Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Internet - Nieuwsgroepen

Mededelingen

Internet - Nieuwsgroepen Discussies over de news-server van Ziggo, het gebruik van een payserver en usenet software

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 29 september 2009, 20:00   #11
Vijver
Senior Member

Vijver's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gizmo© Bekijk bericht
Maar dan is het nog steeds de helft van de snelheid die je hebt.
In die zin heb je gelijk. In die zin is eweka ook geknepen, ze kunnen de sluizen openzetten. Zo had ik 2 weken geleden aan 4 of 5 draadjes genoeg om aan de 50mbit te komen. Nu is het met 8 draadjes weer 40mbit. Ik denk dat het een of andere test geweest is. Prima test, zeg ik er gelijk bij.Vooral doorgaan.
Vijver is offline  
Oud 29 september 2009, 20:05   #12
Gizmo©
Senior Member

Gizmo©'s schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vijver Bekijk bericht
In die zin heb je gelijk. .
Dank U.
Gizmo© is offline  
Oud 29 september 2009, 21:17   #13
Excalibur
Senior Member

Excalibur's schermafbeelding
Standaard

Maar aan de andere kant, wil je op maximale snelheid van usenet gebruik maken dan kan je een payserver nemen. Ziggo bied een extra (gratis) dienst aan met een paar beperkingen, en zo dramatisch zijn die nog niet eens naar mijn mening. Je kan mijns inziens van de usenet dienst van Ziggo niet verwachten dat die hetzelfde bied als een betaalde usenet dienst.

Kwestie van take it or leave it of een payserver nemen. En de snelheid van het internet, gebruik je ook voor andere zaken. Kan je ook nog fatsoenlijk Windows updates binnenhalen terwijl je met 25Mbit download van de Ziggo news server, ik noem maar even een voorbeeld.

Excalibur is offline  
Oud 1 oktober 2009, 15:10   #14
TV Smurf
Senior Member

TV Smurf's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Excalibur Bekijk bericht
Kan je ook nog fatsoenlijk Windows updates binnenhalen terwijl je met 25Mbit download van de Ziggo news server, ik noem maar even een voorbeeld.
Met een Ubee, nu niet, nee.
TV Smurf is offline  
Oud 1 oktober 2009, 23:33   #15
tja
Senior Member

tja's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Excalibur Bekijk bericht
Kan je ook nog fatsoenlijk Windows updates binnenhalen terwijl je met 25Mbit download van de Ziggo news server, ik noem maar even een voorbeeld.
Lol!

Alsof downloads van Microsoft zo hard gaan... Zelfs met mijn oude 4 Mbps lijntje (Z2) haalde ik daar de volle snelheid niet...
tja is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Internet - Nieuwsgroepen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten