Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale TV - DVB-C en CI+

Mededelingen

Digitale TV - DVB-C en CI+ Digitale TV via DVB-C of abonnementen met een CI+ module van Ziggo

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 29 september 2009, 09:52   #11
Trippel1
Junior Member

Trippel1's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anoniem Bekijk bericht
De laatste software is NIET van mei. De software die wij goedgekeurt hebben is van juli.
De software die nu beschikbaar is nog van een recentere datum. Ik zal morgen kijken welke versie dit nu precies is.
Als dat het is zal alles snel opgelost moeten zijn , svanderlinden komt vanmiddag even helpen (top natuurlijk ). Begrijp ik alleen niet waarom de helpdesk van ziggo aangeeft dat de firmware op de tv goed is en zelfs aanraad om CI+ nog maar even achterwegen te laten.

Het is spijtig maar heb vaak een slechte ervaing met de ziggo helpdesk (niet altijd natuurlijk maar vaak wel), krijg af en toe het idee dat ze zo van straat worden geplukt en achter de telefoon worden geplaatst. Overigens gaat Samsung ook niet vrijuit natuurlijk.

In iedergeval bedankt, weet in iedergeval meer en zal ook melden als het geheel is gelukt.
Trippel1 is offline  
Oud 29 september 2009, 12:47   #12
anoniem
Cable Expert

anoniem's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Trippel1 Bekijk bericht
Als dat het is zal alles snel opgelost moeten zijn , svanderlinden komt vanmiddag even helpen (top natuurlijk ). Begrijp ik alleen niet waarom de helpdesk van ziggo aangeeft dat de firmware op de tv goed is en zelfs aanraad om CI+ nog maar even achterwegen te laten.

Het is spijtig maar heb vaak een slechte ervaing met de ziggo helpdesk (niet altijd natuurlijk maar vaak wel), krijg af en toe het idee dat ze zo van straat worden geplukt en achter de telefoon worden geplaatst. Overigens gaat Samsung ook niet vrijuit natuurlijk.

In iedergeval bedankt, weet in iedergeval meer en zal ook melden als het geheel is gelukt.
de officiele versie die ik rechtstreeks ontvangen heb van Samsung is voor de B650P LCDseries: T-CHLCIPDEUC 2004.8
de 850 LED / Plasma series: T-CHUCIPDEUC 2005.1
anoniem is offline  
Oud 29 september 2009, 17:17   #13
Trippel1
Junior Member

Standaard

Citaat:
de officiele versie die ik rechtstreeks ontvangen heb van Samsung is voor de B650P LCDseries: T-CHLCIPDEUC 2004.8
de 850 LED / Plasma series: T-CHUCIPDEUC 2005.1

Helaas ook nieuwe firmware geeft geen resultaat. Service niet beschikbaar. Signaal is goed 78/80%. geeft wel een wisselent bitfoutfrequentie zijnde 2/3
Trippel1 is offline  
Oud 1 oktober 2009, 11:31   #14
Dealer
Junior Member

Dealer's schermafbeelding
Standaard

Ook bij ons werken niet alle ue40b6000.
Sommige met 2000.2 werken wel, andere met hogere software versies weer niet.

Samsung wijst naar Ziggo en Ziggo weer naar Samsung...

Het kost ons op deze manier heel veel tijd en dus geld.

Echt hopeloos.
Dealer is offline  
Oud 1 oktober 2009, 11:55   #15
Trippel1
Junior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dealer Bekijk bericht

Echt hopeloos.
Daar ben ik nu ook achter ja, krijg alleen wel de indruk dat het niet zozeer aan de Televisie ligt maar aan het signaal van Ziggo. Mijn maat heeft dezelfde televisie dus die naar mijn huis gesleept (postcode gebied 1963 EC) Maar ook geen resultaat zelfde melding als mijn toestel (service niet beschikbaar & zodra we gaan zappen - zwak tot geen signaal)

TV geeft aan: signaalsterkte 80 %

ga het maar opgeven
Trippel1 is offline  
Oud 1 oktober 2009, 18:40   #16
anoniem
Cable Expert

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dealer Bekijk bericht

Echt hopeloos.

Als je echt een dealer vertegenwoordigt dan ontvang ik graag een PM van je. Ik hoor namelijk graag waarom samsung naar ons wijst ?
anoniem is offline  
Oud 1 oktober 2009, 21:17   #17
Trippel1
Junior Member

Standaard

Citaat:
Als je echt een dealer vertegenwoordigt dan ontvang ik graag een PM van je. Ik hoor namelijk graag waarom samsung naar ons wijst ?

Mij word in iedergeval door samsung gemeld dat het bij ziggo ligt met als volgende reden.

Autheticatie gaat alleen goed bij een constant signaal zonder bitfoutfrequentie. Als deze mis loopt kan de CI+ CAM module niet goed worden geregistreerd.

Ik heb er verder geen verstand van maar word er wel behoorlijk PO* van. Kan CI+ kaarten blijven omruilen maar het maakt geen verschil.
Trippel1 is offline  
Oud 1 oktober 2009, 21:22   #18
Barbarian
Senior Member

Barbarian's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Mij word in iedergeval door samsung gemeld dat het bij ziggo ligt met als volgende reden.

Autheticatie gaat alleen goed bij een constant signaal zonder bitfoutfrequentie. Als deze mis loopt kan de CI+ CAM module niet goed worden geregistreerd.

Ik heb er verder geen verstand van maar word er wel behoorlijk PO* van. Kan CI+ kaarten blijven omruilen maar het maakt geen verschil.
Weet niet of dit al eerder is vermeld, als je de tv eens rechtstreeks op het AOP aansluit.

Bä®bä®îäñ
Barbarian is offline  
Oud 1 oktober 2009, 22:00   #19
anoniem
Cable Expert

Standaard

Citaat:

Dit is echt onzin. De authenticatie check vindt plaats tussen CAM en TV en staat geheel los van het aangeboden signaal.

Je mag je me een PM sturen met je gegevens model / type /software versie, ik zal dan contact opnemen met Samsung
anoniem is offline  
Oud 2 oktober 2009, 11:46   #20
Dealer
Junior Member

Dealer's schermafbeelding
Standaard

De eerste reacties van Samsung zijn inderdaad over het aangeboden signaal of dat het aan de smartcard ligt (maar de kaart zit dan nog in de verpakking...).

Persoonlijk denk ik dan ook dat het meer een combinatie van de hardware is.

Heb een ue40b6000vpxxn met 2004.2 die het niet doet.
Deze opgewaardeerd naar 2005.2 (Duitse site, de Nederlandse is niet goed volgens Samsung), maar nog steeds niets.
Dealer is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale TV - DVB-C en CI+

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten