Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws

Mededelingen

Ziggo Internet - Vragen en nieuws Discussies en vragen over problemen met je Ziggo Internet-verbinding en modem, nieuwe internetdiensten, voip e.d.

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 28 september 2009, 10:13
zforumer's schermafbeelding
zforumer zforumer is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 28 september 2009
Locatie: @Home
Ziggo Internet: Alles in 1 Plus
Berichten: 9
Standaard Internet wijziging

Hallo,

vorige week woensdag avond hebben we onze Alles in 1 Basis gewijzigd naar Alles in 1 Plus. Als het goed is ontvangen we nu i.p.v. 3 MB, 20 MB. Er werd ons verteld (telefonisch) dat de wijziging binnen een paar werkdagen zou worden doorgevoerd. Nu vraag ik me af.. moeten wij daar zelf wat voor doen? Bijvoorbeeld de modem en router resetten, of wordt alles gewoon automatisch gedaan? En nog een vraagje, hoelang zou het ongeveer duren voordat de wijzigingen zijn doorgevoerd en we dus ook snellere internet ontvangen?
  #2  
Oud 28 september 2009, 10:32
Gizmo©'s schermafbeelding
Gizmo© Gizmo© is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 1 juni 2009
Locatie: Rijswijk
Berichten: 598
Standaard

Even de stroom van modem en router halen doet wonderen als Ziggo je profiel goed heeft ingevoerd.
  #3  
Oud 28 september 2009, 10:38
zforumer's schermafbeelding
zforumer zforumer is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 28 september 2009
Locatie: @Home
Ziggo Internet: Alles in 1 Plus
Berichten: 9
Standaard

Oke, maar zou ik dat nu al moeten doen? Ze zeiden: ''Een paar werkdagen''.
Het is inmiddels maandag en het telefoontje voor de wijziging is woensdag avond gepleegd. Dus donderdag, vrijdag, zaterdag (misschien). Ik zal het zo eens proberen!
  #4  
Oud 28 september 2009, 11:00
kontknager's schermafbeelding
kontknager kontknager is offline
Member
 
Geregistreerd: 28 september 2009
Locatie: Randstad, oud casema AIE EXTRA
Ziggo Internet: AIE Extra Ubee + Arris
DTV: Cisco
Berichten: 88
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zforumer Bekijk bericht
Oke, maar zou ik dat nu al moeten doen? Ze zeiden: ''Een paar werkdagen''.
Het is inmiddels maandag en het telefoontje voor de wijziging is woensdag avond gepleegd. Dus donderdag, vrijdag, zaterdag (misschien). Ik zal het zo eens proberen!
Even hier kijken om de activatiedatum te achterhalen (mijn orders)
  #5  
Oud 28 september 2009, 11:04
zforumer's schermafbeelding
zforumer zforumer is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 28 september 2009
Locatie: @Home
Ziggo Internet: Alles in 1 Plus
Berichten: 9
Standaard

Er staat nog steeds dat we alles in 1 Basis hebben en bij orders staat geen één order!
  #6  
Oud 28 september 2009, 11:18
Sjaool's schermafbeelding
Sjaool Sjaool is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 27 april 2009
Locatie: Emmeloord / Ziggo
Ziggo Internet: Connect en Play Complete / Technicolor TC7210 / WNDR3700 v1
DTV: Horizon Mediabox / Humax iHDR-5200C / Humax iHDR-5050C / Samsung UE32F5500
Berichten: 2.869
Standaard

Gewoon modem resetten en dan op b.v. Speedtest.net kijken of je de nieuwe snelheid al hebt.
Dat is het meest simpele wat je kunt doen om te kijken of je de nieuwe snelheid al hebt.

De website loopt meestal achter op de werkelijkheid qua abonnement van je internet. Is tenminste mijn ervaring.

Laatst gewijzigd door Sjaool; 28 september 2009 om 11:24
  #7  
Oud 28 september 2009, 11:23
zforumer's schermafbeelding
zforumer zforumer is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 28 september 2009
Locatie: @Home
Ziggo Internet: Alles in 1 Plus
Berichten: 9
Standaard

Maar volgens Ziggo loopt er geen één order.. En we hebben de snelheid nog steeds niet ontvangen..
  #8  
Oud 28 september 2009, 11:24
Ed's schermafbeelding
Ed Ed is offline
Banned User
 
Geregistreerd: 19 april 2008
Locatie: Ziggo / @Home
Ziggo Internet: Alles in 1 Extra | Ubee EVM3200 | Linksys WRT610N
DTV: Humax iPVR9200
Berichten: 3.388
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zforumer Bekijk bericht
Maar volgens Ziggo loopt er geen één order.. En we hebben de snelheid nog steeds niet ontvangen..
Heb je al gezegd, maar goed... daar zit vertraging in. Wat heb je verder allemaal gedaan? Hier was alles binnen een week geregeld, overstap van Plus naar Extra.
  #9  
Oud 28 september 2009, 11:27
zforumer's schermafbeelding
zforumer zforumer is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 28 september 2009
Locatie: @Home
Ziggo Internet: Alles in 1 Plus
Berichten: 9
Standaard

Volgens de gegevens in ''Mijn Ziggo''.
  #10  
Oud 28 september 2009, 11:29
Ed's schermafbeelding
Ed Ed is offline
Banned User
 
Geregistreerd: 19 april 2008
Locatie: Ziggo / @Home
Ziggo Internet: Alles in 1 Extra | Ubee EVM3200 | Linksys WRT610N
DTV: Humax iPVR9200
Berichten: 3.388
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zforumer Bekijk bericht
Volgens de gegevens in ''Mijn Ziggo''.
Daar moet je ook niet te veel op letten, werkt gewoon traag nog. Bel nog eens, dan kunnen ze je modem checken. Maar uh, haal nu eerst maar eens je modem van het stroom en dan weer aanzetten.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:21.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl