geschiedenis voor hebben)
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:47.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl