Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Samsung > Samsung DCB-B270R

Mededelingen

Samsung DCB-B270R Ervaringen, vragen en opmerkingen over deze Samsung digitale kabel ontvanger

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 29 september 2009, 15:48
Bartje01's schermafbeelding
Bartje01 Bartje01 is offline
Member

Standaard Standaard de favorietenlijst gebruiken

Vanaf vandaag is Ziggo Ai1 ingegaan ( ) maar ik vraag me af hoe ik in deze ontvanger kan regelen dat hij bij het zappen altijd standaard de favorietenlijst gebruikt. De standaardzender volgorde bevalt me niet en het is vervelend om steeds eerst de fav.ch knop in te drukken.
Oud 29 september 2009, 17:47
Gizmo©'s schermafbeelding
Gizmo© Gizmo© is offline
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bartje01 Bekijk bericht
Vanaf vandaag is Ziggo Ai1 ingegaan ( ) maar ik vraag me af hoe ik in deze ontvanger kan regelen dat hij bij het zappen altijd standaard de favorietenlijst gebruikt. De standaardzender volgorde bevalt me niet en het is vervelend om steeds eerst de fav.ch knop in te drukken.
Je moet gewoon een eigen favorietenlijst aanmaken.
Oud 29 september 2009, 20:28
Bartje01's schermafbeelding
Bartje01 Bartje01 is offline
Member

Standaard

Die heb ik aangemaakt, maar als ik dan met de CH-toetsen wil zappen gaat hij gewoon de standaard tv-lijst af in plaats van de favorietenlijst. Dat zou dan betekenen dat ik eerst het menu moeten laten zien en dan door de zenders heen moet bladeren, dat vindt ik niet echt handig.
Oud 29 september 2009, 20:39
Pio's schermafbeelding
Pio Pio is offline
Senior Member

DTV: -
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bartje01 Bekijk bericht
Die heb ik aangemaakt, maar als ik dan met de CH-toetsen wil zappen gaat hij gewoon de standaard tv-lijst af in plaats van de favorietenlijst. Dat zou dan betekenen dat ik eerst het menu moeten laten zien en dan door de zenders heen moet bladeren, dat vindt ik niet echt handig.
Favorietenlijst kiezen en dan afsluiten met de OK knop. Dan blijf je in je lijstje.
Oud 4 november 2009, 13:03
whats85's schermafbeelding
whats85 whats85 is offline
Member

Standaard

Hebben jullie ook dat wanneer je de favorieten lijst oproept deze altijd op de eerste zender staat (Nederland 1)? Wanneer je in de totale lijst zit en dan de lijst opvraagt, dan staat hij gewoon op de zender waar je op dat moment zit. Dat is veel makkelijker en logischer. Zodra je op favorieten lijst komt begint hij altijd op 1.

Hebben meer mensen hier last van en is het op te lossen?
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Samsung > Samsung DCB-B270R

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten