Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+ > LG

Mededelingen

LG Nieuws, vragen en opmerkingen over LG CI+ geschikte TV's

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 23 september 2009, 21:21
wimvanzon's schermafbeelding
wimvanzon wimvanzon is offline
Junior Member

Standaard 42 lh 5010 LG

IK HEB EEN LG LH5010 GEKOCHT MET EEN ZIGGO DIGITALE MODULE MAAR MET INSTELLEN ZEGT HIJ DAT HIJ NIET CI+ IS .
NU ZEGT MEN DAT JE EEN ANDER LAND MOET INVOEREN NL ZWEDEN MAAR DAT WERKT BIJ MIJ NIET HOE KAN.
Oud 23 september 2009, 21:52
double0dennis's schermafbeelding
double0dennis double0dennis is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Internet Z2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wimvanzon Bekijk bericht
IK HEB EEN LG LH5010 GEKOCHT MET EEN ZIGGO DIGITALE MODULE MAAR MET INSTELLEN ZEGT HIJ DAT HIJ NIET CI+ IS .
NU ZEGT MEN DAT JE EEN ANDER LAND MOET INVOEREN NL ZWEDEN MAAR DAT WERKT BIJ MIJ NIET HOE KAN.
Ik heb de specificaties van dat toestel opgezocht maar voor zover ik kan zien zit er geen DVB-C tuner in (alleen een DVB-T tuner). Zonder DVB-C tuner is het toestel in het geheel niet geschikt voor directe aansluiting op de kabel. U zult voor dit toestel dan ook een losse decoder moeten gebruiken.
Oud 23 september 2009, 21:53
anoniem's schermafbeelding
anoniem anoniem is offline
Ziggo Official

DTV: ALL
Standaard

Citaat:
Dit heeft niets met de landkeuze te maken, je TV is geen CI+ toestel en werkt daarom niet met een ziggo CI+ CAM module.
Oud 23 september 2009, 23:35
wimvanzon's schermafbeelding
wimvanzon wimvanzon is offline
Junior Member

Standaard lg lh5010

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anoniem Bekijk bericht
Dit heeft niets met de landkeuze te maken, je TV is geen CI+ toestel en werkt daarom niet met een ziggo CI+ CAM module.
is er een andere mogelijkheid bv een andere module om toch met een module te kunnen werken?
Oud 24 september 2009, 01:30
keijers's schermafbeelding
keijers keijers is offline
Junior Member

Standaard

Citaat:
is er een andere mogelijkheid bv een andere module om toch met een module te kunnen werken?
Alphacrypt kaartje zal werken, heb zelf de 32lh5000 (op site staat ook alleen dvb-t, stel je hem in op zweden heb je ook dvb-c, bij afstemmen gewoon kabel kiezen!)
Oud 24 september 2009, 08:47
double0dennis's schermafbeelding
double0dennis double0dennis is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Internet Z2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door keijers Bekijk bericht
Alphacrypt kaartje zal werken, heb zelf de 32lh5000 (op site staat ook alleen dvb-t, stel je hem in op zweden heb je ook dvb-c, bij afstemmen gewoon kabel kiezen!)
Een waarschuwing is op zijn plaats bij gebruik van de Alphacrypt. De oplossing wordt niet ondersteund door Ziggo. De Alphacrypt kan daarom op zeker moment op zwart gaan. Men verwacht dat niet in het komende jaar tot anderhalf jaar maar er zijn geen garanties.
Oud 24 september 2009, 09:32
Sjoop1985's schermafbeelding
Sjoop1985 Sjoop1985 is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles in Eén Plus, Cisco modem
DTV: Sony Bravia KDL-40NX720 + Ziggo SMiT CI+ CAM & Humax iHDR 5200c
Standaard

Alle respect voor de TS, maar dit soort vragen zouden dus eigenlijk niet meer nodig hoeven zijn. Er zijn zat topics op dit forum waar (meerdere malen) uitgelegd is dat er verschil is tussen CI en CI+, dat er verschil is tussen DVB-C en DVB-T en er zijn ook topics geweest over toestellen die bij landinstelling "Nederland" de DVB-C optie verbergen. Het tunerverhaal is echter irrelevant op het moment dat je toestel CI is.
Alvorens je zo'n module aanschaft ben je het toch op zijn minst aan je portemonnee verplicht (€79 is wat meer dan een paar cent) even goed uit te zoeken of jouw toestel wel gaat werken. (Staat 'ie op de Ziggo-lijst? Heeft 'ie CI+? Beide antwoorden "nee" = jammer maar helaas)

Ik ben geen voorstander van een forumcultuur waarbij op iedere vraag die al een keer beantwoord is gezegd wordt "lees het forum eerst maar eens", maar deze kwestie is inmiddels al tot in den treure besproken.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+ > LG

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten