Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Mededelingen

Ziggo Algemeen Discussies over Algemene Ziggo-zaken, zoals helpdesk en andere niet specifiek aan TV/Internet/Telefonie gekoppelde onderwerpen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 22 september 2009, 21:23
HB's schermafbeelding
HB HB is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles-In-1 Plus
DTV: Humax iHDR-5200c
Standaard Wat is dit nou weer

We maken hier thuis gebruik van Ziggo Alles in een Plus, kreeg vanavond net als elke maand een email van de factuur ik open vervolgens de link log in en zie dan dit staan

Als ik vervolgens naar de Ziggo Helpdesk bel en daar factuur info opvraag dan is het zelfs €175,00 die ik van Ziggo tegoed zou hebben.
Nu is het wel zo dat ik al sinds maart met een beetje een internet probleem zit wat hopelijk vrijdag as. opgelost word (nieuwe kabel ligt er al moet alleen nog aangesloten worden, ja ja en dat na 7 maand).
Dit zou wel een erg leuke compensatie zijn voor al die maanden ergernis.
Maar aan de andere kant er zal weer iets fout zijn gegaan en kijk er niet raar van op dat ze €150 afboeken.

/HB

Laatst gewijzigd door HB; 22 september 2009 om 22:04
Oud 22 september 2009, 22:30
Renatus's schermafbeelding
Renatus Renatus is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect & Play Max / Technicolor TC7210
DTV: Horizon / Humax 5200c / CI+
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HB Bekijk bericht
Als ik vervolgens naar de Ziggo Helpdesk bel en daar factuur info opvraag dan is het zelfs €175,00 die ik van Ziggo tegoed zou hebben. /HB
Als ik de factuur even snel bereken dan heb je inderdaad 7x25 euro (is 175) in de min staan. Het lijkt er op dat ze een poging hebben gedaan om de 7x25 euro negatief openstaand saldo te corrigeren (6x op de 18e en 1x op de 24e. De 24e ligt in de toekomst en is dus nog niet openstaand...). Die 7x25 negatief hadden waarschijnlijk 7x25 positief moeten zijn om je saldo weer echt op 0 te zetten.

Bovenstaande is een volstrekte gissing naar het hoe en wat er gebeurd is met je factuur, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen. Ben benieuwd of een negatieve automatische incasso ook te storneren is...
Oud 22 september 2009, 23:35
Unknown's schermafbeelding
Unknown Unknown is offline
Senior Member

Ziggo Internet: RTV + Z3 - WebStar
DTV: Geen
Standaard

Het zou ook kunnen dat Ziggo jou voor 25 euro per maand tegemoet wilt komen in het ontstane ongemak wat als het goed is spoedig opgelost zal zijn. Credit nota's die worden aangemaakt, worden niet op mijn ziggo weergegeven. Echter wordt het saldo wel bijgewerkt!

Vermoedelijk zullen je komende facturen dus met het credit bedrag verrekend worden.
Oud 23 september 2009, 18:49
HB's schermafbeelding
HB HB is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles-In-1 Plus
DTV: Humax iHDR-5200c
Standaard

Vandaag post gehad van Ziggo waarin een en ander duidelijk word, met als eerste excuses voor het geleden ongemak en een compensatie van 50% op de maanden dat het niet naar behoren heeft gewerkt wat dus neerkomt op 7 x €25 maakt totaal €175 te verrekenen met toekomstige facturen.
Een helpdesk die niks kan uitrichten omdat er domweg een melding in het systeem blijft staan dat de aansluiting half maart gereed gemeld is door de aannemer en er dan niks anders gedaan kan worden dan weer een monteur sturen.
Die monteur vervolgens weer constateert dat de kabel echt brak is en er niks anders op zit dan hem te (laten) vervangen, wat dus vervolgens weer niet gebeurt omdat nog steeds die melding in het systeem staat.
Maar goed vrijdag komen ze het zaakje opnieuw aansluiten en kan ik waarschijnlijk genieten van 20MB internet.
Ondanks de vele irritaties (zacht uitgedrukt) ben ik er steeds vanuit gegaan dat het uiteindelijk wel goed zal komen.
De geboden compensatie maakt veel zo niet alles goed en leert me dat de aanhouder in deze wint.

/HB
Oud 25 september 2009, 12:08
Isis's schermafbeelding
Isis Isis is offline
Senior Member

DTV: Samsung DVB-9401R
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HB Bekijk bericht
Vandaag post gehad van Ziggo waarin een en ander duidelijk word, met als eerste excuses voor het geleden ongemak en een compensatie van 50% op de maanden dat het niet naar behoren heeft gewerkt wat dus neerkomt op 7 x €25 maakt totaal €175 te verrekenen met toekomstige facturen.
Een helpdesk die niks kan uitrichten omdat er domweg een melding in het systeem blijft staan dat de aansluiting half maart gereed gemeld is door de aannemer en er dan niks anders gedaan kan worden dan weer een monteur sturen.
Die monteur vervolgens weer constateert dat de kabel echt brak is en er niks anders op zit dan hem te (laten) vervangen, wat dus vervolgens weer niet gebeurt omdat nog steeds die melding in het systeem staat.
Maar goed vrijdag komen ze het zaakje opnieuw aansluiten en kan ik waarschijnlijk genieten van 20MB internet.
Ondanks de vele irritaties (zacht uitgedrukt) ben ik er steeds vanuit gegaan dat het uiteindelijk wel goed zal komen.
De geboden compensatie maakt veel zo niet alles goed en leert me dat de aanhouder in deze wint.

/HB
Nog even een tip: stuur een brief met uitleg en voeg een telefoonrekening bij waarop staat hoe lang je naar het 0900-nummer hebt gebeld, kan je die kosten ook nog terugkrijgen

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten