Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws

Mededelingen

Ziggo Internet - Vragen en nieuws Discussies en vragen over problemen met je Ziggo Internet-verbinding en modem, nieuwe internetdiensten, voip e.d.

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 1 oktober 2009, 17:00
Isis's schermafbeelding
Isis Isis is offline
Senior Member

DTV: Samsung DVB-9401R
Standaard

Ik las overigens niet goed... je hebt maar één downstream zeg je? Je moet er vier hebben bij een ed3 modem. Weet je zeker dat deze juist is geactiveerd?
Oud 1 oktober 2009, 17:12
pleun's schermafbeelding
pleun pleun is offline
Senior Member

Ziggo Internet: alles in 1 extra
Standaard

Nee, dat weet ik niet zeker. Ik heb het Cable mac adres aan de helpdesk doorgegeven en die hebben hem geactiveerd. Direct daarna had ik internet verbinding, maar wat ze precies gedaan hebben weet ik natuurlijk niet.

Overigens is het vreemd dat 4 afzonderlijke speedtests nl : speedtest.net, bbned.nl, upc.nl en speed.io mij een snelheid laten zien van tussen de 2 en de 6 mbit, terwijl de ziggo speedtest gewoon 25 mbit zegt. Ik zal eens wat downloaden van usenet, kijken wat dan gebeurt.
Oud 1 oktober 2009, 17:14
Isis's schermafbeelding
Isis Isis is offline
Senior Member

Standaard

Zelf vertrouw ik speedtest.net nog het meest. In principe moet de activatie dan goed gegaan zijn... Wat je nog kan doen (als de traagheid dramatisch blijft) is vragen of ze het modem uit willen lezen (hiervoor hoef je niet te bellen, je kan ook thuishelp installeren en dan kan je chatten) en willen kijken of de bonding status aanstaat en of zij wel vier kanalen zien.
Oud 1 oktober 2009, 17:44
pleun's schermafbeelding
pleun pleun is offline
Senior Member

Standaard

thuishelp werkt niet met windows 7. Kan ik zo ook met een van die mannen chatten ? Lijkt mij wel handig.
Oud 1 oktober 2009, 17:50
Isis's schermafbeelding
Isis Isis is offline
Senior Member

Standaard

Dat kan helaas niet. En mailadressen geven van medewerkers mag ik niet... heb je niet ergens een computer met een oudere windows-versie?
Oud 1 oktober 2009, 18:21
lollita's schermafbeelding
lollita lollita is offline
Member

Ziggo Internet: 50 mbps ubee 3200
DTV: dtv
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pleun Bekijk bericht
thuishelp werkt niet met windows 7. Kan ik zo ook met een van die mannen chatten ? Lijkt mij wel handig.
Heb ik ook weer!!!!

Heb windows 7 64 bit versie en ik heb een pc met Vista 64 bit versie werkt ook niet.
Oud 1 oktober 2009, 18:27
pleun's schermafbeelding
pleun pleun is offline
Senior Member

Standaard

Ik heb inmiddels de eerste spontane reboot van het modem ook alweer achter de rug. Ik denk dat ik ga downgraden naar alles in 1 plus totdat ziggo de zaakjes op orde heeft want ik heb er geen zin meer in...
Oud 1 oktober 2009, 18:43
Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pleun Bekijk bericht
Ik heb inmiddels de eerste spontane reboot van het modem ook alweer achter de rug. Ik denk dat ik ga downgraden naar alles in 1 plus totdat ziggo de zaakjes op orde heeft want ik heb er geen zin meer in...
Moet je nagaan dat ze straks naar 100 Mbps willen gaan.
Ze krijgen de 50 Mbps niet eens fatsoenlijk voor elkaar
Oud 2 oktober 2009, 16:15
Member

Standaard

Gisteren een mailtje gehad van ziggo dus dat is al tamelijk vlot.
Nu is er idd een storing in woerden wordt er gezegt in de brief en dat ik tot het is opgelost de DOCSIS 2 heb gekregen is erg aardig van ze.
Maar zouden ze ook laten weten dat de storing is opgelost zodat ik de DOCSIS 3 kan gebruiken ben benieuwd.

Geachte heer/mevrouw

Via de website heeft u onlangs een vraag gesteld.

Ik heb voor u gecontroleerd hoe het met de storing staat in Woerden. Deze is helaas nog niet opgelost. Tot de storing is opgelost heeft u een tijdelijke oplossing gekregen doormiddel van de docsis 2 modem. Zodat u toch gebruik kunt maken van onze diensten.
Op het moment dat de storing is opgelost kunt u het docsis 3 modem weer gebruiken zonder problemen.
U kunt nu inderdaad geen gebruik maken van de volledige snelheid waar u wel voor betaald.
Ziggo verhelpt storingen altijd zo snel mogelijk nadat deze aan ons zijn gemeld. U heeft recht op terugbetaling van de abonnementskosten voor de periode dat onze dienst niet beschikbaar is. Dit geldt alleen als het terug te betalen bedrag meer is dan ? 10 en u binnen een maand een schriftelijk verzoek voor een vergoeding heeft ingediend.
Als u een verzoek tot restitutie wilt indienen, kunt u contact opnemen met onze klantenservice 0900-1884 (? 0,10 p/min). Verzoeken tot restitutie kunt u ook schriftelijk indienen bij de afdeling klachten op het volgende adres:
Ziggo B.V.
Postbus 43048
3540 AA Utrecht

Heeft u nog vragen? Onze Klantenservice staat voor u klaar op 0900-1884 (€ 0,10 per minuut). U bereikt ons op werkdagen van 08.00 uur tot 22.00 uur en op zaterdag en zondag van 09.00 uur tot 22.00 uur. Natuurlijk kunt u altijd terecht op www.ziggo.nlvoor het laatste nieuws, het weer, entertainment en meer. Bent u al bekend met Thuishelp? Hiermee kunt u via de computer onder andere gemakkelijk en gratis chatten met onze Klantenservice. Klikhier voor meer informatie.

Oud 2 oktober 2009, 16:43
pleun's schermafbeelding
pleun pleun is offline
Senior Member

Standaard

Binnen een maand ? Na het ontstaan van de storing of na het ontvangen van die mail ? Ik voel weer een valkuil aankomen ...

Ik heb trouwens net weer de motorola aangesloten, want de arris was zich alweer een kwartier achter elkaar steeds opnieuw aan het opstarten, toen heb ik de stekker er maar uitgetrokken.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten