Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo-Gebruikers.nl > Ziggo Gebruikers Forum

Mededelingen

Ziggo Gebruikers Forum Algemene informatie, vragen en opmerkingen over ziggo-gebruikers.nl

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 25 september 2009, 12:24
sagitta424's schermafbeelding
sagitta424 sagitta424 is offline
Junior Member

Ziggo Internet: AIE-Extra/Arris TM-702B/D-Link DIR-855
DTV: DCB-H360R
Standaard Beginnersvraag

Ik zie dat er een bijdrage van mij is verdwenen, vlak na het posten ervan. Aangezien ik zelf niets verwijderd heb, moet ik dan aannemen dat een moderator de post heeft verwijderd? Als dat zo is, krijgt de poster hiervan dan geen mededeling in de vorm van een privébericht? Als ik iets verkeerd heb gedaan, dan bied ik hiervoor mijn excuses aan, maar als ik niet weet wat er verkeerd ging, dan kan ik niets leren ...

Sagitta.
Oud 25 september 2009, 12:44
mod-5's schermafbeelding
mod-5 mod-5 is offline
Full Moderator

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sagitta424 Bekijk bericht
Ik zie dat er een bijdrage van mij is verdwenen, vlak na het posten ervan. Aangezien ik zelf niets verwijderd heb, moet ik dan aannemen dat een moderator de post heeft verwijderd? Als dat zo is, krijgt de poster hiervan dan geen mededeling in de vorm van een privébericht? Als ik iets verkeerd heb gedaan, dan bied ik hiervoor mijn excuses aan, maar als ik niet weet wat er verkeerd ging, dan kan ik niets leren ...
Je bericht is verplaatst. Over je vraag liep al een topic. Vandaar dat een mod dit bericht naar het juiste topic verplaatst heeft.
Als een bericht verplaatst wordt naar een reeds lopend topic ziet de gebruiker dit niet. Als een hele discussie/topic verplaatst wordt naar een juist Forumdeel laten we altijd een verwijzing achter.

Per dagen hebben we vele modereeracties. Veel berichten worden verplaatst, aangepast en verwijderd. Het is daarom eigenlijk ondoenlijk om iedere gebruiker daarvan persoonlijk op de hoogte te stellen.

Echter kun je altijd je eigen berichten terug vinden (als deze niet verwijderd zijn) door rechtsboven op je nickname te klikken en naar Statistieken te gaan. Daar kun je klikken op "Zoek alle berichten van ..." Of "Zoek alle discussies die gestart zijn door..."

Laatst gewijzigd door mod-5; 25 september 2009 om 13:02
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo-Gebruikers.nl > Ziggo Gebruikers Forum

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten