Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Telefonie > Ziggo Vaste Telefonie

Mededelingen

Ziggo Vaste Telefonie Discussies en vragen over Ziggo Vaste Telefonie, nieuwe diensten, tarieven e.d.

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 23 september 2009, 17:00
januska's schermafbeelding
januska januska is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 18 september 2009
Locatie: Delft
Ziggo Internet: Alles-in-1 Plus- Motorola
DTV: Humax IR Fox C
Berichten: 4
Standaard Hoe is de standaard voicemail groet te verwijderen?

Hallo, sinds een kleine week telefoon via alles-in-1 Plus.
Ik heb enkele vragen.
1. Er is na mijn persoonlijke voicemailbegroeting nogsteeds de standaard begroeting te horen die eindigt met'....en sluit af met een hekje.
Hoe is deze standaard begroeting te verwijderen?
2. Als ik mijn eigen tel.nr. bel krijg ik geen ingesprek toon maar kom ik gelijk in de voicemail terecht.
  #2  
Oud 23 september 2009, 21:20
mandersp's schermafbeelding
mandersp mandersp is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 12 april 2008
Locatie: Heijen Ziggo
Ziggo Internet: Connect & Play Start (EPC3925 WiFi-modem) met volop bellen, tv standaard
DTV: Humax iHDR-5300, Humax iHDR-5200,CI Plus -Philips 7404/H en 32pfl5507h
Berichten: 401
Standaard

Zie:
http://blob.ziggo.nl/dynamic//NL_HOM...fonie_v1.0.pdf

Hier wordt alles uitgelegd.
__________________
Met vriendelijke groeten

Piet Manders
  #3  
Oud 24 september 2009, 22:39
januska's schermafbeelding
januska januska is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 18 september 2009
Locatie: Delft
Ziggo Internet: Alles-in-1 Plus- Motorola
DTV: Humax IR Fox C
Berichten: 4
Standaard

Bedankt voor de reactie Piet, maar het boekje had ik al.

Wat vraag 2 betreft komt dit waarschijnlijk door mijn toestel (Monza de luxe, 14 jaar oud).
Als ik #67# in tik krijg ik te horen "deze dienst is niet beschikbaar via deze telefoon".
Ik kan dit dus niet zelf uitschakelen.
Is dit via Ziggo aan te sturen?

Wat vraag 1 betreft, er staat nergens hoe je die vrouwenstem die eindigt met..... en sluit af met een hekje wegkrijgt.
Men krijgt op de voicemail dus steeds eerst mijn persoonlijke tekst te horen en na enige tijd komt zij er nogeens achteraan.
Het lijkt er op dat de voicemail instelling niet mijn persoonlijke boodschap herkent terwijl deze toch te horen is.
Groetjes,
J

Laatst gewijzigd door januska; 28 september 2009 om 14:48 Reden: Verduidelijking probleem.
  #4  
Oud 25 september 2009, 20:50
mandersp's schermafbeelding
mandersp mandersp is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 12 april 2008
Locatie: Heijen Ziggo
Ziggo Internet: Connect & Play Start (EPC3925 WiFi-modem) met volop bellen, tv standaard
DTV: Humax iHDR-5300, Humax iHDR-5200,CI Plus -Philips 7404/H en 32pfl5507h
Berichten: 401
Standaard

Ik weet ook niet meer dan er in de pdf file staat, dus verder helpen kan ik je helaas niet.
__________________
Met vriendelijke groeten

Piet Manders
  #5  
Oud 15 oktober 2009, 11:44
Ziggo Support Peter's schermafbeelding
Ziggo Support Peter Ziggo Support Peter is offline
Ziggo Medewerker
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Groningen/@home
Berichten: 29
Standaard

Hoi Januska,

zou je mij je postcode en huisnummer in een prive bericht kunnen toesturen?

Ik heb een vermoeden namelijk dat het niet eens aan de 14 jaar oude telefoon ligt
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Telefonie > Ziggo Vaste Telefonie




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:39.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl