Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws

Mededelingen

Ziggo Internet - Vragen en nieuws Discussies en vragen over problemen met je Ziggo Internet-verbinding en modem, nieuwe internetdiensten, voip e.d.

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 25 september 2009, 23:50
volkoren's schermafbeelding
volkoren volkoren is offline
Member
 
Geregistreerd: 27 juli 2009
Locatie: @Home
Ziggo Internet: Alles-in-1 extra
Berichten: 89
Standaard Nieuwe firmware perikelen

Hier kwam het modem niet meer online na de firmware update. Eerst kreeg de netwerkkaart van het modem een intern IP-adres toegewezen (192.168.100.20) zoals normaal, maar toen vervolgens het externe IP-adres moest worden opgehaald, kwam er geen antwoord meer van de DHCP server. Uiteindelijk ben ik nu on-line door de netwerkkabel te ontkoppelen en deze opnieuw te bevestigen terwijl het modem aan bleef. Blijkbaar heeft men er voor gekozen om de klant niet langer in het modem te laten kijken, want zelfs pings naar het modem (192.168.100.1) leveren nu een time-out op...
  #2  
Oud 26 september 2009, 00:24
Bullet NL's schermafbeelding
Bullet NL Bullet NL is offline
Banned User
 
Geregistreerd: 28 april 2008
Locatie: Groningen/@Ziggo Noord/Oost
Ziggo Internet: Alles-In-1 Extra 120/10Mbit, Ubee EMV3200B, D-LINK DIR 855
DTV: Digtaal TV Totaal, HD Pakket & Eredivisie Live, Humax 5050C, Samsung DCB-H360RA, Smit CI+
Berichten: 2.327
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door volkoren Bekijk bericht
Hier kwam het modem niet meer online na de firmware update. Eerst kreeg de netwerkkaart van het modem een intern IP-adres toegewezen (192.168.100.20) zoals normaal, maar toen vervolgens het externe IP-adres moest worden opgehaald, kwam er geen antwoord meer van de DHCP server. Uiteindelijk ben ik nu on-line door de netwerkkabel te ontkoppelen en deze opnieuw te bevestigen terwijl het modem aan bleef. Blijkbaar heeft men er voor gekozen om de klant niet langer in het modem te laten kijken, want zelfs pings naar het modem (192.168.100.1) leveren nu een time-out op...
Je kan nog steeds in de status pagina van het modem komen, echter dien je dit direct naar het opstarten van het modem te doen.
Deze situatie had ik ook met de "oude" firmware.
Heel af en toe kon je met die versie tussen door de status bekijken.

Nu is het zo dat ik dit alleen kan na een modem reset, daarna lukt het mij ook niet meer
  #3  
Oud 26 september 2009, 08:17
Uniseat's schermafbeelding
Uniseat Uniseat is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 22 januari 2009
Locatie: Sint Pancras
Ziggo Internet: Alles in 1 Plus/ Ubee modem/ WNDR4500
DTV: Humax IRHD5050
Berichten: 241
Standaard

Pffffff, dacht dat het al aan mij lag.
Heb de pc wel 40 keer opnieuw opgestart.
Laat staan de rest van de randapparatuur.
Heb vervolgens de modem maar van spanning gelaten, een nachtje.

grtz bas

Laatst gewijzigd door Uniseat; 27 september 2009 om 17:54
  #4  
Oud 26 september 2009, 13:36
Aslan's schermafbeelding
Aslan Aslan is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 9 september 2009
Locatie: @home
Berichten: 143
Standaard

Ik heb 1 keer gereset. modem deet gelijk en telefoon. alleen me sitecom router deet beetje vaagies. maar nu doet hij het hopelelijk zonder ofline gaande verbindingen tel en internet.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:07.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl