Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws

Mededelingen

Ziggo Internet - Vragen en nieuws Discussies en vragen over problemen met je Ziggo Internet-verbinding en modem, nieuwe internetdiensten, voip e.d.

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 2 oktober 2009, 16:51
Isis's schermafbeelding
Isis Isis is offline
Senior Member

DTV: Samsung DVB-9401R
Standaard

Gewoon zo snel mogelijk ff verzoek indienen
Oud 2 oktober 2009, 18:00
Excalibur's schermafbeelding
Excalibur Excalibur is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Abonnement: Alles-In-Een Plus / Modem: Motorola SBV5121
DTV: Humax IR-FOX C
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pleun Bekijk bericht
Binnen een maand ? Na het ontstaan van de storing of na het ontvangen van die mail ? Ik voel weer een valkuil aankomen ...

Ik heb trouwens net weer de motorola aangesloten, want de arris was zich alweer een kwartier achter elkaar steeds opnieuw aan het opstarten, toen heb ik de stekker er maar uitgetrokken.
Ja is op zich niet zo raar toch dat ze daar een limiet aan stellen. Anders kunnen mensen bij Ziggo aankloppen met de vraag:

Citaat:
Ja ik heb 10 maand geleden eens een storing gehad, maar ben tot nu vergeten daarvoor compensatie aan te vragen, en wil dat nu toch alsnog even doen
Lijkt me logisch dat men daar een grens voor stelt en dat men niet tot in het oneindige compensatie kan aanvragen voor storingen die er in het verleden zijn geweest.

Oud 2 oktober 2009, 18:19
pleun's schermafbeelding
pleun pleun is offline
Senior Member

Ziggo Internet: alles in 1 extra
Standaard

Meneer de ziggo verdediger,

Ik probeer altijd eerst op een menselijke manier uit de problemen te komen zonder meteen over geld te gaan zeuren. De klantenservice heeft mij in het begin verzekerd dat restitutie geen probleem zou zijn en ik moest mij maar melden zodra de problemen opgelost waren. Maar als de problemen zo lang aanhouden en men niet of zeer traag reageert, dan is het niet vreemd dat er veel tijd overheen gaat alvorens ik besluit om restitutie te eisen. Ik hou erover op want mijn bloed begint weer te koken
Oud 2 oktober 2009, 19:24
lollita's schermafbeelding
lollita lollita is offline
Member

Ziggo Internet: 50 mbps ubee 3200
DTV: dtv
Standaard

Het komt er op neer dat ze de aris en de ubee gewoon de deur uit moeten knikkeren!!!!
Waarom geeft een Motorola wel gewoon 20 mbps door en de andere niet blijkt toch dat er een modem probleem is!!!!
Anders had de aris of de ubee toch ook wel die 20 mbps door gegeven of ben ik nu gek???
Oud 5 oktober 2009, 13:17
lollita's schermafbeelding
lollita lollita is offline
Member

Ziggo Internet: 50 mbps ubee 3200
DTV: dtv
Standaard

Jongens let op wat er vandaag is gebeurt.
Ja Ja het is echt waar.

Oud 5 oktober 2009, 14:45
schoft's schermafbeelding
schoft schoft is offline
Banned User

Ziggo Internet: aie-extra / ubee evn3200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lollita Bekijk bericht
Jongens let op wat er vandaag is gebeurt.
Ja Ja het is echt waar.

Hoewel die test iig qua upload altijd lager is dan wat ik hoop vind ik het een erg onbetrouwbare test.

Standaard neemt die eindhoven of amsterdam een lokatie op fluit afstand met idd mooie waardes.

Ga je echter naar parijs of verder blijft er (bij mij iig )niks meer van over....

evenzogoed wel gefeliciteerd als het voor jouw nu echt goed werkt ..
Oud 5 oktober 2009, 15:10
BenJ's schermafbeelding
BenJ BenJ is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Ai1 Plus - Arris702
DTV: Panasonic TU-DC40RD
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schoft Bekijk bericht
Hoewel die test iig qua upload altijd lager is dan wat ik hoop vind ik het een erg onbetrouwbare test.

Standaard neemt die eindhoven of amsterdam een lokatie op fluit afstand met idd mooie waardes.

Ga je echter naar parijs of verder blijft er (bij mij iig )niks meer van over....

evenzogoed wel gefeliciteerd als het voor jouw nu echt goed werkt ..
Wat denk je eigenlijk te testen dan, de kwaliteit van je eigen verbinding of de kwaliteit van het www? Voor je eigen verbinding pak je het liefst een server zo dicht mogelijk bij, die over zo weinig mogelijk hops gaat en ook nog op het Ziggo netwerk zit. En dan nog is het zaak dat je een rustig moment zoekt, zodat er niet een paar honderd tegelijk aan die server zitten te trekken. En dan ook nog met zo weinig mogelijk draaiende programma's op je PC (veilige mode en alle scan software uitgeschakeld). Kortom zo veel mogelijk factoren die je meting nadelig beïnvloeden elimineren.
Oud 5 oktober 2009, 15:11
dj-scratch's schermafbeelding
dj-scratch dj-scratch is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Ziggo Internet: Alles in 1 Plus | Ubee modem ouwe
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BenJ Bekijk bericht
Wat denk je eigenlijk te testen dan, de kwaliteit van je eigen verbinding of de kwaliteit van het www? Voor je eigen verbinding pak je het liefst een server zo dicht mogelijk bij, die over zo weinig mogelijk hops gaat en ook nog op het Ziggo netwerk zit. En dan nog is het zaak dat je een rustig moment zoekt, zodat er niet een paar honderd tegelijk aan die server zitten te trekken. En dan ook nog met zo weinig mogelijk draaiende programma's op je PC (veilige mode en alle scan software uitgeschakeld). Kortom zo veel mogelijk factoren die je meting nadelig beïnvloeden elimineren.
Ik gebruik usenet om te testen
Oud 6 oktober 2009, 00:34
schoft's schermafbeelding
schoft schoft is offline
Banned User

Ziggo Internet: aie-extra / ubee evn3200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BenJ Bekijk bericht
Relevantie, objectiviteit .

Voor nieuws naar tilburg @home.
Voor torrents naar diverse delen van de wereld ?Kortom wat is het bij echt gebruik...
Hoeft jouw auto t alleen maar in de showroom goed te doen ofzo ?

Wat is je probleem ?
Oud 6 oktober 2009, 09:14
mseegers's schermafbeelding
mseegers mseegers is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles-in-1, Arris
DTV: Sony Bravia + Alphacrypt
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schoft Bekijk bericht
Hoeft jouw auto t alleen maar in de showroom goed te doen ofzo ?

Wat is je probleem ?
Ga jij ook bij de dealer klagen als je iedere dag met je auto in de file staat?
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten