Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws

Mededelingen

Ziggo Internet - Vragen en nieuws Discussies en vragen over problemen met je Ziggo Internet-verbinding en modem, nieuwe internetdiensten, voip e.d.

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 21 september 2009, 15:46
Migo's schermafbeelding
Migo Migo is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Locatie: Hoogeveen
Ziggo Internet: Alles-In-Een Plus
Berichten: 3
Standaard Steeds time-outs bij surfen en gamen

Beste forummers,

Ik ben benieuwd of jullie me wat in de juiste richting kunnen sturen met het aanpakken van mijn verbindingsproblemen.

Ik kan nauwelijks normaal surfen, zonder constant een time-out te krijgen. Ik moet dan de webpagina vernieuwen, waarna hij vaak wel goed laadt.
Ook bij het spelen van een spel (Battlefield Heroes) heb ik constant lag en krijg ik een melding (van het spel) in beeld dat er een probleem is met m'n verbinding.

Ik zag wat over het tracert-commando, dus heb ik dat eens uitgevoerd. Wie kan me helpen de gegevens te interpreteren?

  #2  
Oud 21 september 2009, 20:47
Bernd's schermafbeelding
Bernd Bernd is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 13 april 2009
Locatie: De Wijk / @Home
Ziggo Internet: Alles-in-1 Plus, Cisco EPC3928AD
DTV: Humax iHDR-5050C via Sony BDV-IT1000 Blu-ray Home Theater set
Berichten: 122
Standaard

Ook in De Wijk (15 km van Hoogeveen) is er heel erg vaak een time-out. Het luisteren naar mijn internetradio is niet meer mogelijk omdat deze telkens stil valt.
  #3  
Oud 22 september 2009, 19:34
Migo's schermafbeelding
Migo Migo is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Locatie: Hoogeveen
Ziggo Internet: Alles-In-Een Plus
Berichten: 3
Standaard

Die vertragingen van 100 ms in mijn screenshot hierboven lijken mij erg hoog, maar zoveel weet ik ook er ook niet van. Iemand die wat licht kan schijnen op de uitkomst van de uitvoering van het tracert commando? Moet ik dit meerdere malen uitvoeren? Zijn er nog meer van dit soort tests of commando's die relevant zijn voor mijn probleem?
  #4  
Oud 22 september 2009, 20:33
Zapp Brannigan's schermafbeelding
Zapp Brannigan Zapp Brannigan is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 9 oktober 2008
Locatie: Hoofddorp
Ziggo Internet: nee
DTV: nee
Berichten: 3.674
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Migo Bekijk bericht
Die vertragingen van 100 ms in mijn screenshot hierboven lijken mij erg hoog
De vertraging tussen routers 5 en 6 is zo'n 75ms

Hemelsbreed is het circa 12.000km (heen en terug) naar de oostkust van de VS. De signaalsnelheid (glasvezel) is circa 200.000km/s. Onder ideale omstandigheden is de minimale vertraging dan ongeveer 60ms, dus die tijden van jou lijken mij heel normaal.
  #5  
Oud 8 oktober 2009, 21:36
greatz's schermafbeelding
greatz greatz is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 1 november 2008
Locatie: stein ziggo
Ziggo Internet: Z2
DTV: Samsung
Berichten: 4
Standaard

Heb hier s'avonds ook soms last van.
Speelt sins de snelhied omhoog is gegaan.
  #6  
Oud 8 oktober 2009, 22:45
sybe09's schermafbeelding
sybe09 sybe09 is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 8 oktober 2009
Locatie: Markelo/@home
Ziggo Internet: Alles in 1 Z1
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door greatz Bekijk bericht
Heb hier s'avonds ook soms last van.
Speelt sins de snelhied omhoog is gegaan.

Hier in Markelo is het ook niet beter...

Regelmatig valt mijn verbinding weg. Na reset modem werkt het weer...(soms na 20 min automatisch weer terug)

Al gebeld met ziggo, maar die leggen natuurlijk niet de fout bij hen.

Ik heb zo'n nieuwe modem van ziggo (50 Mbit) denk dat het probleem daar ligt. Komt dit bekent voor bij anderen??
  #7  
Oud 8 oktober 2009, 22:53
Isis's schermafbeelding
Isis Isis is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 25 september 2009
Locatie: Hoogezand/@Home
DTV: Samsung DVB-9401R
Berichten: 770
Standaard

Is er een router aangesloten? Haal die er eens tussenuit.

@sybe09: als je belt hiermee, lezen ze je modem uit. Daar kunnen ze zien wat en of er iets misgaat, daarom kan je ook het beste bellen als het niet werkt. Als zij verder geen fouten in het modem zien is het logisch dat ze de 'fout' niet bij hen leggen, maar bij jou en je aansluiting.
__________________
Please Google your question before asking.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws


Favorieten/bladwijzers



Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:03.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl