Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale TV - DVB-C en CI+

Mededelingen

Digitale TV - DVB-C en CI+ Digitale TV via DVB-C of abonnementen met een CI+ module van Ziggo

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 27 september 2009, 13:12   #1
DVB-Extraterrestrial
Junior Member

DVB-Extraterrestrial's schermafbeelding
Standaard W5500 kanaalnummering niet volgens LCN

Ik heb een vraag voor W5500 bezitters die de nieuwe gecertificeerde software PKG1.570EA hebben geinstalleerd.

Ik vond onderstaande opmerkingen/uitleg in een inmiddels gesloten discussie. Mijn vraag is of met de nieuwe SW dit issue is opgelost? Zelf werk ik met SW 1.303EA en heb ook kanaalnummers die niet kloppen boven de 750 (zowel radio als televisie)

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ArChie
Bij de 3000 serie, en ik neem aan ook de 4000 serie, waren bij Sony de kanaal nummers van 750 gereserveerd voor de gevonden radio kanalen. Bij Sony dus geen aparte lijsten voor TV kanalen en radio kanalen. Dat zal dan wel het conflict met de LCN nummering van Ziggo veroorzaken.

(Riparius:) Ja, dat idee heb ik ook. Alleen is het bij mijn toestel uit de 4000 serie weer zo dat de radiozenders kanaalnummers krijgen toegewezen vanaf 600. Zowel voor TV (vanaf nummer 1) als voor radio (vanaf 600) worden de nummers gewoon op volgorde opgevuld. Het is dus niet zo dat TV- en radiozenders door elkaar heen komen te staan, terwijl dat bij de toestellen uit de 5500 serie vanaf nummer 750 wel het geval is.
DVB-Extraterrestrial is offline  
Oud 27 september 2009, 21:53   #2
Sjoop1985
Senior Member

Sjoop1985's schermafbeelding
Standaard

Ik heb niet alle kanalen gecontroleerd, maar het is in ieder geval zo dat de regionale zenders niet meer tussen de radiozenders staan en het juiste nummer hebben. De radiokanalen volgens mij ook. Ik ben er vanuit gegaan dat het probleem daarmee opgelost is, persoonlijk gebruik ik die kanalen niet zo veel.
Sjoop1985 is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale TV - DVB-C en CI+

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten