Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+ > Philips

Mededelingen

Philips Nieuws, vragen en opmerkingen over Philips CI+ geschikte TV's

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 24 september 2009, 09:13
TNG's schermafbeelding
TNG TNG is offline
Member

DTV: Philips 42pfl9664H + Smit CAM
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rowwan Bekijk bericht
Van de website is hij inmiddels al weer weg...
Beetje rare vertoning, er staat bij 42pfl9664:

Firmware Upgrade - Software, Versie: 000.026.038.022 Nederlands
Zip-bestand (41.70 MB), 2009-09-23

Dus hetzelfde versie nummer, maar wel een andere datum?
Oud 24 september 2009, 09:16
Rowwan's schermafbeelding
Rowwan Rowwan is offline
Senior Member

DTV: 32pfl9604 + Smit CAM & Philips 37pfl9632 + Humax 5200
Standaard

Ik heb het idee dat ze gisteravond de oude versie weer terug hebben gezet. Als je de ZIP opent zie je dat de datum van de file van 19-08 is..
Oud 24 september 2009, 09:21
kontheur's schermafbeelding
kontheur kontheur is offline
Junior Member

Ziggo Internet: -
DTV: -
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door taz3d Bekijk bericht
Heb hem nog niet getest, maar dit zal hem wel zijn dan. Komt uit het andere draadje.
Oud 24 september 2009, 09:24
misfit_nl's schermafbeelding
misfit_nl misfit_nl is offline
Junior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rowwan Bekijk bericht
Ik heb het idee dat ze gisteravond de oude versie weer terug hebben gezet. Als je de ZIP opent zie je dat de datum van de file van 19-08 is..
Daar zit het wel naar uit, de datum van de nieuwe firmware was 23-09-2009.
Oud 24 september 2009, 09:28
Rowwan's schermafbeelding
Rowwan Rowwan is offline
Senior Member

DTV: 32pfl9604 + Smit CAM & Philips 37pfl9632 + Humax 5200
Standaard

Heeft iemand hem toevallig nog op z'n schijf staan? Dan kan diegene hem misschien ergens uploaden...
Oud 24 september 2009, 09:35
joske80's schermafbeelding
joske80 joske80 is offline
Junior Member

DTV: 37PFL8404/H
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door R2d2 Bekijk bericht
K*T volgensmij heb ik een hardware fout in me TV

Hij wil maar geen digitale zenders zoeken. De CAM doet het nu wel hij geeft aan authenticatie ok..

maar hij wil maar geen digitale zenders zoeken. De instelling staan op kabel de netwerk id is 372.00 weet alleen niet waar je die 5555 kan in voeren ( Als dat teminste nodig is )
Ik had dit probleem ook.

Ik heb dit kunnen oplossen door in het "instellingen" menu, voordat je aan de automatische zenderinstallatie begint, de modussnelheid/signaalsnelheid (of zoiets) aan te passen. Bij mij staat die automatisch (iedere keer dat ik de tv opstart??) op 6,900. Als ik die op 6,875 zet (zoals aangegeven in ziggo handleiding DTM) dan gaat de installatie goed. Probeer dat eens. Dan krijg je ook vanzelf de vraag om je netwerk ID in te vullen.

Verder kijk ik trouwens reikhalzend uit naar de software update voor mijn 8404.

Laatst gewijzigd door joske80; 24 september 2009 om 09:44 Reden: details vergeten
Oud 24 september 2009, 09:37
Henk2304's schermafbeelding
Henk2304 Henk2304 is offline
Senior Member

DTV: Samsung LE32C350 met Ziggo CI+ CAM (Smit); Samsung SMT-C7140; Samsung UE46C6000 met KPN iTV
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vaagfiguur Bekijk bericht
Had ik ook met mijn 37PFL9604. Kwam niet verder dan 80% met de nieuwe software. Ik had de smartcard nog niet geactiveerd maar na activering, 5 minuten wachten (volgens ZIGGO) en opnieuw opstarten werkt het bij mij!

Ik ben er alleen nog niet over uit wat "Scenea" inhoud.
Staat nieuw in mijn home menu. Iemand?
Op de afstandsbediening van mijn 8404 zit een SCENEA knop. In de handleiding staat (uit m'n hoofd) dat die niet voor alle modellen van toepassing is. Ik heb me er verder nog niet in verdiept maar wellicht dat jouw handleiding meer info geeft.
Oud 24 september 2009, 09:37
inki1234's schermafbeelding
inki1234 inki1234 is offline
Junior Member

DTV: 32PFL8404h/12 met ci+ziggo
Thumbs down

Ik vindt dat langzaam absurd wat zich hier afspeelt, niet normaal. Van een groot bedrijf zoals Philips verwacht toch meer professionaliteit, toch en niet zo een gepruts wat zich in moment bij Philips afspeelt.
Ok, het is normaal dat er geëxperimenteerd moet worden maar dan toch niet met de eigen klanten. Als je een product koopt verwacht je dat het 100% werkt en niet dat je als klantzijnde nog eens aan taalloze tests moet mee doen.
Dus Philips ben professioneel en wacht a.u.b. met het uitbrengen van een nieuwe firmware tot dat die 100% werkt.

gr. Hans
Oud 24 september 2009, 09:58
double0dennis's schermafbeelding
double0dennis double0dennis is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Internet Z2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door inki1234 Bekijk bericht
Ik vindt dat langzaam absurd wat zich hier afspeelt, niet normaal. Van een groot bedrijf zoals Philips verwacht toch meer professionaliteit, toch en niet zo een gepruts wat zich in moment bij Philips afspeelt.
Ok, het is normaal dat er geëxperimenteerd moet worden maar dan toch niet met de eigen klanten. Als je een product koopt verwacht je dat het 100% werkt en niet dat je als klantzijnde nog eens aan taalloze tests moet mee doen.
Dus Philips ben professioneel en wacht a.u.b. met het uitbrengen van een nieuwe firmware tot dat die 100% werkt.

gr. Hans
Er blijkt op dit forum een grote behoefte te bestaan aan een snelle firmware update. Met het vrijgeven van deze release zien we op dit forum steeds meer mensen die kunnen zeggen dat het werkt. We zien dus vooruitgang in het certificeringsproces en dat is voor veel eigenaren van een Philips tv heel prettig om te zien.

Die firmware zal ongetwijfeld nog niet geheel correct zijn. De Philips toestellen zijn nog niet gecertificeerd en het is niet ondenkbaar dat het een en ander nog aangepast moet worden. Desondanks snap ik uw bezwaar niet zo. Als u geen zin heeft om aan tests mee te doen, dan kunt u beter wachten tot Ziggo officieel bekend maakt dat uw TV ondersteund wordt vanaf een bepaalde firmware versie en die download u op dat moment.
Oud 24 september 2009, 12:00
R2d2's schermafbeelding
R2d2 R2d2 is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Alles in 1 Extre
DTV: Samsung DVB. Philips 37PFL9604 met Smit CI+ CAM
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joske80 Bekijk bericht
Ik had dit probleem ook.

Ik heb dit kunnen oplossen door in het "instellingen" menu, voordat je aan de automatische zenderinstallatie begint, de modussnelheid/signaalsnelheid (of zoiets) aan te passen. Bij mij staat die automatisch (iedere keer dat ik de tv opstart??) op 6,900. Als ik die op 6,875 zet (zoals aangegeven in ziggo handleiding DTM) dan gaat de installatie goed. Probeer dat eens. Dan krijg je ook vanzelf de vraag om je netwerk ID in te vullen.

Verder kijk ik trouwens reikhalzend uit naar de software update voor mijn 8404.
Helaas heeft dit ook niet geholpen. Ik had een chatsessie gestart met een van de werknemers van philips. Die gasten deden lekker makkelijk om maar gewoon te zeggen dat zo nog in de certifciering fase zitten. En ik zei maar maar dit heeft niet met de cam module te maken. Ik moet gewoon digitale zenders kunnen ontvangen toch ?
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+ > Philips

Labels
32pfl9604, ci+, philips, ziggo

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten