Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Mededelingen

Ziggo Algemeen Discussies over Algemene Ziggo-zaken, zoals helpdesk en andere niet specifiek aan TV/Internet/Telefonie gekoppelde onderwerpen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 3 oktober 2009, 13:22
owning_y0u's schermafbeelding
owning_y0u owning_y0u is offline
Junior Member

Ziggo Internet: alles in 1
DTV: Samsung DTV
Standaard

Blij dat je het zelf zegt.

heb al enige tijd Ziggo en als er wat aan de hand was dan werd dat snel geregeld.
in 1 week tijd 3 monteurs gehad om een probleem met de groene kabel op te lossen, snap ook niet dat je moeilijk doet over een offerte die later is dan jij heb gewilt/wil... gemiddeld bedrijf neemt 3 weken de tijd om een offerte te maken.

in het geval van ziggo, nieuwe aansluiting van een bestaande woning = meer kosten. ziggo moet kraan in huren, en monteur van hun zelf in zetten en nog wat nodige vergunningen regelen. (je mag namelijk niet zomaar een stoep of weg open breken in nederland) kan je zeggen dat 2500 euro helemaal niet veel is ook zekker niet het totaal bedrag is van deze aansluiting. gemiddelde aansluiting is tussen de 3500 en 6000 euro.. dit is inclusief graafwerkzaamheden, vergunningen dicht straten van de stoep/fietspad / openbare weg.

offerte aanvragen bij kpn duurt wel iets langer dan 10 dagen. en dan nog niet te spreken over het oplever termijn. (21 dagen voor een bestaande aansluiting, 20 weken voor een nieuwe aansluiting als je pech hebt..)

btw met je bold tekst kom je erg schreeuwerig over..

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BaotianOnline Bekijk bericht
Beste Renatus,

Ik ziek niets of niemand...
Vind het zelfs leuk wat Excalibur schrijft
Dus snap ik jou niet helemaal...
Zoals je zelf al schreef: FEITEN ZIJN FEITEN zolang je niet uit hun verband trekt )))))))

Groetjes

Joop
Oud 4 oktober 2009, 02:32
BaotianOnline's schermafbeelding
BaotianOnline BaotianOnline is offline
Member

Ziggo Internet: nog geen dat is het probleem
Thumbs up

Vraagje ben jij werkzaam bij ZiGGo ?
Enne je hebt niet helemaal begrepen waar de grootste irritatie zit...
Dat is dat ze 10 weken er over doen om een offerte te maken........
En dat ze NIET terug bellen...

Gelukkig werkt de KPN sneller...
Dat werkt al...

Met dank aan de KPN, deze komen wel hun afspraken na
Oud 4 oktober 2009, 02:38
Member

Thumbs up

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pio Bekijk bericht
Hoe kijk je nu tv dan?

Als je in een rijtjeshuis woont en de buren hebben wel Ziggo dan zou ik eens kijken waar bij hun de aansluiting zit (Als ze je al binnen laten ). Het lijkt me erg vreemd dat als de buren wel CAI hebben bij jouw huis dat niet aanwezig is. Moeten je buren niet 800 meter verder wonen natuurlijk.
Anders moet je eens vragen of Ziggo in hun systeem wel een aansluiting voor je huis kan vinden. Misschien had de HD begrepen dat je de groene kabel niet kon vinden en hebben ze voor het gemak maar aangenomen dat deze kabel er ook echt niet is.
Misschien ligt de groene kabel wel in je kruipruimte, Hahahahahahahahahahahahahahah.

HAHAHAHHAHAHHAHHAHAHAHA

Nee ik woon op een hoek heb buren naast me aan de woning en de buren aan de andere kant zit maar 6 meter tussen ..
De beide hebben wel een groene kabel lol en ZiGGo hahahahahahahaha
Ik heb heel er goed gekeken... hahaha
Gelukkig hebben we nu wel de KPN aansluiting binnen een week lol..
deze moesten ook graven, maar het kon dus wel en voor een normaal bedrag...

DUS met DANK aan de KPN voor de snelle sevice...
Vanmorgen is de servicemonteur geweest en heede zooi binnen aangesloten GRATIS !!! KLASSE......
Vind ik het....
Oud 4 oktober 2009, 11:14
Gerardus's schermafbeelding
Gerardus Gerardus is offline
Senior Member

Ziggo Internet: alles in één basis/Ubee EVW3210
DTV: Humax 5200 + HUMAX 5050-C + TV extra
Standaard

Citaat:
HAHAHAHHAHAHHAHHAHAHAHA

Nee ik woon op een hoek heb buren naast me aan de woning en de buren aan de andere kant zit maar 6 meter tussen ..
De beide hebben wel een groene kabel lol en ZiGGo hahahahahahahaha
Ik heb heel er goed gekeken... hahaha
Gelukkig hebben we nu wel de KPN aansluiting binnen een week lol..
deze moesten ook graven, maar het kon dus wel en voor een normaal bedrag...

DUS met DANK aan de KPN voor de snelle sevice...
Vanmorgen is de servicemonteur geweest en heede zooi binnen aangesloten GRATIS !!! KLASSE......
Vind ik het....
Gefeliciteerd met je aansluiting. Maar wat heb jij dan een raar huis of vreemde vorige bewoners. Die mensen hebben en geen kabelaansluiting gehad en geen KPN lijn. Lijkt mij eigenlijk niet te kunnen.
Je meldt nu niet wat de aansluiting bij de KPN kost, maar 2500 voor een kabelaansluiting lijkt in de door jou (nu pas) geschetste situatie wel 1000 a 1500 te veel.

Bij Ziggo zou het ook moeten kunnen, maar die organisatie is nog wat drukker en daardoor trager. En voor jou was de snelheid van installatie toch wel de doorslaggevende reden.
Oud 4 oktober 2009, 12:18
Manolito's schermafbeelding
Manolito Manolito is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect & Play Max /Ubee EVW320 modem / Netgear X4/Synology DS215j nas
DTV: Samsung ci+ icm Popcornhour A200 / Humax hd-pvr 5200/Horizonbox
Standaard

Na dit topic te hebben gelezen vraag ik mij af wie de verantwoordelijke is qua aanleg van gas-water-electra-riool-telefoon en die kabelaansluiting naar de woning.

Mijn eerste gedachten gaan uit naar de gemeente waar men woont, dan gaat mijn gedachte naar de bewoner van het pand en de aannemer die het bouwde.

Ik denk zelfs aan een 'verborgen gebrek' indien dat huis gekocht is en men dat 'gebrek' als je het zo mag noemen de groene kabel verzwegen heeft.
En of daar wat mee te doen is

Ik wens je succes en een snelle oplossing.
Oud 4 oktober 2009, 14:10
Sjaool's schermafbeelding
Sjaool Sjaool is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect en Play Complete / Technicolor TC7210 / WNDR3700 v1
DTV: Horizon Mediabox / Humax iHDR-5200C / Humax iHDR-5050C / Samsung UE32F5500
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Manolito Bekijk bericht
Na dit topic te hebben gelezen vraag ik mij af wie de verantwoordelijke is qua aanleg van gas-water-electra-riool-telefoon en die kabelaansluiting naar de woning.

Mijn eerste gedachten gaan uit naar de gemeente waar men woont, dan gaat mijn gedachte naar de bewoner van het pand en de aannemer die het bouwde.

Ik denk zelfs aan een 'verborgen gebrek' indien dat huis gekocht is en men dat 'gebrek' als je het zo mag noemen de groene kabel verzwegen heeft.
En of daar wat mee te doen is

Ik wens je succes en een snelle oplossing.
De eerste bewoner en de aannemer zijn verantwoordelijk voor de aanleg van dat hele verhaal.
Maar nu is het ook zo dat er mensen zijn die geen kabelaansluiting willen en laten dat dus niet aanleggen (uit geloofsovertuiging b.v.).

Een "verborgen gebrek" zal dit niet zijn, het had alleen wel netjes geweest als de vorige bewoner dit had vermeld (als hij dit niet al heeft gedaan).
Verder heb je als koper toch ook wel enige verantwoording in dit geval.

Misschien ligt de groene kabel wel ergens op een rol ingegraven... je weet het maar nooit.
Oud 4 oktober 2009, 16:07
Ed's schermafbeelding
Ed Ed is offline
Banned User

Ziggo Internet: Alles in 1 Extra | Ubee EVM3200 | Linksys WRT610N
DTV: Humax iPVR9200
Standaard

Citaat:
Vraagje ben jij werkzaam bij ZiGGo ?
Dus iemand 'verdedigt' Ziggo en werkt volgens jou gelijk bij Ziggo? Lijkt mij meer een opmerking uit onmacht, maar hou daar eens mee op... je geloofwaardig (en de daarbij behorende meelevendheid van lezers hier) daalt steeds meer.
Oud 5 oktober 2009, 04:02
Member

Thumbs up

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gerardus Bekijk bericht
Gefeliciteerd met je aansluiting. Maar wat heb jij dan een raar huis of vreemde vorige bewoners. Die mensen hebben en geen kabelaansluiting gehad en geen KPN lijn. Lijkt mij eigenlijk niet te kunnen.
Je meldt nu niet wat de aansluiting bij de KPN kost, maar 2500 voor een kabelaansluiting lijkt in de door jou (nu pas) geschetste situatie wel 1000 a 1500 te veel.

Bij Ziggo zou het ook moeten kunnen, maar die organisatie is nog wat drukker en daardoor trager. En voor jou was de snelheid van installatie toch wel de doorslaggevende reden.
Oude gelovige mensen denk ik haha...
Maar de KPN kosten zijn niet meer als de kosten voor het verhuizen van een nummer had nog een telefoonnummer over op een andere zakelijke locatie heb deze gewoon laten verhuizen was de snelste optie...
De KPN rekend geen extra kosten voor de aansluiting, vind ik wel klasse
En TURBO snel...
De goede oude vertrowde KPN en wij hadden niet eens INTERNET via hun maar via het oude vertrouwde BB-Net
Zoals bij hun bekend was het nummer dat wij verhuisd hebben een NOODlijn, voor als de VOIP uit viel, heb in al die jaren dat ik het heb nooit meer verbeld als €. 2,= per maand en de laatste 18 maanden nog niet eens €. 2,= totaal
Oud 5 oktober 2009, 04:05
Member

Thumbs up

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ed Bekijk bericht
Dus iemand 'verdedigt' Ziggo en werkt volgens jou gelijk bij Ziggo? Lijkt mij meer een opmerking uit onmacht, maar hou daar eens mee op... je geloofwaardig (en de daarbij behorende meelevendheid van lezers hier) daalt steeds meer.
Beste,

Nee hoor was een gewone vraag
Echter heb nog geen antwoord gekregen LOL

Groetjes ))))
Oud 5 oktober 2009, 04:07
Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjaool Bekijk bericht
De eerste bewoner en de aannemer zijn verantwoordelijk voor de aanleg van dat hele verhaal.
Maar nu is het ook zo dat er mensen zijn die geen kabelaansluiting willen en laten dat dus niet aanleggen (uit geloofsovertuiging b.v.).

Een "verborgen gebrek" zal dit niet zijn, het had alleen wel netjes geweest als de vorige bewoner dit had vermeld (als hij dit niet al heeft gedaan).
Verder heb je als koper toch ook wel enige verantwoording in dit geval.

Misschien ligt de groene kabel wel ergens op een rol ingegraven... je weet het maar nooit.
NEE heb echt alles gecontroleerd
Helaas niet lol
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten