Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale TV - DVB-C en CI+

Mededelingen

Digitale TV - DVB-C en CI+ Digitale TV via DVB-C of abonnementen met een CI+ module van Ziggo

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 22 september 2009, 20:45   #1
chkoehler
Junior Member
 
chkoehler's schermafbeelding
Standaard Samsung LE40B650T2PxxxN Authenticatie probleem

hallo,

ik lees hier veel over de problemen die de CI+ modules met zich mee brengen. Alleen heb ik mijn probleem er nog niet tussen gevonden......
Ik stop mijn CI+ (SMIT) module in de slot en dan krijg ik alleen de melding dat die aan het authenticeren is maar verder gebeurt er niets.
TV staat in de lijst van gecertificeerde modellen en het is ook de P versie die CI+ ondersteunt.
Ik de stop de module er goed in. Want als ik hem er anders om in stop dan krijg ik niet eens de melding dat een CI is aangesloten.
Dus of ik de smartcard er goed of fout in heb gestopt is nog niet eens aan de orde.

Heb met Samsung gebeld en de stappen die zij adviseren uitgevoerd.
1. reset (doormiddel van lang op exit te drukken)
2. plug & Play uitvoeren en de netwerk gegevens invullen etc...
3. dan kom ik op Nederland 1 HD (wat ook hoort)

Maar alle andere zender zijn nog scrammbled omdat die de CI dus niet goed koppelt.

iemand zelfde probleem? Oplossing?
thnxs!

UPDATE: ik zie net dat dat nieuwe firmware gereleased is..... hopen dat het gaat werken.
chkoehler is offline  
Oud 26 september 2009, 10:30   #2
poel33
Junior Member
 
poel33's schermafbeelding
Standaard

mooi ik het problemen ook gehad op mijn samsung ps50b550-t4p
mijn oplossing voor het problemen was fimware update
en bij het installeren

zet alle instelling terug naar de fabrieks instelligen
(door 10 sec exit van de Afstand bediening)

daar na tv aan doen en let op!!!( geen Nederland maar english)!!!

dan menu/channel/autostore/cabele
dan kan je kiezen voor in het blok je !!netwerk!! een daar onder
volledig zoeken het duurt ff maar dan komen de kanaaltjes wel
dan zal de het van zelf goed kommen en zet je in plug&play de taal
in het Nederlands ( ) ik hoop dat je er veel aan hebt
poel33 is offline  
Oud 26 september 2009, 16:45   #3
anoniem
Cable Expert
 
anoniem's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door poel33 Bekijk bericht
mooi ik het problemen ook gehad op mijn samsung ps50b550-t4p
mijn oplossing voor het problemen was fimware update
en bij het installeren

zet alle instelling terug naar de fabrieks instelligen
(door 10 sec exit van de Afstand bediening)

daar na tv aan doen en let op!!!( geen Nederland maar english)!!!

dan menu/channel/autostore/cabele
dan kan je kiezen voor in het blok je !!netwerk!! een daar onder
volledig zoeken het duurt ff maar dan komen de kanaaltjes wel
dan zal de het van zelf goed kommen en zet je in plug&play de taal
in het Nederlands ( ) ik hoop dat je er veel aan hebt
Als je tijdens de landkeuze niet voor NEDERLAND kiest, dan loop je risico's doordat je dan niet het ziggo profiel kiest waarop de goedkeuring heeft plaatsgevonden.
anoniem is offline  
Oud 26 oktober 2009, 08:20   #4
chkoehler
Junior Member
 
chkoehler's schermafbeelding
Standaard

Na heel lang met Ziggo en Samsung aan de telefoon gehangen te hebben werd mij door beide partijen geadviseerd om de CAM om te ruilen. Die zou waarschijnlijk defect zijn.
Eergisteren nieuwe gekocht (dit keer is het een Neotion). Zelfde probleem.....
chkoehler is offline  
Oud 26 oktober 2009, 18:34   #5
anoniem
Cable Expert
 
anoniem's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chkoehler Bekijk bericht
Na heel lang met Ziggo en Samsung aan de telefoon gehangen te hebben werd mij door beide partijen geadviseerd om de CAM om te ruilen. Die zou waarschijnlijk defect zijn.
Eergisteren nieuwe gekocht (dit keer is het een Neotion). Zelfde probleem.....

wil je volgende handleiding
http://ziggo-gebruikers.nl/forum/sho...36&postcount=1

eens gebruiken en aangeven wat je in de menu's tegenkomt in jouw situatie
anoniem is offline  
Oud 26 oktober 2009, 18:35   #6
CeeS
Legend (✝ 2016)
 
CeeS's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chkoehler Bekijk bericht
Na heel lang met Ziggo en Samsung aan de telefoon gehangen te hebben werd mij door beide partijen geadviseerd om de CAM om te ruilen. Die zou waarschijnlijk defect zijn.
Eergisteren nieuwe gekocht (dit keer is het een Neotion). Zelfde probleem.....
Heb je de handleiding dit in dit bericht staat gevolgd en werkt het dan?

Zo niet, waar loop je dan vast ?
__________________
The difference between theory and practice in practice is greater than the difference between theory and practice in theory....
CeeS is offline  
Oud 26 oktober 2009, 19:31   #7
chkoehler
Junior Member
 
chkoehler's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CeeS Bekijk bericht
Heb je de handleiding dit in dit bericht staat gevolgd en werkt het dan?

Zo niet, waar loop je dan vast ?
Bij het authenticeren van de CAM. Ik krijg geen melding dat het authenticeren gelukt is. De TV staat in de lijst van Ziggo...
chkoehler is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale TV - DVB-C en CI+




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Ziggo App voor Android Ziggo App voor iPhone & iPad

© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl