Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale TV - DVB-C en CI+

Mededelingen

Digitale TV - DVB-C en CI+ Digitale TV via DVB-C of abonnementen met een CI+ module van Ziggo

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 28 september 2009, 11:14   #1
Trippel1
Junior Member
 
Trippel1's schermafbeelding
Angry CI+ in Samsung UE40B6000VPXXN geen resultaat

Ben nu drie CI+ kaarten verder en krijg nog altijd de melding: service niet beschikbaar.

al contact gehad met Samsung en Ziggo maar deze blijven naar elkaar wijzen (kreeg overigens van Ziggo de melding dat er nog heel veel bugs in het systeem zit)

wat heb ik al geprobeerd:
- fabrieksinstellingen reset: opnieuw Plug & Play
- CAM Kaart ingevoerd : krijg maar 2 stappen ipv 5 ?
- smartcard in gevoerd, alles zwart
- weer een reset, kanalen opzoeken, tv uit CAM + smart ingevoerd
- weer maar 2 stappen en vervolgens service niet beschikbaar
- Nieuwe CAM CI+ gehaald (op aanraden van Samsung)
- Wederom alle stappen doorgelopen, zelfde resultaat.

Iemand nog ideeen want met Ziggo en Samsung kom ik niet verder, denk er zelfs over toch maar een Humax HDdecoder aan te schaffen en het hele CI+ idee overboord te gooien.....
Trippel1 is offline  
Oud 28 september 2009, 14:38   #2
Eddieh
Junior Member
 
Eddieh's schermafbeelding
Standaard

Heb je al de nieuwste firmware geïnstalleerd?
Eddieh is offline  
Oud 28 september 2009, 15:28   #3
Barbarian
Senior Member
 
Barbarian's schermafbeelding
Standaard

Netwerk en frequentie goed ingevuld? Komt de zender Ned1 HD na het installeren zonder de cam wel op 1? Staat de juiste tijd wel goed?
__________________
Rwy’n dymuno pob hwyl i chi gyda gweddill eich bywyd

Bä®bä®îäñ
Barbarian is offline  
Oud 28 september 2009, 15:38   #4
Trippel1
Junior Member
 
Trippel1's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Barbarian Bekijk bericht
Netwerk en frequentie goed ingevuld? Komt de zender Ned1 HD na het installeren zonder de cam wel op 1? Staat de juiste tijd wel goed?

Op alles kan ik ja antwoorden, ook de firmware gechecked (samen met Samsung) is van mei 2009 en dat schijnt de laatste firmware te zijn.
Trippel1 is offline  
Oud 28 september 2009, 15:47   #5
Barbarian
Senior Member
 
Barbarian's schermafbeelding
Standaard

Heb je ook niets aan deze firmware? Samsung
Of heb je deze versie er al opstaan?
__________________
Rwy’n dymuno pob hwyl i chi gyda gweddill eich bywyd

Bä®bä®îäñ
Barbarian is offline  
Oud 28 september 2009, 17:08   #6
svanderlinden
Member
 
svanderlinden's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Trippel1 Bekijk bericht
Ben nu drie CI+ kaarten verder en krijg nog altijd de melding: service niet beschikbaar.

al contact gehad met Samsung en Ziggo maar deze blijven naar elkaar wijzen (kreeg overigens van Ziggo de melding dat er nog heel veel bugs in het systeem zit)

wat heb ik al geprobeerd:
- fabrieksinstellingen reset: opnieuw Plug & Play
- CAM Kaart ingevoerd : krijg maar 2 stappen ipv 5 ?
- smartcard in gevoerd, alles zwart
- weer een reset, kanalen opzoeken, tv uit CAM + smart ingevoerd
- weer maar 2 stappen en vervolgens service niet beschikbaar
- Nieuwe CAM CI+ gehaald (op aanraden van Samsung)
- Wederom alle stappen doorgelopen, zelfde resultaat.

Iemand nog ideeen want met Ziggo en Samsung kom ik niet verder, denk er zelfs over toch maar een Humax HDdecoder aan te schaffen en het hele CI+ idee overboord te gooien.....

Ik heb `m prima draaien!! dus moet het bij jouw ook lukken.
evt even wat afspreken, ik woon bij je in de buurt.

In ieder geval klopt de firmware niet...

Grtz, Steven

Laatst gewijzigd door svanderlinden; 28 september 2009 om 17:17
svanderlinden is offline  
Oud 28 september 2009, 18:55   #7
anoniem
Cable Expert
 
anoniem's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Trippel1 Bekijk bericht
Op alles kan ik ja antwoorden, ook de firmware gechecked (samen met Samsung) is van mei 2009 en dat schijnt de laatste firmware te zijn.
De laatste software is NIET van mei. De software die wij goedgekeurt hebben is van juli.
De software die nu beschikbaar is nog van een recentere datum. Ik zal morgen kijken welke versie dit nu precies is.
anoniem is offline  
Oud 28 september 2009, 19:31   #8
svanderlinden
Member
 
svanderlinden's schermafbeelding
Standaard

de versie van vorige week is 2005.2.

Deze werkt als een trein!!

Grtz, Steven
svanderlinden is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale TV - DVB-C en CI+




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Ziggo App voor Android Ziggo App voor iPhone & iPad

© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl