Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Mededelingen

Ziggo Algemeen Discussies over Algemene Ziggo-zaken, zoals helpdesk en andere niet specifiek aan TV/Internet/Telefonie gekoppelde onderwerpen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 1 oktober 2009, 19:53
Renatus's schermafbeelding
Renatus Renatus is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect & Play Max / Technicolor TC7210
DTV: Horizon / Humax 5200c / CI+
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KarinV Bekijk bericht
Ik heb afgelopen maand wel tv/telefoon betaald. Op mijn factuur stond de internetkosten niet. Dus ik had ze ook gelijk gemaild dat het niet goed was en ik kreeg een mail terug dat ze dat de volgende maand erbij berekenen. Maar goed dan moet ik dus nog het dubbele volgende maand betalen als ik het goed lees. En dat hebben ze niet gezegd.
Toch zeg je het zelf in je verhaal: ze gaan het erbij berekenen. Dat betekent dat het boven op de gewone rekening komt.

Is bij mij ook gebeurd, blijkbaar is het moeilijk om direct de juiste factuur te berekenen. Was ruim 200 euro op één factuur. Maar uiteindelijk moet je toch betalen, zie het maar als een maandje krediet.
Oud 1 oktober 2009, 20:11
KarinV's schermafbeelding
KarinV KarinV is offline
Junior Member

Standaard

Ja okay. Maar ik had dus verwacht gewoon 1x 50 euro plus nog de kosten voor het internet. Dus niet het dubbele of misschien zelfs 3x.
Oud 1 oktober 2009, 20:21
Gizmo©'s schermafbeelding
Gizmo© Gizmo© is offline
Senior Member

Standaard

Citaat:
Balen zeg. Ik heb sinds eind augustus ook alles in 1 plus. Dus dat betekent dat ik volgende maand gewoon 150 euro moet betalen. Hadden ze er wel even bij mogen zeggen dan.
Hallo, dat had je ook zelf kunnen bedenken. Als je gewoon het betreffende geld apart had gezet, dan was het betalen nu even geen probleem. Je wist dat je abbo eind aug. in ging, dus dat er ook vanaf dat moment abbonnementsgeld verschuldigd is.
Oud 1 oktober 2009, 20:23
Gizmo©'s schermafbeelding
Gizmo© Gizmo© is offline
Senior Member

Standaard

Citaat:
Ik heb afgelopen maand wel tv/telefoon betaald. Op mijn factuur stond de internetkosten niet. Dus ik had ze ook gelijk gemaild dat het niet goed was en ik kreeg een mail terug dat ze dat de volgende maand erbij berekenen. Maar goed dan moet ik dus nog het dubbele volgende maand betalen als ik het goed lees. En dat hebben ze niet gezegd.
Je betaald gewoon de internetkosten die deze maand niet zijn verrekend. Niks moeilijks aan. Je had gewoon dat geld moeten reserveren. Betalen zal je het ooit toch.
Oud 1 oktober 2009, 20:47
KarinV's schermafbeelding
KarinV KarinV is offline
Junior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gizmo© Bekijk bericht
Je betaald gewoon de internetkosten die deze maand niet zijn verrekend. Niks moeilijks aan. Je had gewoon dat geld moeten reserveren. Betalen zal je het ooit toch.
Dus dat betekent dat ik gewoon 50 euro + 20 euro moet betalen? Ik weet zelf ook wel dat ik moet betalen en dat kan ik ook wel. Daar ging het mij ook helemaal niet om. Ik schrok gewoon omdat Berry84 zei dat hij 3x moest betalen.
Oud 1 oktober 2009, 21:38
Gerardus's schermafbeelding
Gerardus Gerardus is offline
Senior Member

Ziggo Internet: alles in één basis/Ubee EVW3210
DTV: Humax 5200 + HUMAX 5050-C + TV extra
Standaard

Citaat:
Dus dat betekent dat ik gewoon 50 euro + 20 euro moet betalen? Ik weet zelf ook wel dat ik moet betalen en dat kan ik ook wel. Daar ging het mij ook helemaal niet om. Ik schrok gewoon omdat Berry84 zei dat hij 3x moest betalen.

Je betaalt altijd een maand vooruit, zodat de eerste rekening minimaal het dubbele bedrag is + de tijd voor de eerste factuur. Gelukkig zijn het geen wereldschokkende bedragen. Maar ik kan niet in je portemonnee kijken.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten