Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Mededelingen

Ziggo Algemeen Discussies over Algemene Ziggo-zaken, zoals helpdesk en andere niet specifiek aan TV/Internet/Telefonie gekoppelde onderwerpen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 5 oktober 2009, 08:56   #51
Sjaool
Senior Member

Sjaool's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BaotianOnline Bekijk bericht
NEE heb echt alles gecontroleerd
Helaas niet lol
Jammer...

In ieder geval succes met de verdere ontwikkelingen.
Sjaool is offline  
Oud 6 oktober 2009, 07:39   #52
BaotianOnline
Member

BaotianOnline's schermafbeelding
Thumbs up

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjaool Bekijk bericht
Jammer...

In ieder geval succes met de verdere ontwikkelingen.
Dank je wel...
ZiGGo reageerd in iedergeval nergens meer op..
Het wachten is op de afhandeling van de klacht(en)
BaotianOnline is offline  
Oud 6 oktober 2009, 21:08   #53
owning_y0u
Junior Member

owning_y0u's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Beste,

Nee hoor was een gewone vraag
Echter heb nog geen antwoord gekregen LOL

Groetjes ))))
nee, werk niet voor ziggo, maar het feit dat je door eigen falen de schuld in de schoenen wilt schuiven van een partij die zich niet kan verdedigen vindt ik laf.
overigens heb ik heel erg sterk mijn twijfels over het kpn verhaal wat je hier zegt.
wij werken veel vuldig met en voor kpn ook voor telefonie en internet aansluitingen tot in de woningen en hier staat een standaard wachttijd van minimaal 5 weken op (nieuwe aansluiting) als het bij jouw binnen 2 weken geregeld is vindt ik het erg knap. en eerlijk gezegt geloof ik daar geen droll van,

tevens wordt bij elke woning een groene kabel binnen gebracht en sommige gevallen wordt deze als rol voor een deur neer gelegt dit ivm sommige mensen geen televisie wensen te hebben. de kabel die ligt er enkel moet er op de click tekening gezocht worden waar jouw aansluiting (groene kabel dan precies ligt.)

ook het offerte verhaal klinkt ongeloof waardig. en is ook ongeloof waardig. waarom? heb zelf ziggo en heb een nieuwe groene kabel laten leggen door hun en was allemaal netjes geregeld zonder problemen.

is er dan helemaal niks verkeerds aan ziggo? jammer genoeg hebben ze ook mindere dingen. maar dat heeft niks met de klantenservice of de administratie te maken..

tipje met stroop van je meer als met azijn. doe er wat mee
owning_y0u is offline  
Oud 6 oktober 2009, 23:48   #54
BaotianOnline
Member

Thumbs up

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door owning_y0u Bekijk bericht
nee, werk niet voor ziggo, maar het feit dat je door eigen falen de schuld in de schoenen wilt schuiven van een partij die zich niet kan verdedigen vindt ik laf.

Welk eigen falen.....))) jij durft hahaha, zeker geen spiegel @home.. ))

Ze nemen bij ZiGGo niet eens de moeite om fatsoenlijk terug te bellen..
Dat vind ik pas laf....

overigens heb ik heel erg sterk mijn twijfels over het kpn verhaal wat je hier zegt.

Ik lieg niet!!!! KPN lijn werkt...goed en snel.... geregeld...
Als anders is zal ik het ook zeggen

wij werken veel vuldig met en voor kpn ook voor telefonie en internet aansluitingen tot in de woningen en hier staat een standaard wachttijd van minimaal 5 weken op (nieuwe aansluiting) als het bij jouw binnen 2 weken geregeld is vindt ik het erg knap. en eerlijk gezegt geloof ik daar geen droll van,

verslik je niet in die drol.... hahaha
Maar het is echt gelukt LEVE de KPN )) hahaha
Geloof best dat er soms een en ander fout gaat, ook bij de KPN, voordeel wel is dat ze wel terug bellen bij de KPN..
Kan ik helaas niet zeggen van ZiGGo...
Dat vind ik nog steeds jammer...

tevens wordt bij elke woning een groene kabel binnen gebracht en sommige gevallen wordt deze als rol voor een deur neer gelegt dit ivm sommige mensen geen televisie wensen te hebben. de kabel die ligt er enkel moet er op de click tekening gezocht worden waar jouw aansluiting (groene kabel dan precies ligt.)

Die tekening hebben we niet, zal @home wel hebben...
KPN heeft wel gegraven voor de deur hebben de kabel verlengd en verlegd ))) dus voor de deur is de straat open geweest, helaas geen groen kabel...

ook het offerte verhaal klinkt ongeloof waardig. en is ook ongeloof waardig. waarom? heb zelf ziggo en heb een nieuwe groene kabel laten leggen door hun en was allemaal netjes geregeld zonder problemen.

Jij gelooft niemand, maar weet alles beter
Wil je wel de offerte door sturen hoor.....
Sommige mensen die een ander niet geloven zijn vaak zelf niet betrouwbaar en liegen van de 100 woorden die ze zeggen er maar liefst 99 ))))
Ik was ook anders gewend uit de tijd dat ik nog BETA tester van bij @home.....

is er dan helemaal niks verkeerds aan ziggo? jammer genoeg hebben ze ook mindere dingen. maar dat heeft niks met de klantenservice of de administratie te maken..

Als jij het zegt.....
Maar ik kan me wel voorstellen als k er zou werken en elke dag dat gezeur van klanten aan moet horen en in mijn achterhoofd weet dat ik niets of weinig kan oplossen ook met tegen zin gaan werken..

tipje met stroop van je meer als met azijn. doe er wat mee
Ik ben steeds rustig en fatsoenlijk... gebleven..
Maar vanaf 09-07-09 meerdere keren aangevraagd en nog steeds niets alleen een schandalig hoge offerte..

Nu even een Update 06-10-09
Vanzelf sprekend hebben we opnieuw Ziggo aangevraagd, echter nu ook via de zakelijke afdeling..
Komt er een (gratis) monteur vanmiddag bij ons aan de deur... OK was eerst bij onze buren.. Gelukkig kennen ons probleem met de aanvraag van het kabelgebeuren...
Wat denk je Modem etc alles bij zich... Heeft met ons door het pand gelopen etc... kon ook geen (groene) kabel vinden....
Letop deze monteur kwam ook netjes binnen 3 weken heeft gebeld met zijn werkgever (onder aannemer van ZiGGo) deze zou het een ander gaan proberen te regelen...
Het modem etc van het alles in een pakket hebben we moeten houden op advies van die werkgever, want dan kon dat alvast niet meer fout gaan..

Wie weet krijgen we toch nog ZiGGo wij blijven hopen...
OOK de goede dingen melden wij ))

Wij houden jullie op de hoogte...
En voor alle duidelijkheid... wij hebben geen problemen met de medewerkers van ZiGGo maar met de manier van werken/handelen en dat er niemand terug belt....
BaotianOnline is offline  
Oud 7 oktober 2009, 09:35   #55
Isis
Senior Member

Isis's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BaotianOnline
Die tekening hebben we niet, zal @home wel hebben...
Die tekening is op te vragen bij het Kadaster, kan je dus zelf doen.

Eén ding begrijp ik niet van jou... (niet lullig bedoeld ofzo): als je zoveel gedoe en gezeik hebt met Ziggo, waarom wil je dan nog steeds per se een abonnement van hen? Waarom ga je dan niet naar een andere aanbieder? Over KPN ben je positiever, waarom blijf je daar dan niet?
Misschien is Ziggo goedkoper voor jou, maar heb je dat er echt voor over als het zoveel gedonder oplevert?
Oud 7 oktober 2009, 13:13   #56
Sjaool
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Isis Bekijk bericht
Eén ding begrijp ik niet van jou... (niet lullig bedoeld ofzo): als je zoveel gedoe en gezeik hebt met Ziggo, waarom wil je dan nog steeds per se een abonnement van hen?
Waarschijnlijk omdat er toch nog best wel veel tevreden klanten zijn en het gunstig geprijsde triple-play pakket.
Oud 8 oktober 2009, 13:30   #57
wallia
Junior Member

wallia's schermafbeelding
Standaard alles-in-1 pakket

Citaat:
Ik ben steeds rustig en fatsoenlijk... gebleven..
Maar vanaf 09-07-09 meerdere keren aangevraagd en nog steeds niets alleen een schandalig hoge offerte..

Nu even een Update 06-10-09
Vanzelf sprekend hebben we opnieuw Ziggo aangevraagd, echter nu ook via de zakelijke afdeling..
Komt er een (gratis) monteur vanmiddag bij ons aan de deur... OK was eerst bij onze buren.. Gelukkig kennen ons probleem met de aanvraag van het kabelgebeuren...
Wat denk je Modem etc alles bij zich... Heeft met ons door het pand gelopen etc... kon ook geen (groene) kabel vinden....
Letop deze monteur kwam ook netjes binnen 3 weken heeft gebeld met zijn werkgever (onder aannemer van ZiGGo) deze zou het een ander gaan proberen te regelen...
Het modem etc van het alles in een pakket hebben we moeten houden op advies van die werkgever, want dan kon dat alvast niet meer fout gaan..

Wie weet krijgen we toch nog ZiGGo wij blijven hopen...
OOK de goede dingen melden wij ))

Wij houden jullie op de hoogte...
En voor alle duidelijkheid... wij hebben geen problemen met de medewerkers van ZiGGo maar met de manier van werken/handelen en dat er niemand terug belt....
Sinds 1 oktober is Ziggo met een aanbieding gekomen voor Alles-In-1 pakketten nl. de Cisco recorder (HD-PVR) voor 99 euro, normaal kost-ie 400 euri. De vraag is echter of je hier wel in aanmerking voor komt, want je aanvraag voor een Alles-In-1 pakket is voor oktober aangevraagd. Zelf heb ik reeds zo'n pakket, maar om in aanmerking te komen voor die Cisco, moet ik me eerst afmelden en daarna weer een Alles-In-1 pakket aanvragen. Leuk, he, van Ziggo !!!
wallia is offline  
Oud 8 oktober 2009, 13:38   #58
Sjaool
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wallia Bekijk bericht
Sinds 1 oktober is Ziggo met een aanbieding gekomen voor Alles-In-1 pakketten nl. de Cisco recorder (HD-PVR) voor 99 euro, normaal kost-ie 400 euri. De vraag is echter of je hier wel in aanmerking voor komt, want je aanvraag voor een Alles-In-1 pakket is voor oktober aangevraagd. Zelf heb ik reeds zo'n pakket, maar om in aanmerking te komen voor die Cisco, moet ik me eerst afmelden en daarna weer een Alles-In-1 pakket aanvragen. Leuk, he, van Ziggo !!!
Ze hadden beter de Humax 5050C kunnen aanbieden voor €99,00.
De Cisco schijnt niet al te stabiel te zijn.
Oud 8 oktober 2009, 13:49   #59
wallia
Junior Member

wallia's schermafbeelding
Standaard de cisco

Ja, heb het ook gehoord, maar in november schijnt er een up-date te komen, die de problemen verhelpt. Aan de ene kant ben ik wel blij , dat die aktie voor mij niet opgaat (heb zelf de Humax Duovisio 9200-C), alleen kan je met die Cisco wel in HD kijken (als je een zender hebt die in HD uitzendt) Ik wacht wel af!
wallia is offline  
Oud 9 oktober 2009, 19:49   #60
BaotianOnline
Member

Thumbs up

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Isis Bekijk bericht
Die tekening is op te vragen bij het Kadaster, kan je dus zelf doen.

Eén ding begrijp ik niet van jou... (niet lullig bedoeld ofzo): als je zoveel gedoe en gezeik hebt met Ziggo, waarom wil je dan nog steeds per se een abonnement van hen? Waarom ga je dan niet naar een andere aanbieder? Over KPN ben je positiever, waarom blijf je daar dan niet?
Misschien is Ziggo goedkoper voor jou, maar heb je dat er echt voor over als het zoveel gedonder oplevert?

Beste Isis,

Niet de prijs was de overweging,,,
Gewoon het gemak van alles in een..
Op mijn oude adres kon ik helaas geen (@home) ZiGGO krijgen...
Daar ik alle jaren er voor wel happy was met mijn @home aansluiting had ik deze keuze bewust gemaakt..

Kreeg zelf 13-07-2009 een schrijven van ZiGGo.. hahaha voor de slim zomervoordeel aktie...

Begrijp best dat er fouten gemaakt worden, alleen baal ik dat ze nog steeds niet opgelost worden en niemand terug belt..

Groetjes en een fijn weekend..
BaotianOnline is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten