Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Telefonie > Ziggo Vaste Telefonie

Mededelingen

Ziggo Vaste Telefonie Discussies en vragen over Ziggo Vaste Telefonie, nieuwe diensten, tarieven e.d.

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 22 september 2009, 16:01
yorientje1's schermafbeelding
yorientje1 yorientje1 is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 22 september 2009
Locatie: ijmuiden
Berichten: 1
Standaard Dubbel telefonie bij Ziggo en Tele2?

Ik was altijd in de veronderstelling dat ik tv via Ziggo heb en Internet en telefonie via Tele 2. Tele 2 gebeld en zij hebben dit bevestigd.

Maar Ziggo blijft mij maar rekening sturen voor alles in 1!!! Ik al aantal mailtjes gestuurd naar Ziggo omdat ik steeds probeer te bellen maar steeds na 15 minuten nog steeds niemand aan de telefoon krijg, dit mij echt te duur word! Maar ik krijg gewoon geen antwoord van Ziggo.
Nu heb ik dus een aanmaning van €300 en hebben ze mij afgesloten van televisie. Internet en telefonie doen het nog steeds gewoon omdat ik toch echt bij tele2 zit.

Ik weiger gewoon het bedrag te betalen! Je kan toch niet bij 2 providers voor internet en telefonie aangesloten zijn?

Weet iemand of ik in mijn recht sta?
  #2  
Oud 22 september 2009, 16:30
om1's schermafbeelding
om1 om1 is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 28 februari 2009
Locatie: Heemstede Multikabel
Ziggo Internet: Connect Max, Cisco EPC3928AD
Berichten: 661
Standaard

Je kan wel bij twee providers diensten afnemen. Ik heb bijvoorbeeld een tijd zowel internet van tele2 als Ziggo gehad. Maar ik wist dat wel, want ik had het zelf zo geregeld.

Ik weet niet welk abo je eerst had, maar het zou kunnen dat je gewoon vergeten bent Ziggo Internet en Telefoon op te zeggen toen je tele2 ging gebruiken.
  #3  
Oud 22 september 2009, 16:33
zwattuh's schermafbeelding
zwattuh zwattuh is offline
Member
 
Geregistreerd: 18 augustus 2008
Locatie: Venray/Home
Ziggo Internet: Alles in 1 extra, Arris TM-702B, Dlink dir-655
DTV: SmIT CI+ Cam, Humax 5000C, Humax IR-FOX C
Berichten: 38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yorientje1 Bekijk bericht
Je kan toch niet bij 2 providers voor internet en telefonie aangesloten zijn?
Je kan zeker internetten en bellen via de kabel en daarnaast ook nog internetten en bellen via adsl.
Je zal dan wel 2 verschillende telefoonnummers hebben.

Laat Ziggo maar een bewijs leveren dat jij je hebt aangemeld via bijv. hun website of via de telefoon.
  #4  
Oud 22 september 2009, 16:35
mseegers's schermafbeelding
mseegers mseegers is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 7 april 2008
Locatie: Multikabel
Ziggo Internet: Alles-in-1, Arris
DTV: Sony Bravia + Alphacrypt
Berichten: 112
Standaard

Als jij ooit een Alles-in-1 abonnement hebt afgesloten, dan moet je daar gewoon voor betalen. Je kunt best meerdere providers tegelijk hebben. Handig is anders, maar het kan wel.
Maar het kan natuurlijk ook zijn dat Ziggo jou per ongeluk Alles-in-1 gegeven heeft terwijl je dat niet hebt aangevraagd.

Je zult toch echt met Ziggo moeten bellen, als je het opgelost wilt hebben. Probeer het anders eens overdag op werkdagen. 's Avonds en in het weekend is het vaak druk.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Telefonie > Ziggo Vaste Telefonie




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:06.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl