Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale TV - Irdeto ontvangers > Cisco > Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)

Mededelingen

Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD) Vragen en opmerkingen over het eerste model HDTV Interactieve TV ontvanger met ingebouwde Personal Video Recorder van Cisco

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 1 oktober 2009, 15:11   #32
KoenH
Senior Member

KoenH's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jezus! Bekijk bericht
Ik kreeg vandaag onderstaande reactie op mijn mail aan Tros Radar, hopelijk gaan ze m.b.v. meerdere klachten nu wel aandacht aan dit probleem schenken;

Geachte mevrouw en/of meneer,

Gezien het grote aantal reacties kunnen wij helaas niet alle mail
persoonlijk beantwoorden. Daarom ontvangt u deze automatische reply.
Dit is de standaard mail van TROS Radar, die kreeg ik ook na het indienen van mijn klacht, vandaar de actie die ik ben gestart, zodat er hopelijk voldoende mensen hun klacht indienen en Ziggo duidelijk de problemen op tafel legt.

Voor wat betreft mijn situatie: ik ben op dit moment gecompenseerd door Ziggo en de dienst werkt sinds een week zonder noemenswaardige problemen. Hopelijk blijft dit zo!
KoenH is offline  
Oud 1 oktober 2009, 15:57   #33
ibtisam
Member

ibtisam's schermafbeelding
Standaard

Ik ben ook gevraagd om de uitzending van Radar bij te wonen. Naar aanleiding van de vele klachten wordt het maandag over een week behandeld in de uitzending.
ibtisam is offline  
Oud 5 oktober 2009, 13:33   #34
Infje
Ziggo VOD Helpdesk

Infje's schermafbeelding
Standaard

Ben benieuwd wie van Ziggo er bij gaat zitten.
Infje is offline  
Oud 5 oktober 2009, 20:05   #35
marcel234
Senior Member

marcel234's schermafbeelding
Thumbs down

Ook wij hebben de brief ingestuurt naar de tros. Soms (lees vaak) 3 keer dat pokkeding opnieuw opstarten omdat hij wéér eens is vast geslagen.

Uitzending gemist dat amper 10% weergeeft wat er feitelijk zou horen te staan en zo kan ik nog wel 3 dingen noemen die slecht zijn aan dit produckt.

Ik hoop dat deze actie iets uithaalt, want begin dit echt spuugzat te worden!

Groet Jan (vianen)
marcel234 is offline  
Oud 6 oktober 2009, 07:44   #36
mderooij
Member

mderooij's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ArChie Bekijk bericht
.. Daar wilde die sales manager totaal niets van weten en dat daarmee liet hij duidelijk zien hoe dom dergelijke managers bij Ziggo zijn. Ze begrijpen gewoon niet dat als de techniek niet op orde is dat dan het aantal klachten alleen maar blijft groeien naarmate je een product blijft verkopen.
De klachten zijn zijn zorg niet, wel het binnenhalen van klanten. Je ziet toch ook gewoon verkopers in de Kia showroom? Nou dan

Overigens, niks mis met de Cisco. Denk dat je beter oorzaak bij infrastructuur (netwerk, server(s), portals) moet zoeken.

Laatst gewijzigd door mderooij; 6 oktober 2009 om 07:52
mderooij is offline  
Oud 9 oktober 2009, 07:10   #37
xahmol
Senior Member

xahmol's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mderooij Bekijk bericht
Overigens, niks mis met de Cisco. Denk dat je beter oorzaak bij infrastructuur (netwerk, server(s), portals) moet zoeken.
Niets mis met de Cisco is helaas toch echt overdreven. Ja, een hoop van de vastlopers en iTV problemen komen door de infrastructuur.
Maar de verkeerde HDMI handshake en menufreezes toch echt niet.

Los daarvan: als een decoder crashed door netwerkissues is het toch echt een bug van de decoder die kennelijk geen goede foutafhandeling heeft.
xahmol is offline  
Oud 9 oktober 2009, 17:09   #38
ibtisam
Member

ibtisam's schermafbeelding
Standaard

Voor ieder die nog wat te melden heeft over Ziggo. Ga naar de site van Radar en vul de enquette in.
ibtisam is offline  
Oud 9 oktober 2009, 17:40   #39
stitch_duck
Senior Member

stitch_duck's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ibtisam Bekijk bericht
Voor ieder die nog wat te melden heeft over Ziggo. Ga naar de site van Radar en vul de enquette in.
Misschien handig om de link naar de enquette te plaatsen. (ik kan hem in ieder geval niet vinden)

Laatst gewijzigd door stitch_duck; 9 oktober 2009 om 19:52
stitch_duck is offline  
Oud 11 oktober 2009, 16:42   #40
B.A.
Member

B.A.'s schermafbeelding
Lightbulb

Komt het bij Uitzending Gemist te staan .
B.A. is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale TV - Irdeto ontvangers > Cisco > Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten