Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+ > Philips

Mededelingen

Philips Nieuws, vragen en opmerkingen over Philips CI+ geschikte TV's

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 23 september 2009, 21:14
marcelnie's schermafbeelding
marcelnie marcelnie is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 23 september 2009
Locatie: Groningen
Ziggo Internet: compleet
DTV: irdeto cam ci+
Berichten: 4
Angry Philips 42pfl5604

Hallo,

Ik heb op aanraden van Ziggo en Philips en paar maanden terug bovenstaande tv aangeschaft, omdat deze geschikt zou zijn voor de door Ziggo geleverde ci+ card. Na maanden wachten is hij er eindelijk en nu werkt het voor geen meter. (alleen ned. 1) yoepie!!! Zowel ziggo als philips geven elkaar de schuld en sturen mij van het welbekende kastje.... Men roept beide; zit nog in de testfase, duurt niet lang meer, paar weekjes geduld nog en meer van dit soort onzin. Ik wil gewoon weten wanneer mij TV het op de nieuwe kaart gaat doen. Zijn er meer mensen met een Philips TV die deze problemen herkennen? Of de oplossing kennen.
(ziggo laat me overigens wel netjes doorbetalen voor de ontvangst dig. televisie...)

Gr. M. Nie
  #2  
Oud 23 september 2009, 21:38
guidovdb's schermafbeelding
guidovdb guidovdb is offline
Member
 
Geregistreerd: 19 juli 2009
Locatie: 4105 Ziggo
Ziggo Internet: AIE Extra
DTV: Philips 37PFL9604H12-SMIT CAM - humax 5050 humax 5200
Berichten: 54
Standaard

Bijna iedereen met een Philips heeft problemen met de CI+, het werkt tot op heden alleen incidenteel.

Zojuist (een paar uur geleden) zijn de eerste positieve resultaten bekend gemaakt door een ander forum member met een software update voor de philips 9000 serie (mijn tv is ook 1 van de 9000 serie, maar ik wacht nog even met een CI+ module aanschaffen).

Zie ook de vele andere discussies over de CI+ modules in combinatie met Philips tv's bij ziggo.

http://ziggo-gebruikers.nl/forum/forumdisplay.php?f=222

Geduld is waarschijnlijk jammergenoeg de beste optie

met vriendelijke groet,

Guido
  #3  
Oud 23 september 2009, 21:51
anoniem's schermafbeelding
anoniem anoniem is offline
Ziggo Official
 
Geregistreerd: 12 maart 2007
Locatie: Ziggo Provider
DTV: ALL
Berichten: 4.073
Standaard

Voor de laatste informatie / status Philips authenticatie fix:

http://ziggo-gebruikers.nl/forum/sho...&postcount=408

en postings volgend op betreffende status update
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+ > Philips


Favorieten/bladwijzers



Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:51.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl