Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers

Mededelingen

Digitale Irdeto kabelontvangers Alles over Irdeto Digitale ontvangers en TV's zoals in gebruik bij Ziggo, Delta, CAIW, Rekam en Kabel Noord

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 23 september 2009, 00:00
norbert's schermafbeelding
norbert norbert is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 20 september 2009
Locatie: enschede
Ziggo Internet: alles in 1 plus
Berichten: 5
Standaard Humax iHDR5050C ja of nee

hallo allemaal ik heb een vraagje. ik ben nu in het bezit van een samsung maar die begint kuren te krijgen. loopt vast als je opneemt. ben het echt zat. wat is nu de beste vervanger ik neem redelijke veel op is de Humax iHDR5050C nu een beste keus of heeft die ook al kuren ik hoop dat iemand mij advies hier over kan geven

mvg norbert
  #2  
Oud 23 september 2009, 09:38
ArChie's schermafbeelding
ArChie ArChie is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 3 juli 2005
Locatie: -
Berichten: 3.916
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door norbert Bekijk bericht
hallo allemaal ik heb een vraagje. ik ben nu in het bezit van een samsung maar die begint kuren te krijgen. loopt vast als je opneemt. ben het echt zat. wat is nu de beste vervanger ik neem redelijke veel op is de Humax iHDR5050C nu een beste keus of heeft die ook al kuren ik hoop dat iemand mij advies hier over kan geven
Momenteel hebben de klanten van Ziggo/@Home met een Samsung DCB-P850R problemen die vermoedelijk door Ziggo/@Home zelf veroorzaakt worden. Ik zou dus gewoon even afwachten totdat Ziggo/@Home genegen is om de problemen op te lossen en in de tussentijd een klacht indienen bij Ziggo. De Humax iHDR-5050C is ook nog niet 100% betrouwbaar als het om het maken van opnames gaat. Daarvoor moet eerst nog een firmware update uitkomen wat nog enige tijd gaat duren.
  #3  
Oud 23 september 2009, 10:14
norbert's schermafbeelding
norbert norbert is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 20 september 2009
Locatie: enschede
Ziggo Internet: alles in 1 plus
Berichten: 5
Standaard

hallo ArChie dat wist ik niet dat de problemen wordt door ziggo werd veroorzaakt maar heb gebeld naar ziggo en daar zeggen ze dat ze nergens van afweten maar ik wacht nog wel even af dan

groeten norbert
  #4  
Oud 23 september 2009, 10:35
ArChie's schermafbeelding
ArChie ArChie is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 3 juli 2005
Locatie: -
Berichten: 3.916
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door norbert Bekijk bericht
dat wist ik niet dat de problemen wordt door ziggo werd veroorzaakt maar heb gebeld naar ziggo en daar zeggen ze dat ze nergens van afweten maar ik wacht nog wel even af dan
Het is "normaal" dat problemen ontkent worden bij de helpdesk. De technische afdeling lichten namelijk de helpdesk niet in over hetgeen ze aan het grutten zijn met de systemen, dus weet de helpdesk niet beter dan dat er niets aan de hand is. Ook is het een bedrijfspolicy om bij problemen altijd andere partijen aan te wijzen als de veroorzaker.

Zie het volgende topic voor meer lotgenoten met een Samsung DCB-P850R: http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=20781
  #5  
Oud 23 september 2009, 10:50
TheGrouch's schermafbeelding
TheGrouch TheGrouch is nu online
Senior Member
 
Geregistreerd: 9 augustus 2008
Locatie: Alphen aan den Rijn | Casema
Ziggo Internet: Nee, glasvezel 500/500 icm Vigor2132FVn | KPN dualband WiFi AP (3x)
DTV: TV Plus + Film1 icm Humax iHDR-5050c (3x) | Humax iHDR-5200c | Neotion CI+ | Samsung DCB-H380R
Berichten: 5.322
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ArChie Bekijk bericht
De Humax iHDR-5050C is ook nog niet 100% betrouwbaar als het om het maken van opnames gaat. Daarvoor moet eerst nog een firmware update uitkomen wat nog enige tijd gaat duren.
Momenteel is er een workaround aktief die de kans op foute opnames elimineert. Zie hier
__________________
RTFM, Google or Search
  #6  
Oud 23 september 2009, 11:01
ArChie's schermafbeelding
ArChie ArChie is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 3 juli 2005
Locatie: -
Berichten: 3.916
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheGrouch Bekijk bericht
Momenteel is er een workaround aktief die de kans op foute opnames elimineert.
Volgens mij verkleint die workaround de kans op foute opnames als je tenminste iedere dag een keer de iHDR-5050C gebruikt omdat de geldigheid van abonnementssleutels voorlopig op een dag staan i.p.v. een uur of vier. Gebruik je de ontvanger meer dan een dag niet, bijvoorbeeld omdat je een paar dagen weg bent, dan heb je nog steeds de kans op mislukte opnames.
  #7  
Oud 23 september 2009, 11:34
xahmol's schermafbeelding
xahmol xahmol is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 1 februari 2008
Locatie: Utrecht (oud Casema)
Ziggo Internet: Connect Max&Play Max (300 Mb), Technicolor tc7210 (in bridge), Apple AirPort Extreme (2015)
DTV: Samsung Horizon (woonkamer),Humax IR-FOX C (slaapkamer),AnyseeE30TC (PC) en TV Extra.
Berichten: 4.974
Standaard

Oh, briljant. Wilde net de 5050c als alternatief voor de Cisco overwegen. Maar kennelijk heeft de Humax dit weer.

Wacht wel even dan. De Cisco heeft ook al twee dagen geen crash gehad nu, dus kennelijk heeft Ziggo het iTV platform weer stabiel(er) gekregen.
  #8  
Oud 23 september 2009, 12:21
TheGrouch's schermafbeelding
TheGrouch TheGrouch is nu online
Senior Member
 
Geregistreerd: 9 augustus 2008
Locatie: Alphen aan den Rijn | Casema
Ziggo Internet: Nee, glasvezel 500/500 icm Vigor2132FVn | KPN dualband WiFi AP (3x)
DTV: TV Plus + Film1 icm Humax iHDR-5050c (3x) | Humax iHDR-5200c | Neotion CI+ | Samsung DCB-H380R
Berichten: 5.322
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ArChie Bekijk bericht
Volgens mij verkleint die workaround de kans op foute opnames als je tenminste iedere dag een keer de iHDR-5050C gebruikt omdat de geldigheid van abonnementssleutels voorlopig op een dag staan i.p.v. een uur of vier. Gebruik je de ontvanger meer dan een dag niet, bijvoorbeeld omdat je een paar dagen weg bent, dan heb je nog steeds de kans op mislukte opnames.
Daar heb je helemaal gelijk in.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xahmol Bekijk bericht
Oh, briljant. Wilde net de 5050c als alternatief voor de Cisco overwegen. Maar kennelijk heeft de Humax dit weer.
De humax heeft dat inderdaad weer, maar er is een makkelijke truuk om opnames, ook bij een afwezigheid van langer dan een dag, toch te laten lukken.
Als je voor elke opname een kijk-/opnameblokje van een paar minuten programmeert van Ned1 HD, dan heeft de humax tijd om de keys te verversen en dan gaat de echte opname daarna goed.
Ik heb geen moment spijt van de aanschaf van mijn 5050c als vervanging van de cisco.
__________________
RTFM, Google or Search
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:13.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl