Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+ > Philips

Mededelingen

Philips Nieuws, vragen en opmerkingen over Philips CI+ geschikte TV's

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 26 september 2009, 20:03
schummie's schermafbeelding
schummie schummie is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 26 september 2009
Locatie: almelo/cogas
Berichten: 6
Standaard Activeren Smartcard

Hallo,

Mijn 5604 werkt. Ik heb alle zenders die ik moet hebben. Teletext werkt idd bij mij ook nog niet.
Nu nog een vraagje. Om de Smartcard te registreren bij de website van Ziggo moet je eerst een account aanmaken voor "mijn ziggo". Daarvoor is een klantnummer nodig, en dat heb ik natuurlijk nog niet. Die zou op en factuur of brief moeten staan. Iemand dit probleempje al bij de hand gehad, en een oplossing? Anders ben ik na de aanloopperiode waarin je alle zenders hebt ook alles weer kwijt. Trouwens hoe lang duurt dat vrije kijken naar alle kanalen?

Alvast bedankt voor de hulp.

Mvg Eric Schumacher
  #2  
Oud 26 september 2009, 20:59
Erik1980's schermafbeelding
Erik1980 Erik1980 is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 7 september 2009
Locatie: Den Helder
Berichten: 16
Standaard

gewoon even bellen, net zo snel.....
  #3  
Oud 27 september 2009, 11:48
TomF's schermafbeelding
TomF TomF is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 3 juli 2009
Locatie: Deventer
DTV: 1x Philips 40PFL8007K/12 en 2x Philips 32PFL7404H/12
Berichten: 425
Standaard

Als je belt naar Ziggo om je smartcard te activeren, dan krijg je een voice-respons. Werkt prima.
  #4  
Oud 2 oktober 2009, 08:24
rowdy's schermafbeelding
rowdy rowdy is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 1 april 2008
Locatie: @Home
Ziggo Internet: Alles in 1 Plus
DTV: Totaalpakket, Philips 5604/CI+, Cisco 8485, Humax 5200
Berichten: 878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomF Bekijk bericht
Als je belt naar Ziggo om je smartcard te activeren, dan krijg je een voice-respons. Werkt prima.
Maar dit vraagt wel op je klantnummer.
Deze vind je ook op je bankafschrift terug, die heb je vast wel

Overigens, ik heb mijn nieuwe card via internet geactiveerd, dan krijg ik de melding 'uw kaart met nummer xxx is geactiveerd'.
Maar als ik daarna kijk bij 'mijn gegevens', staat alleen mijn 'oude' cardnummer er nog maar bij.
En ik heb ook nog steeds alle zenders (ook Film 1), dus ik zit nog in de preview-periode. Ben benieuwd of er iets fout is gegaan of dat het gewoon nog wat langer duurt...
  #5  
Oud 2 oktober 2009, 09:12
MrDroopy's schermafbeelding
MrDroopy MrDroopy is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 7 juli 2008
Locatie: Voorburg
Ziggo Internet: Connect&Play Max | Ziggo CH7465LG Connect Box | d-link dir-855
DTV: Horizon | Humax 5200c | Cisco 8455 | Samsung dcb-h360r | FireDTV
Berichten: 1.255
Standaard

duurt een paar dagen.
Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.2; U; Series60/3.1 NokiaN95_8GB/15.0.015; Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413
  #6  
Oud 2 oktober 2009, 18:58
schummie's schermafbeelding
schummie schummie is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 26 september 2009
Locatie: almelo/cogas
Berichten: 6
Standaard Smartcard geregistreerd!

Was nog geen klant, had dus geen klantnummer. Dus kon niet activeren via het Internet of de telefoon. Voor beiden heb je een klantnummer nodig. Na een pb van "anoniem" gebeld met de helpdesk. Hoewel het "bandje" zei dat het lang kon duren, kreeg ik na menu-nummer 5; "nieuwe bestellingen" meteen een medewerker. Die wist gelijk waarover ik het had, en heeft mijn kaartnummer geregistreerd. Hij vertelde me ook dat ik van 2 weken tot 2 maanden nog gratis kon kijken naar alle kanalen.
HD-pakket 6 maanden gratis, en Digitaal totaal nog 2 maanden gratis.
  #7  
Oud 2 oktober 2009, 19:27
TomF's schermafbeelding
TomF TomF is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 3 juli 2009
Locatie: Deventer
DTV: 1x Philips 40PFL8007K/12 en 2x Philips 32PFL7404H/12
Berichten: 425
Standaard

@Schummi,

Allereerst excuses dat ik verder niet meer reageerde. Ik ging er geheel van uit dat je al wel klant was van Ziggo.
(Ik doel op het basisabonnement van 16,25 Eurootjes per maand)

Gelukkig had Anoniem dit wel in de peiling en is het opgelost.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+ > Philips


Favorieten/bladwijzers



Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:50.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl