Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale TV - DVB-C en CI+

Mededelingen

Digitale TV - DVB-C en CI+ Digitale TV via DVB-C of abonnementen met een CI+ module van Ziggo

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 26 september 2009, 10:04   #31
pratpitt
Member

pratpitt's schermafbeelding
Standaard

Ik heb mijn smartcard geactiveerd via mijn ziggo. Het vreemde is dat in de lijst met geactiveerde smartcards die van mij er niet bij staat. Als ik de smartcard erin doe nadat ik heb gekeken of hij o ned1hd staat en of de datum goed is werkt hij nog steeds niet. Ik neem aan dta hij niet kapot is want ik krijg nog steeds dezlefde melding als toen ik hem er het eerste in deed.

Als ik er een smartcard in doe die wel gewoon werkt krijg ik nog steeds dezelfde fout!
pratpitt is offline  
Oud 26 september 2009, 10:21   #32
poel33
Junior Member

poel33's schermafbeelding
Standaard

mooi ik het problemen ook gehad op mijn samsung ps50b550-t4p
mijn oplossing voor het problemen was fimware update
en bij het installeren

zet alle instelling terug naar de fabrieks instelligen
(door 10 sec exit van de Afstand bediening)

daar na tv aan doen en let op!!!( geen Nederland maar english)!!!

dan menu/channel/autostore/cabele
dan kan je kiezen voor in het blok je !!netwerk!! een daar onder
volledig zoeken het duurt ff maar dan komen de kanaaltjes wel
dan zal de het van zelf goed kommen en zet je in plug&play de taal
in het Nederlands ( ) ik hoop dat je er veel aan hebt
poel33 is offline  
Oud 26 september 2009, 10:24   #33
pratpitt
Member

Standaard

moet ik dan geen andere versie eropzetten? en ipv 10 sec op exit drukken kan je dan ook gewoon alternatieve software doen om het terug te krijgen?
pratpitt is offline  
Oud 26 september 2009, 11:14   #34
jacco brink
Junior Member

jacco brink's schermafbeelding
Standaard

Eindelijk beeld , misschien moet ik voortaan niet zo eigenwijs zijn. Heb uiteindelijk toch de smartcard gebruikt en geactiveerd die bij het ziggopakket geleverd wordt. Het systeem werkt dus niet met een smartcard die ik drie weken geleden gekocht had.
jacco brink is offline  
Oud 26 september 2009, 11:35   #35
poel33
Junior Member

poel33's schermafbeelding
Standaard

(10 sec op exit drukken) heeft niets met firmware te maaken
de tv vraagt op nieuw welk land je ben. gewoon doen, komt goed
poel33 is offline  
Oud 26 september 2009, 11:51   #36
pratpitt
Member

Standaard

moet ik als land uk doen of nederlands. En moet ik dan digitale zenders doen?
ik heb als land uk en taal engeland gedaan. daarna cable, digital en daarna op network gezet en laten zoeken .Klok had ik op auto gezet. Daarna heb ik de menutaal gewijzigt in nederlands. En toen kreeg ik opeens nederland 1 in een veel betere kwaliteit dan eerst. maar alleen ned1 dus geen ned 1 hd .verder kreeg ik geen zenders te zien. Toen ik de ci module erin deed kreeg ik weer dezelfde melding.

Laatst gewijzigd door pratpitt; 26 september 2009 om 12:00
pratpitt is offline  
Oud 26 september 2009, 13:09   #37
aimms
Member

aimms's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pratpitt Bekijk bericht
ik heb als land uk en taal engeland gedaan. daarna cable, digital en daarna op network gezet en laten zoeken .Klok had ik op auto gezet. Daarna heb ik de menutaal gewijzigt in nederlands. En toen kreeg ik opeens nederland 1 in een veel betere kwaliteit dan eerst. maar alleen ned1 dus geen ned 1 hd .verder kreeg ik geen zenders te zien. Toen ik de ci module erin deed kreeg ik weer dezelfde melding.
Je moet sowieso Nederlands kiezen en vervolgens kies je voor digitaal. Zelf heb ik ook de klok op auto gezet. Heb je de handleiding doorgenomen? Daar staat toch ook in vermeld over de landeninstellingen?
aimms is offline  
Oud 26 september 2009, 13:32   #38
pratpitt
Member

Standaard

Op de een of andere manier is het me wel gelukt nu. Ik heb de stekker er even uitgehaald en er weer ingedaan daarna ging hij hem gewoon instaleren. Maar: Ik moet in pnp wel nog UK doen anders krijg ik geen beeld. En ik heb nu wel digitaal maar nog geen hd. Hoe moet ik dat krijgen? er staat namelijk ook nog geen hd achter bv ned1
pratpitt is offline  
Oud 26 september 2009, 16:24   #39
anoniem
Cable Expert

anoniem's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pratpitt Bekijk bericht

Als je NEDERLAND kiest dan krijg je het ziggo profiel. De software functioneert dan optimaal voor het Ziggo signaal.
anoniem is offline  
Oud 26 september 2009, 17:16   #40
pratpitt
Member

Standaard

het probleem is dat als ik nederland kies en nederlands als taal dat hij dan heel snel gaat zoeken en meteen klaar is. Dan daarna krijg ik geen zenders te zien alleen maar een zwart beeld met zwak of geen signaal erop. hoe kan ik dit oplossen?
pratpitt is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale TV - DVB-C en CI+

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten