Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Cisco > Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)

Mededelingen

Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD) Vragen en opmerkingen over het eerste model HDTV Interactieve TV ontvanger met ingebouwde Personal Video Recorder van Cisco

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 23 september 2009, 02:11
arruk's schermafbeelding
arruk arruk is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 24 april 2009
Locatie: Drunen @HOME
Ziggo Internet: Alles in één PLUS, Digitaal Totaal en Interactieve TV
DTV: Humax en Horizon Box
Berichten: 29
Standaard Cisco start niet meer op met antennekabel

Sinds een paar weken start de decoder niet meer op vanuit stand-by. Hij blijft dan op 'loading' staan.

Als de stroom eraf gehaald wordt, dan start hij ook niet op en blijft tevens in 'loading' stand staan.

Als je na een power-down opstart zonder antennekabel dan gaat dit wel goed totdat je de melding 'geen signaal' krijgt. Als je vervolgens de antennekabel er weer in doet dan krijg je weer beeld.

Dit dient elke dag te gebeuren omdat de decoder niet op wil starten vanuit stand-bye en met de antennekabel erin.

Wie heeft hier een oplossing voor?

PS
Monteur is geweest omdat ook ITV niet werkt (geen serving area) en het probleem ligt bij Ziggo. Na anderhalve week nog niets van Ziggo vernomen.
  #2  
Oud 23 september 2009, 10:37
Ziezo....'s schermafbeelding
Ziezo.... Ziezo.... is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 19 september 2009
Locatie: @home
Ziggo Internet: alles in 1 extra
DTV: nog geen
Berichten: 5
Standaard Cisco

Klopt, na het invoeren van de antennekabel ga je direct naar zenders zoeken. Nadat de zenders zijn gevonden en gaat opslaan, DAN pas de SC invoeren. De Cisco wordt gestuurd door de appl. op de SC. Wanneer hier iets mee aan de hand is, dan leest hij dus steeds bad data in met hetzelfde resultaat.

Als je dit hebt gedaan is het ook verstandig om je SC even te laten recoveren. Bel hiervoor maar even naar onze klantenservice om de SC te laten recoveren. Dan weet je zeker dat alles weer goed werkt.
  #3  
Oud 23 september 2009, 12:59
Infje's schermafbeelding
Infje Infje is offline
Ziggo VOD Helpdesk
 
Geregistreerd: 16 september 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 247
Standaard

Heb je al geprobeerd de decoder aan te zetten zonder coax, hierna de fabrieksinstellingen geladen en daarna de coax teruggeplaatst om de zenders te zoeken?
  #4  
Oud 23 september 2009, 17:06
arruk's schermafbeelding
arruk arruk is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 24 april 2009
Locatie: Drunen @HOME
Ziggo Internet: Alles in één PLUS, Digitaal Totaal en Interactieve TV
DTV: Humax en Horizon Box
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Infje Bekijk bericht
Heb je al geprobeerd de decoder aan te zetten zonder coax, hierna de fabrieksinstellingen geladen en daarna de coax teruggeplaatst om de zenders te zoeken?
Nee, dit heb ik nog niet getest, maar dat zal ik vanavond doen.

Vannacht is de decoder volledig van de stroom geweest en straks startte
deze helemaal niet meer op: bleef op loading staan zonder antennekabel.

Ik zal laten weten of je advies werkt.

Groeten, Paul
  #5  
Oud 24 september 2009, 21:19
arruk's schermafbeelding
arruk arruk is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 24 april 2009
Locatie: Drunen @HOME
Ziggo Internet: Alles in één PLUS, Digitaal Totaal en Interactieve TV
DTV: Humax en Horizon Box
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door arruk Bekijk bericht
Nee, dit heb ik nog niet getest, maar dat zal ik vanavond doen.

Vannacht is de decoder volledig van de stroom geweest en straks startte
deze helemaal niet meer op: bleef op loading staan zonder antennekabel.

Ik zal laten weten of je advies werkt.

Groeten, Paul
De decoder startte helemaal niet meer op, ook niet zonder antenne en HDMI kabel. Heb inmiddels een nieuwe en deze start wel op, maar krijg nog steeds geen serving area toegewezen. We zijn dus weer zover als we waren. Er worden wel IP adressen toegekend en de content van ITV is zichtbaar. Echter de afspeelmogelijkheid ontbreekt.

PS
De nieuwe installatie heb ik gedaan zoals je hebt beschreven; zonder coax de fabrieksinstellingen teruggezet en daarna met coax de zenders laten zoeken. Als laatste ITV geinstalleerd en deze is staat actief.
Groeten, Paul
  #6  
Oud 25 september 2009, 00:15
piotje's schermafbeelding
piotje piotje is offline
Ziggo Monteur
 
Geregistreerd: 10 april 2008
Locatie: voormalig @home
Ziggo Internet: alles in 1 EXTRA
DTV: cisco 8455 / cisco 8485
Berichten: 304
Standaard

probeer maar eens fabrieksinstellingen te selecteren
en MEERDERE MALEN interactieve televisie installeren
daar na zal je zien dat de service area ingevuld is

dit probleem onstaat doordat het interne modem niet gelijk geprovisioned wordt
in het verleden deed dit fenomeen zich ook voor bij motorola modem
die echt meerdere malen achter elkaar gereset moest worden





Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door arruk Bekijk bericht
Sinds een paar weken start de decoder niet meer op vanuit stand-by. Hij blijft dan op 'loading' staan.

Als de stroom eraf gehaald wordt, dan start hij ook niet op en blijft tevens in 'loading' stand staan.

Als je na een power-down opstart zonder antennekabel dan gaat dit wel goed totdat je de melding 'geen signaal' krijgt. Als je vervolgens de antennekabel er weer in doet dan krijg je weer beeld.

Dit dient elke dag te gebeuren omdat de decoder niet op wil starten vanuit stand-bye en met de antennekabel erin.

Wie heeft hier een oplossing voor?

PS
Monteur is geweest omdat ook ITV niet werkt (geen serving area) en het probleem ligt bij Ziggo. Na anderhalve week nog niets van Ziggo vernomen.
  #7  
Oud 25 september 2009, 13:37
Infje's schermafbeelding
Infje Infje is offline
Ziggo VOD Helpdesk
 
Geregistreerd: 16 september 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 247
Standaard

Het zou ook een issue in ons netwerk kunnen zijn.
Eventueel kan ik de boel voor je checken.
Stuur me dan een PB met je klantgegevens en het kabelmodem mac van de Cisco.
  #8  
Oud 27 september 2009, 23:38
arruk's schermafbeelding
arruk arruk is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 24 april 2009
Locatie: Drunen @HOME
Ziggo Internet: Alles in één PLUS, Digitaal Totaal en Interactieve TV
DTV: Humax en Horizon Box
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Infje Bekijk bericht
Het zou ook een issue in ons netwerk kunnen zijn.
Eventueel kan ik de boel voor je checken.
Stuur me dan een PB met je klantgegevens en het kabelmodem mac van de Cisco.
Ik heb mijn gegevens in een PB naar je verzonden.

Groeten, Paul
  #9  
Oud 28 september 2009, 00:31
arruk's schermafbeelding
arruk arruk is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 24 april 2009
Locatie: Drunen @HOME
Ziggo Internet: Alles in één PLUS, Digitaal Totaal en Interactieve TV
DTV: Humax en Horizon Box
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door piotje Bekijk bericht
probeer maar eens fabrieksinstellingen te selecteren
en MEERDERE MALEN interactieve televisie installeren
daar na zal je zien dat de service area ingevuld is

dit probleem onstaat doordat het interne modem niet gelijk geprovisioned wordt
in het verleden deed dit fenomeen zich ook voor bij motorola modem
die echt meerdere malen achter elkaar gereset moest worden

Bovenstaande getest, maar dit werkt echter niet.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Cisco > Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:22.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl