Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale TV - On Demand

Mededelingen

Digitale TV - On Demand Vragen en opmerkingen over het On Demand aanbod

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 24 september 2009, 17:29   #1
Djdano
Junior Member
 
Djdano's schermafbeelding
Thumbs down Installatiesoap Ziggo

Ik ben zo te lezen niet de enige met problemen echter vind ik het toch de moeite om even mijn ongenoegen te spuien.

Het begint al met de afspraakwindow welke Ziggo geeft. Van een indicatie is geen sprake, je mag gewoon lekker heel de dag vrij nemen van je werk. Dan heb je keurig heel de dag op de beste man gewacht om digitale televisie te installeren is hij na 5 minuten weer weg omdat hij dit nog nooit gedaan heeft en geen idee heeft hoe dit moet?! Hallo, tijdens het maken van de afspraak werd mij verteld dat ik dit makkelijk zelf zou kunnen en het was zeer duidelijk dat dit een afspraak betrof voor het aansluiten van interactieve televisie. Aangezien ik met mijn rechterarm in het gips zat heb ik er toch voor gekozen om dit door een monteur te laten doen maar dan blijkt de beste man het zelf niet te kunnen....

Nieuwe afspraak gemaakt. Keurig 3 weken moeten wachten tot deze ingepland kon worden, eerder was onmgelijk, en weer een dag vrij moeten nemen. In de tussentijd had ik alles al aangesloten en werkte het perfect behalve de interactieve kanalen. Ach dat word dan wel opgelost zou je zeggen. Maar helaas, de beste man waarvoor ik wederom een dag vrij heb genomen, kon het ook niet goed aangsloten krijgen. Hij gaf wel aan dat het nu helemaal goed zat en het goed zou komen echter lukte het testen niet. Maar dit kwam wel goed... (yeah right....! )

Natuurlijk werkt het nu nog steeds niet. Ongeveer 1,5 uur met de helpdesk aan de lijn gezeten (wie gaat T-mobile betalen voor me?! ) maar zij kwamen er ook niet uit. Overleg, doorverbinden, resetten, ander kabels, andere tv enz enz. Niets helpt.

We maken een rapport op word dan verteld en u hoort nog van ons. Ik wacht met smacht!

Ik ben niet compleet idioot dus heb alle logische stappen wel doorlopen. Het is trouwens vooral heel frustrerend dat je elke keer weer opnieuw aan de eerste lijn mag uitleggen wat het verhaal is en als je pech hebt ze je gewoon niet doorverbinden...

Mij lijt het probleem erin te zitten dat de decoder geen server ziet. Dit is ook doorgegeven maar niemand die het product ook maar een heel klein beetje begrijpt. Iemand hier toevallig die er meer verstand van heeft want dat Ziggo het gaat oplossen daar heb ik niet heel veel vertrouwen in.
Djdano is offline  
Oud 24 september 2009, 18:11   #2
Sjaool
Senior Member
 
Sjaool's schermafbeelding
Standaard

En over welk product hebben we het nu behalve digitale televisie dan?
Het lijkt mij dat je het over interactieve televisie hebt maar dat wordt uit je hele verhaal niet duidelijk.
Sjaool is offline  
Oud 24 september 2009, 19:30   #3
Megalodon
Junior Member
 
Megalodon's schermafbeelding
Standaard

Wat betreft de kosten van T-mobile: als je een abonnement hebt en van de gespecificeerde factuur een kopie opstuurt naar Ziggo, met daarbij een begeleidende brief, wordt dit gedeclareert. Het is wel handig om even de gesprekken die gevoerd zijn met de Klantenservice te omcirkelen

Je kunt deze brief het beste richten aan:

Ziggo BV.
Afd. Klantadministratie
Postbus 43048
3540AA UTRECHT

Laatst gewijzigd door Megalodon; 24 september 2009 om 23:13
Megalodon is offline  
Oud 24 september 2009, 19:31   #4
Megalodon
Junior Member
 
Megalodon's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjaool Bekijk bericht
En over welk product hebben we het nu behalve digitale televisie dan?
Het lijkt mij dat je het over interactieve televisie hebt maar dat wordt uit je hele verhaal niet duidelijk.
Het gaat wel degelijk over Interactieve Televisie, lees de eerste alineas nog maar eens
Megalodon is offline  
Oud 24 september 2009, 20:26   #5
Sjaool
Senior Member
 
Sjaool's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Megalodon Bekijk bericht
Het gaat wel degelijk over Interactieve Televisie, lees de eerste alineas nog maar eens
Je hebt gelijk, daar heb ik finaal overheen gelezen.
Sjaool is offline  
Oud 25 september 2009, 06:13   #6
Excalibur
Senior Member
 
Excalibur's schermafbeelding
Standaard

Voor iTV moet er een retoursignaal zijn.

Zitten er splitters/versterkers of andere apparatuur tussen binnenkomst van het signaal en de decoder? Zo ja, dan kan het zijn dat een van deze apparaten niet retour geschikt is, en vervangen zal moeten worden voor een retourgeschikt exemplaar.
__________________

Excalibur is offline  
Oud 25 september 2009, 09:22   #7
Djdano
Junior Member
 
Djdano's schermafbeelding
Standaard

Zitten normaal gezien wel allerlei splitters tussen natuurlijk alleen om te testen en aan te sluiten deze er allemaal uitgegooid en direct naar de meterkast laten lopen. Zal morgen nog eens gaan testen met andere kabels en op hoop van zegen...
Djdano is offline  
Oud 25 september 2009, 09:56   #8
TheGrouch
Senior Member
 
TheGrouch's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Djdano Bekijk bericht
Zitten normaal gezien wel allerlei splitters tussen natuurlijk alleen om te testen en aan te sluiten deze er allemaal uitgegooid en direct naar de meterkast laten lopen. Zal morgen nog eens gaan testen met andere kabels en op hoop van zegen...
Als je die 'allerlei splitters' er na installatie van iTV weer tussen gaat zetten, dan is de kans groot dat het dan weer niet werkt.
In de installatiehandleiding interactieve televisie staat op blz 22-24 duidelijk dat er geen splitters tussen mogen zitten. (met uitzondering van de speciaal meegeleverde splitter direkt achterin de cisco tbv een radiotuner)
Wat wel mag/moet is 1-gats aop('s) en de speciale breedbandversterker die er bij geleverd wordt.
__________________
RTFM, Google or Search
TheGrouch is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale TV - On Demand




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Ziggo App voor Android Ziggo App voor iPhone & iPad

© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl