Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws

Mededelingen

Ziggo Internet - Vragen en nieuws Discussies en vragen over problemen met je Ziggo Internet-verbinding en modem, nieuwe internetdiensten, voip e.d.

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 24 september 2009, 21:04
Tv-Kijker's schermafbeelding
Tv-Kijker Tv-Kijker is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Motorola
DTV: TV-Extra
Standaard

ik vraag me af of je er wel wat aan hebt als er niet snel wordt geupload wat heb je er dan om snel te kunnen downloaden? dan kun je net zo goed Z2 gebruiken
Oud 28 september 2009, 11:20
kontknager's schermafbeelding
kontknager kontknager is offline
Member

Ziggo Internet: AIE Extra Ubee + Arris
DTV: Cisco
Standaard

Tjahz hangt er vanaf wat voor soort internet gebruikers je bent. Als je standaard dingen zoals surfen en mail doet dan zal jet er weinig van merk

Een die hard l33ch0r die films e.d. wil binnenhalen zal dit wel merken
Oud 28 september 2009, 11:36
Spartagek's schermafbeelding
Spartagek Spartagek is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Op de terugweg naar Ziggo
DTV: Horizon + Extra box en CI+
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tv-Kijker Bekijk bericht
ik vraag me af of je er wel wat aan hebt als er niet snel wordt geupload wat heb je er dan om snel te kunnen downloaden? dan kun je net zo goed Z2 gebruiken
Ik denk dat je de uploadsnelheid van de "pro-usenet" gebruikers onderschat
ik ken er een paar, die hebben de beschikkingover een supersnelle upload ( 100+Mbit ) dus die hebben binnen een paar minuten de dvd's erop gezet

Ik heb wel het relatieve geduld om een paar dagen te wachten op een upload, maar als ik hem begin te downloaden, wil ik ook wel binnen 20 minuten een bestand op mijn schijf hebben
Oud 28 september 2009, 12:07
Gizmo©'s schermafbeelding
Gizmo© Gizmo© is offline
Senior Member

Standaard

Ik heb mijn downgrade in werking gesteld begin september en per 1 november ben ik een Alles-in-1 Plus gebruiker.
Heb meerdere keren Ziggo gebeld ivm het artikel, maar ze blijven erbij dat ik een maand opzegtermijn heb.
Oud 29 september 2009, 17:24
TV Smurf's schermafbeelding
TV Smurf TV Smurf is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect Complete/Ubee EVM3200/NG3700
DTV: CI+ Quantis CAM/Humax iHDR5200c
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gizmo© Bekijk bericht
Ik heb mijn downgrade in werking gesteld begin september en per 1 november ben ik een Alles-in-1 Plus gebruiker.
Heb meerdere keren Ziggo gebeld ivm het artikel, maar ze blijven erbij dat ik een maand opzegtermijn heb.
Zitten ze toch echt formeel fout. Maar vraag is of je er nu nog druk om wilt maken.
Oud 29 september 2009, 17:41
Gizmo©'s schermafbeelding
Gizmo© Gizmo© is offline
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV Smurf Bekijk bericht
Zitten ze toch echt formeel fout. Maar vraag is of je er nu nog druk om wilt maken.
Nee, doe ik al niet meer. Maakte me er nu meer druk om dat EreDivisie Live niet geactiveerd werd. Dit lukte niet, omdat de order van de downgrade nog in de weg zat, maar dit heb ik met een vriendelijke dame van Ziggo vanmiddag opgelost. Dus Eredivisie live moet binnen 48 uur werken en de downgrade gaat per 31 oktober in. Het moet maar, er zijn belangrijkere zaken om je druk om te maken.
Oud 2 oktober 2009, 03:09
wood's schermafbeelding
wood wood is offline
Junior Member

Standaard

Het is zoals met alle verkeer. Ik zit hier ook met een 50/5 abo en mijn "internet-ervaring" wordt er totaal niet anders mee.
Of je nou in een Maserati rijdt of in een 2CV. Het enige echte "plezier" zijn de speedtests, en ik kan pochen dat ik 50DL heb.
Heb ook een WRT610N aangeschaft. Doet niks meer dan mijn "waardeloze" Sweex LC00090 van 19 Euries. Duuuhhhh...

Maar toch ben ik blij dat ik zo snel ben. Waarom eigenlijk....
Dat heb ik nou ook met autos, de volgende moet altijd "sneller" zijn dan de vorige. Daar moet ik toch eens een keer van af.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten