Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Nieuwsgroepen

Mededelingen

Nieuwsgroepen Discussies over de news-server van Ziggo, het gebruik van een payserver en usenet software

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 29 oktober 2009, 17:25
Nooky's schermafbeelding
Nooky Nooky is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Ziggo Internet: Alles in 1 Extra / Arris TM702B
DTV: Dreambox DM800 HD
Standaard

Zojuist maar weer es gebeld met Ziggo over hoe het er mee stond (zou vorige week al terug gebeld worden, maar nog steeds niets gehoord; ook niet van het Webcare-team)

Nog voor ik maar al te veel vertelde vroeg de medewerker (die trouwens wel erg vriendelijk en ter zake kundig was) of het om de Ubee ging, want daar waren idd problemen mee. Hij kon het probleem precies beschrijven en gaf aan dat er aan een oplossing wordt gewerkt.

Oud nieuws wellicht, maar wel een bevestiging dat ze er nu wel echt mee bezig (lijken te) zijn. Voorlopig mag ik mijn Arris blijven gebruiken tot de problemen met de Ubee zijn opgelost (was ook echt niet van plan en retour te sturen nog... )
Oud 29 oktober 2009, 17:31
satdoxter's schermafbeelding
satdoxter satdoxter is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles in 1 Extra / Ubee EVM3200 / Netgear WNDR3700
DTV: Samsung DCB-H380 (HDTV)
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vijver Bekijk bericht
Dat begint er op te lijken, vooralsnog normaal gedrag voor een ubee. En nog steeds heeft zich niemand gemeld uit Amersfoort met een Ubee en een 120mbit usenet accountje. Daar ben ik zo benieuwd naar. Of ik heb er overheen gelezen danwel bestaan deze mensen niet?
Tussen de 4 a 5mb is ongeveer nog 1,3mb gemiddeld te laag dus nog steeds 60% die 4 a 5mb was bij mij al heel gewoon maar die schommelingen halen het gemiddelde meer naar 4 dan 5 mb terwijl de Arris strak op 5,8 mb en geen schommelingen kent.

Je kunt het probleem wel minder erg praten die schommelingen is erger dan een strakke 4 a 5mb.
Oud 29 oktober 2009, 17:51
robkamp's schermafbeelding
robkamp robkamp is offline
Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 Extra/Ubee en Arris TM702b
DTV: Humax IR HD5000c/DCB-9401R
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HarleyRijder Bekijk bericht
Bij mij het zelfde probleem. Sinds kort een alles-in-1 extra pakket genomen met o.a. een Ubee modem. Met de speedtest haal ik ruim 48Mbit maar zodra ik iets via een 120Mbit nieuws server download haal ik nog maar tussen de 20 en 25Mbit. Mijn zoon heeft het zelfde pakket en nieuws server en woont maar een paar straten verder maar heeft wel een Arris modem gekregen en hier werkt het perfect. Vervolgens de helpdesk gebeld (ik ben overigens niet vriendelijk te woord gestaan) en die wisten van niets ondanks dat ik ze verwees naar het gebruikersforum van Ziggo en zeggen dat als de speedtest goed is de rest ook goed is. Daarna een klacht ingediend bij Ziggo en die beamen per mail dat het downloaden via een nieuws server met een Ubee modem in voormalig Casema gebied inderdaad problemen geeft. Ik moest een afspraak maken om mijn Ubee modem om te wisselen voor een Arris modem. Zo gezegd zo gedaan. Een dag voordat ze zouden komen werd ik gebeld met de mededeling dat ze geen Arris modems meer uitleveren en dat mijn klacht genoteerd is. Ik moest af en toe maar bellen hoe het er mee stond. Wat een flut service. Ik overweeg nu om maar over te gaan naar een ander pakket want dit is zonde van het geld.
Hier hetzelfde. Ze komen a.s. maandag om het stukje ubee hardware, want modem mag het niet genoemd worden, om te wisselen. En zich maar van de domme houden als je aan de telefoon bent over het wel/niet werken van het modem.
Oud 29 oktober 2009, 21:58
Manolito's schermafbeelding
Manolito Manolito is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect & Play Max /Ubee EVW320 modem / Netgear X4/Synology DS215j nas
DTV: Samsung ci+ icm Popcornhour A200 / Humax hd-pvr 5200/Horizonbox
Standaard

Hier vanmorgen een reboot gehad van het modem, even download getest daarstraks, een strakke 4MBps.
Ik ben tevree.
Oud 29 oktober 2009, 22:18
Ed's schermafbeelding
Ed Ed is offline
Banned User

Ziggo Internet: Alles in 1 Extra | Ubee EVM3200 | Linksys WRT610N
DTV: Humax iPVR9200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Manolito Bekijk bericht
Hier vanmorgen een reboot gehad van het modem, even download getest daarstraks, een strakke 4MBps.
Ik ben tevree.
Die 4MB/s (35 à 37Mbit/s) hadden we al, dat is het probleem juist Er moet nog 10Mbit/s bij...

Oud 29 oktober 2009, 22:21
Ed's schermafbeelding
Ed Ed is offline
Banned User

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nooky Bekijk bericht
Oud nieuws wellicht, maar wel een bevestiging dat ze er nu wel echt mee bezig (lijken te) zijn. Voorlopig mag ik mijn Arris blijven gebruiken tot de problemen met de Ubee zijn opgelost (was ook echt niet van plan en retour te sturen nog... )
Inderdaad, paar berichten terug...
Oud 29 oktober 2009, 22:36
Ed's schermafbeelding
Ed Ed is offline
Banned User

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Manie Bekijk bericht
ziggo hierover gebeld en zeggen geen ondersteuning te geven op nieuwsgroepen, nou lekker is dat, daar heb ik net een hoge snelheid voor nodig
Inderdaad, ze geven geen ondersteuning op usenet. Echter geven ze wel ondersteuning op de problemen betreffende de snelheid via usenet. Dus, niet geheel waar wat je zegt. Er wordt aan gewerkt... geduld.
Oud 30 oktober 2009, 09:32
kontknager's schermafbeelding
kontknager kontknager is offline
Member

Ziggo Internet: AIE Extra Ubee + Arris
DTV: Cisco
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robkamp Bekijk bericht
Hier hetzelfde. Ze komen a.s. maandag om het stukje ubee hardware, want modem mag het niet genoemd worden, om te wisselen. En zich maar van de domme houden als je aan de telefoon bent over het wel/niet werken van het modem.
Dat hoop je dan. Een vriend van me heeft ook continu uitval met de ubee. Motorola eraan en het werkt. Monteur is geweest, en zegt dat er "werkzaamheden" in de nacht komen. Oftewel een keiharde leugen tegen de klant. Motorola werkt uiterst stabiel op deze aansluiting. Monteur zei juist dat de arris niet goed is. En is daarna weggegaan.

Kortom die persoon zit nog steeds met het probleem. Hij wil 2 maanden laten crediteren en het abbo. laten omzetten naar plus, omdat ze geen goede modems kunnen leveren.

En is het niet zo dat er nu alleen maar ubee's worden geleverd? Wordt een dure grap om ca. 100.000 modems dalijk te vervangen voor een goed merk
Oud 30 oktober 2009, 09:36
HarleyRijder's schermafbeelding
HarleyRijder HarleyRijder is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 extra
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nooky Bekijk bericht
Zojuist maar weer es gebeld met Ziggo over hoe het er mee stond (zou vorige week al terug gebeld worden, maar nog steeds niets gehoord; ook niet van het Webcare-team)

Nog voor ik maar al te veel vertelde vroeg de medewerker (die trouwens wel erg vriendelijk en ter zake kundig was) of het om de Ubee ging, want daar waren idd problemen mee. Hij kon het probleem precies beschrijven en gaf aan dat er aan een oplossing wordt gewerkt.

Ik denk dat ik mijn Alles-in-1 Extra pakket nog maar een maand aanhoud in de hoop dat er dan iets veranderd. Ik ben trouwens wel benieuwd wat de snelheid met dit Ubee modem wordt als ze, zoals beloofd, op het einde van het jaar naar de 80Mbit en volgend jaar naar de 100Mbit toegaan.
Oud 30 oktober 2009, 09:44
kontknager's schermafbeelding
kontknager kontknager is offline
Member

Ziggo Internet: AIE Extra Ubee + Arris
DTV: Cisco
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HarleyRijder Bekijk bericht
Ik denk dat ik mijn Alles-in-1 Extra pakket nog maar een maand aanhoud in de hoop dat er dan iets veranderd. Ik ben trouwens wel benieuwd wat de snelheid met dit Ubee modem wordt als ze, zoals beloofd, op het einde van het jaar naar de 80Mbit en volgend jaar naar de 100Mbit toegaan.
Dat haalt ie ook wel, maar alleen met een enkele http verbinding. Niet via news. Om nog maar te zwijgen over uitval.

Wellicht ziet ziggo ook het licht over een tijdje:

http://tweakers.net/nieuws/62606/upc...nsluiting.html
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Nieuwsgroepen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten