Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Mededelingen

Ziggo Algemeen Discussies over Algemene Ziggo-zaken, zoals helpdesk en andere niet specifiek aan TV/Internet/Telefonie gekoppelde onderwerpen

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 22 september 2009, 19:37
foxy's schermafbeelding
foxy foxy is offline
Member
 
Geregistreerd: 4 juni 2008
Locatie: Gorinchem
Ziggo Internet: Ziggo Alles-in-1 Plus
Berichten: 75
Standaard positieve ervaring over klantenservice

Zojuist nu eens een goede helpdeskmedewerkster meegemaakt!

In het kort:
Vanmiddag een stroomstoring in huis gehad. Modem was na deze storing niet meer online te krijgen.
Online lampje op Arris modem brandde, alle lampjes gingen aan en daarna weer uit. alleen het DS lampje brandde zo nu en dan en even daarna knipperde het weer.
1e HD medewerker:
Het zou wel eens aan de verbinding kunnen liggen. dus ik moest het modem maar aansluiten in de meterkast.
Dat is voor hun de primaire aansluiting. Dat deze aansluiting een keer door een ziggo medewerker daar gemaakt is, maakte niet uit.
Bij nadere inspectie kan daar nooit een modem staan omdat zowel de aansluitkast als de splitter beide femaile aansluitingen zijn

Opnieuw HD gebeld:
Een vriendelijke vrouw aan de andere kant van de lijn.
Verhaal opnieuw verteld.
Even op afstand kijken, kan modem niet zien. Ze stuurt een monteur langs, zegt ze.
Ik vraag of het geen idee is om het oude motorola modem nog even voor de dag te halen? (ben blij dat ik eigenwijs was en hem nog niet teruggestuurd had )

Dat vond ze een prima idee, aangezien de nieuwe DS3 modems nogal traag online komen.

Ze zag op afstand de motorola online komen, heeft hem gelijk geactiveerd, en ik kan nog even (zij het op "oude snelheid") internetten.

Nieuw modem zal zo snel mogelijk opgestuurd worden.

Binnen een kwartier geholpen en eindelijk iemand aan de andere kant van de lijn die met je meedenkt en hoe dan ook probeert te zorgen dat je weer vooruit kunt.




Het kan dus ook wel eens goed gaan bij Ziggo!!!
  #2  
Oud 25 september 2009, 11:46
Isis's schermafbeelding
Isis Isis is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 25 september 2009
Locatie: Hoogezand/@Home
DTV: Samsung DVB-9401R
Berichten: 770
Standaard

Weet je haar naam nog? Dan weet ik naar wie ik moet vragen
__________________
Please Google your question before asking.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:59.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl