Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Nieuws

Mededelingen

Nieuws Nieuwsberichten over digitale TV en Radio en zenderwijzigingen bij Ziggo

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 21 november 2009, 12:52   #11
julius
Senior Member

julius's schermafbeelding
Standaard

vanochtend nog een stukje antiques roadshow gekeken en deze was nederlands ondertiteld. Volgens mij is de informatie op de website onjuist!
julius is offline  
Oud 27 november 2009, 10:42   #12
Kolade
Senior Member

Kolade's schermafbeelding
Standaard

Misschien een beetje off-topic maar we hebben BBC1 t/m 4 al. Voegt BBC Entertainment wat toe? Volgens mij niet. Liever zie ik dan ITV en Channel 4 toegevoegd.
Kolade is offline  
Oud 27 november 2009, 22:07   #13
Giuseppo
Senior Member

Giuseppo's schermafbeelding
Standaard

Ik vraag me af of het een niet een voorbode is van het niet meer doorgeven van de normale BBC kanalen buiten het Verenigd Koninkrijk. Door de gigantische bezuinigingen daar zou het wel handig zijn om meer programma's te kunnen verkopen, en wat is dan handiger om die programma's niet meer zomaar overal in Europa door te geven.
Giuseppo is offline  
Oud 27 november 2009, 23:29   #14
Kolade
Senior Member

Kolade's schermafbeelding
Standaard

Dit is zeker geen vooraankondiging van het verdwijnen van BBC 1 t/m 4. De Nederlandse en Vlaamse markt is voor de BBC te interessant.
Kolade is offline  
Oud 27 november 2009, 23:55   #15
Vrijevogels
Senior Member

Vrijevogels's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kolade Bekijk bericht
Misschien een beetje off-topic maar we hebben BBC1 t/m 4 al. Voegt BBC Entertainment wat toe? Volgens mij niet. Liever zie ik dan ITV en Channel 4 toegevoegd.
Voegt zeker wat toe, nederlandse subs. En de zender was er altijd al als bbc prime, alleen naam is veranderd en subs toegevoegd.
Vrijevogels is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Nieuws

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten