Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+ > Samsung

Mededelingen

Samsung Nieuws, vragen en opmerkingen over Samsung CI+ geschikte TV's

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 26 september 2009, 09:44
adriemavis's schermafbeelding
adriemavis adriemavis is offline
Junior Member

Standaard Installeren software CI-module

Heb een vraag over het instaleren van de laatse software voor de LED6000 heb er nu versie 2003 op staan, als ik het gnoed begrijp da zou met versie de melding vervormd signaal verleden tijd zijn, maar hoe krijg ik die software erop, en van de bijgeleverde ub stick de handleiding verwijderd en vervolgens de versie 2005 erop gezet maar de tv ziet de niewe software niet, wat doe ik fout?
Oud 26 september 2009, 10:20
fjdew's schermafbeelding
fjdew fjdew is offline
Junior Member

Standaard juiste versie Firmware?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door adriemavis Bekijk bericht
Heb een vraag over het instaleren van de laatse software voor de LED6000 heb er nu versie 2003 op staan, als ik het gnoed begrijp da zou met versie de melding vervormd signaal verleden tijd zijn, maar hoe krijg ik die software erop, en van de bijgeleverde ub stick de handleiding verwijderd en vervolgens de versie 2005 erop gezet maar de tv ziet de niewe software niet, wat doe ik fout?
Adrie, voor de Samsung LED6000 bestaan twee verschillende firmware versies, één voor de W-versie van deze tv en één voor de P-versie. Zie onder Samsung, draadje LED-versies. Heb je wel de juiste versie?
Andere mogelijkheid: is je USB stick wel FAT32 geformateerd? Bij één van mijn tv's was dat een probleem, weet alleen niet meer of dat de Samsung of Philips was. Als je USB stick NTFS geformateerd is, dan kan het zijn dat de TV je USB stick niet herkent. Succes.
Oud 26 september 2009, 10:43
adriemavis's schermafbeelding
adriemavis adriemavis is offline
Junior Member

Standaard

Heb de P versie , de usb heb ik geformateerd naar fat32 en vervolgens de software op de stick gezet, maar krijg helaas de melding geen bestand voor bijwerken beschikbaar. ook heb ik de ci module verwijderd maar dat helpt ook niet.
Oud 27 september 2009, 10:11
fjdew's schermafbeelding
fjdew fjdew is offline
Junior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door adriemavis Bekijk bericht
Heb de P versie , de usb heb ik geformateerd naar fat32 en vervolgens de software op de stick gezet, maar krijg helaas de melding geen bestand voor bijwerken beschikbaar. ook heb ik de ci module verwijderd maar dat helpt ook niet.
Adrie,
De juiste firmware voor de P versie is hier te vinden:
http://www.samsung.com/nl/support/do...d&menu2=detail
Beetje verstopt op de Samsung site, succes.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+ > Samsung

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten