Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Internet - Algemeen

Mededelingen

Internet - Algemeen Discussies en vragen over problemen met je Ziggo Internet-verbinding en modem, nieuwe internetdiensten, voip e.d.

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 5 oktober 2009, 22:28   #101
Vrijevogels
Senior Member

Vrijevogels's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CeeS Bekijk bericht
Vrijevogels schreef juist "dat de helpdesk de oude software had teruggezet omdat er een probleem mee zou zijn volgens de helpdesk" (hij kwam juist niet meer online).
Vandaar mijn vraag of hij echt niet geupdate was.

Zelf denk ik dat dit een broodje aap verhaal is wat die helpdesker vertelde, als er echt een probleem in de firmware zou zitten was hij allang weggehaald, maar tot nu toe wordt de software blijkbaar gewoon nog steeds uitgespeeld en werkt bij de meeste mensen ook goed. Tijdens updaten van firmware kan er altijd iets mis gaan, verder helpt de firmware update ook niet tegen problemen in het CMTS die in sommige gebieden bestaan (bijv rondom Woerden en nog een paar gebieden) en niet tegen slechte signalen of ruis.
Kan best broodje aap verhaal zijn, maar lukte niet om met nieuwe firmware online te komen en ziggo heeft de modem gereset en zelf daarna gezien dat de firmware van feb 2009 er weer op stond en toen werkte de hele handel wel weer. Kan best zijn dat de modem de nieuwe firmware niet juist had geladen of zo, maar ga 't niet uitproberen 't werkt prima zou met de oude firmware en heeft dat ook altijd gedaan.
Vrijevogels is offline  
Oud 5 oktober 2009, 22:32   #102
Bullet NL
Banned User

Bullet NL's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrijevogels Bekijk bericht
Kan best broodje aap verhaal zijn, maar lukte niet om met nieuwe firmware online te komen en ziggo heeft de modem gereset en zelf daarna gezien dat de firmware van feb 2009 er weer op stond en toen werkte de hele handel wel weer. Kan best zijn dat de modem de nieuwe firmware niet juist had geladen of zo, maar ga 't niet uitproberen 't werkt prima zou met de oude firmware en heeft dat ook altijd gedaan.
Ik zou me voor kunnen stellen dat Ziggo de modems terug kan zetten naar de fabrieksfirmware, dat de door ziggo beschikbaar gesteld firmware geen volledige firmware is maar een aanvulling op...
Bullet NL is offline  
Oud 7 oktober 2009, 10:07   #103
pvandam
Junior Member

pvandam's schermafbeelding
Standaard

Heb nog even het modem gestart zonder de kabel verbonden en dan kom je perfect op de status pagina.
Ik heb inderdaad de firmware van 10 september.

Voor mij werkt deze stabiel. Mijn Office Communicator Phone http://www.polycom.com/products/voic...tor_cx700.html
is een goede graadmeter, je kan aan de gespreks kwaliteit goed merken of de verbinding stabiel is. En dat is sinds de firmware upgrade zeker het geval. Ook strak 48Mb down, 4,8Mb up.

Ik ben wel benieuwd of iemand nog kan bevestigen of de status pagina nu na de firmware update door Ziggo actief wordt geblocked of dat er een andere reden is. (het werkte voorheen immers prima).

De status pagina blijft een handige check in geval van problemen.
pvandam is offline  
Oud 7 oktober 2009, 10:17   #104
pleun
Senior Member

pleun's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pvandam Bekijk bericht
Heb nog even het modem gestart zonder de kabel verbonden en dan kom je perfect op de status pagina.
Ik heb inderdaad de firmware van 10 september.

Ik ben wel benieuwd of iemand nog kan bevestigen of de status pagina nu na de firmware update door Ziggo actief wordt geblocked of dat er een andere reden is. (het werkte voorheen immers prima).

Ik dacht ik ga ook nog eens proberen om het modem uit te lezen, en nu moet ik opeens een gebruikersnaam en wachtwoord opgeven. Hij is niet op de kabel aangesloten. Weet iemand hier iets meer over ?

edit: Na een paar keer proberen kom ik er wel door. Denk dat ik te snel ben geweest na het opstarten.

Laatst gewijzigd door pleun; 7 oktober 2009 om 10:26
pleun is offline  
Oud 7 oktober 2009, 10:22   #105
bossie
Senior Member

bossie's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Ook strak 48Mb down, 4,8Mb up.
Prachtig man! ik wilde dat ik dat ook zeggen kon.

Citaat:

Ik ben een beetje bang dat dat niet gaat gebeuren, ze houden niet zo van pottekijkers.
Er was er eens een helemaal ontsteld dat ik tijdens een telefoongesprek zat mee te kijken.
Wan hij zag 3 streams en ik zag er maar 2.
Nou dat had ik niet mogen zeggen, want :"Wat daar gebeurt gaat u helemaal niets aan!!!! meneer!"

Zegt heel veel over het amateurisme.

Maar even terug naar mijn probleem.
Ik heb inmiddels Kassa, Radar en de Consumentenbond helemaal op de hoogte gebracht van het falen van Ziggo.
Dus we gaan het wel zien.

grt
bossie is offline  
Oud 7 oktober 2009, 11:32   #106
pvandam
Junior Member

pvandam's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Ik ben een beetje bang dat dat niet gaat gebeuren, ze houden niet zo van pottekijkers.
Er was er eens een helemaal ontsteld dat ik tijdens een telefoongesprek zat mee te kijken.
Wan hij zag 3 streams en ik zag er maar 2.
Nou dat had ik niet mogen zeggen, want :"Wat daar gebeurt gaat u helemaal niets aan!!!! meneer!"
Dit is echt wel grappig inderdaad, het lijkt echt wel of ze het gevoel hebben dat we IN hun netwerk rommelen en het daarom geblokkeerd hebben
pvandam is offline  
Oud 7 oktober 2009, 11:39   #107
bossie
Senior Member

Thumbs down

Wel nee joh, want dat lukt toch niet met zo'n info page.
Het is gewoon dis-respect, dat heet klein houden van de klant.
bossie is offline  
Oud 7 oktober 2009, 13:22   #108
bossie
Senior Member

Exclamation Er zit beweging in.

Kijk een beetje gallen helpt wel.
Kennelijk leest men bij ziggo ook dit forum.
Ik ben net gebeld er komt Maandag as een monteur van Ziggo langs om bij mij te kijken wat er aan de hand is.
Want men is het met me eens dat het niet deugt.
Ik zit nu lekker te internetten en volgens de spullen van Ziggo staat mijn modem niet eens aan!!!!!!
Nou vraag ik je?

grt P.

Laatst gewijzigd door bossie; 7 oktober 2009 om 13:32
bossie is offline  
Oud 7 oktober 2009, 14:43   #109
pleun
Senior Member

pleun's schermafbeelding
Standaard

stuur ze bij mij ook langs als ze klaar zijn, aub.
pleun is offline  
Oud 7 oktober 2009, 17:34   #110
bossie
Senior Member

Standaard

Lekker blijven zeuren bij ze Pleun, heb ik ook gedaan!
bossie is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Internet - Algemeen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten