Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Telefonie > Telefonie - Vast

Mededelingen

Telefonie - Vast Discussies en vragen over Ziggo Vaste Telefonie, nieuwe diensten, tarieven e.d.

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 26 september 2009, 08:18   #1
Gooffy
Senior Member
 
Gooffy's schermafbeelding
Standaard Sinds nieuwe modem spook oproepen.

Heb nu sinds een week het nieuwe modem (Ubee) aangesloten en heb er nu last van dat ik elke dag wel 1 keer 1 oproep gemist heb staan op het display van mijn Motorola telefoon een nummer is niet bekend, dit kan op elk willekeurig moment van de dag wezen en de oproep is zo kort dat de telefoon niet eens over gaat.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben en die misschien een oplossing weten, het is geen groot probleem want bij geen nummer kun je toch niet terug bellen alleen hoort het zo niet te werken.
Gooffy is offline  
Oud 1 oktober 2009, 17:06   #2
Gooffy
Senior Member
 
Gooffy's schermafbeelding
Standaard

Heb nu al 6 dagen geen last meer lijkt zichzelf opgelost te hebben en aangezien het ook niemand bekend voor komt (geen reactie's) mag deze op slot.
Gooffy is offline  
Oud 6 oktober 2009, 19:12   #3
mpleizr
Junior Member
 
mpleizr's schermafbeelding
Standaard

Hier ook gehad.

Na twee weken was het probleem verholpen
mpleizr is offline  
Oud 6 oktober 2009, 22:03   #4
GolfTouch
Senior Member
 
GolfTouch's schermafbeelding
Standaard

Hier ook met het Arris modem.
Enkele dagen nu achter elkaar. Als je opneemt is er niets te horen of hoor je gewoon een continu toon.

Dacht dat we daar eindelijk vanaf waren sinds we de overstap van Online gemaakt hadden. Dat was vaak meerdere keren per dag. Overigens een probleem dat ook toegegeven werd door Online.

Misschien weet iemand wat deze spook-oproepen veroorzaakt.
__________________
Power is nothing without control !!!
GolfTouch is offline  
Oud 7 oktober 2009, 00:28   #5
prodix
Senior Member
 
prodix's schermafbeelding
Standaard

Bij KPN lijnen (ook online maakt er gebruik van) word om de zoveel per rotatie lijnen getest. Wanneer je telefoon overgaat betekend het dat er een storing in de lijn zit, hij mag dus in de korte puls niet overgaan.

Of dit ook opgaat voor Ziggo weet ik niet, maar zou mij niet verbazen
__________________
Off al the things i've lost, i miss my mind the most!
prodix is offline  
Oud 7 oktober 2009, 16:01   #6
BMWMaX
Senior Member
 
BMWMaX's schermafbeelding
Standaard

Eens in de zoveel tijd hebben we dit hier ook al zolang we kabeltelefoon hebben. Een aantal jaren dus.
__________________
Gr, Marcel
BMWMaX is offline  
Oud 7 oktober 2009, 21:57   #7
hmolen
Senior Member
 
hmolen's schermafbeelding
Standaard

Ik zit nog op mijn oude 20Mb modem maar heb eergisteren 50 (!!) gemiste oproepen gehad zonder dat de telefoon overging, de melding op het display is: NR. GEBLOKKEERD en meer niet.
Het duurde tot 23:00 en toen stopte het.
Gisteren nog 2 keer hetzelfde en nu niets meer.
Geen idee waar dit vandaan kwam.
Ik heb me nog niet aangemeld bij bel-me-niet.nl dus dat kan het niet zijn.
Is dit normaal ?
H.
hmolen is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Telefonie > Telefonie - Vast




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Ziggo App voor Android Ziggo App voor iPhone & iPad

© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl