Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Telefonie > Ziggo Vaste Telefonie

Mededelingen

Ziggo Vaste Telefonie Discussies en vragen over Ziggo Vaste Telefonie, nieuwe diensten, tarieven e.d.

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 28 september 2009, 12:17
FastPaul's schermafbeelding
FastPaul FastPaul is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 16 december 2008
Locatie: Heemskerk / Ziggo
Ziggo Internet: 3-in-1
DTV: Humax 5000
Berichten: 6
Standaard Geen telefoon, 1964

Hi,

Ik heb sinds kort 3-in-1. Internet en digitale televisie zijn prima.
Ik heb problemen met de telefoon. Ik heb meestal geen kiestoon als ik "de hoorn van de haak neem". Telefoon ledje op het modem brandt meestal wel, maar soms ook niet.
Als het ledje brandt is het geen garrantie dat ik ook een kiestoon krijg.
Ik heb een eenvoudige telefoon rechtstreeks op het modem aangesloten, geen dect.
Ik heb Ziggo al een mailtje gestuurd, afwachten maar.
Mocht je een goude tip hebben, dan houd ik me aanbevolen.

Groeten,
Paul
  #2  
Oud 15 oktober 2009, 12:35
Ziggo Support Peter's schermafbeelding
Ziggo Support Peter Ziggo Support Peter is offline
Ziggo Medewerker
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Groningen/@home
Berichten: 29
Standaard

er vanuit gaande dat het met meerdere toestellen is geprobeerd, en het dus niet aan de rj11 kabel ligt, of het stekkertje aan de kabel die niet helemaal goed zit;

waarschijnlijk is dit een probleem van het modem zelf of de firmware.

Zolang een telefoonnummer in de Ziggo systemen geprovisioned staat genereert het modem de kiestoon.
Aangezien je aangeeft dat je soms wel en soms niet een kiestoon krijgt, zal de provisioning in orde zijn, en dus waarschijnlijk het modem vervangen moeten worden.
  #3  
Oud 15 oktober 2009, 13:26
FastPaul's schermafbeelding
FastPaul FastPaul is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 16 december 2008
Locatie: Heemskerk / Ziggo
Ziggo Internet: 3-in-1
DTV: Humax 5000
Berichten: 6
Standaard

Hallo Peter,

Bedankt voor je reactie.
Inmiddels is de telefoonlijn betrouwbaar, zodra ik de telefoon opneem heb ik direct een kiestoon.
Ik heb onvoldoende kennis om een oorzaak te verzinnen.

Met vriendelijke groeten,
Paul
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Telefonie > Ziggo Vaste Telefonie




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:28.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl