Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+ > Samsung

Mededelingen

Samsung Nieuws, vragen en opmerkingen over Samsung CI+ geschikte TV's

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 19 september 2009, 22:23
Eddieh's schermafbeelding
Eddieh Eddieh is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 20 juni 2009
Locatie: Den Haag
Berichten: 13
Standaard melding vervormd signaal

Ik loop tegen het volgende aan. Ik heb de CI+ Cam succesvol geïnstalleerd. Ned 1 is prima, maar na een minuut of 10-20 en of flink zappen of naar de hogere zenders bijv 415 krijg ik de melding Vervormd signaal en het beeld staat op zwart. Alleen Ned. 1 doet het dan nog. Na een paar minuten kan ik weer zappen naar een andere zender, maar het probleem blijft terugkomen. Soms is het signaal na 2 minuten ineens weer terug. Iemand een idee?
Ik heb een Samsung 40UE6000VPXXN met Smit Cam en woon in Den Haag. (oud casema)

Eddie

Laatst gewijzigd door Eddieh; 19 september 2009 om 22:50
  #2  
Oud 20 september 2009, 08:16
svanderlinden's schermafbeelding
svanderlinden svanderlinden is offline
Member
 
Geregistreerd: 15 augustus 2009
Locatie: Beverwijk
Ziggo Internet: Alles in 1 plus
DTV: Samsung 850, Samsung LED met Ci+
Berichten: 47
Standaard

Ik ervaar een beetje hetzelfde......

Een 10-20 seconde op beeld wachten....of heel even beeld, beeld weg, 10-20 seconde wachten, beeld weer goed....

Niet perse bij de hogere kanalen, maar gewoon over de hele linie....

FF horen of er meer last van hebben

Grtz, Steven

BTW zelfde model...
  #3  
Oud 20 september 2009, 08:38
Loesy's schermafbeelding
Loesy Loesy is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 21 juni 2007
Locatie: -
Ziggo Internet: Z3 + DTV
DTV: Ziggo CI+ module i.c.m Samsung LED UE40C6700
Berichten: 158
Standaard

Die melding van 'Vervormd signaal' heb ik ook als ik de TV aanzet. Daarna zie ik het niet meer. Ik denk toch dat ding een samsung ding is dat er 'bijhoort'. Ik heb ook bij de eerste zenderkeuze nadat de TV aan is eenmalig roze streepjes en daarna gelijk goed beeld. Beide dingen deed hij ook toen ik de alfha..module gebruikte.

De zaptijd is idd wat langer dan ik gewned was met de HUmax maar dat vind ik eigenlijk niet zo'n probleem.

Ik heb een UE32B7020
  #4  
Oud 20 september 2009, 12:29
anoniem's schermafbeelding
anoniem anoniem is offline
Ziggo Official
 
Geregistreerd: 12 maart 2007
Locatie: Ziggo Provider
DTV: ALL
Berichten: 4.075
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door svanderlinden Bekijk bericht
Ik ervaar een beetje hetzelfde......

Een 10-20 seconde op beeld wachten....of heel even beeld, beeld weg, 10-20 seconde wachten, beeld weer goed....

Niet perse bij de hogere kanalen, maar gewoon over de hele linie....

FF horen of er meer last van hebben

Grtz, Steven

BTW zelfde model...
Begrijp ik het goed: 10-20sec beeld, 10-20 sec geen beeld, 10-20 sec beeld, etc. Zo ja wil je mij dan je contact gegevens doorsturen per PM.
Ik kan dan enkele testen uitvoeren om te kijken of er een relatie is met een bepaald CI+ attribuut.
  #5  
Oud 20 september 2009, 12:49
Eddieh's schermafbeelding
Eddieh Eddieh is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 20 juni 2009
Locatie: Den Haag
Berichten: 13
Standaard

Ik heb nu de problemen nu ook op iedere zender. Ontvangstsignaal is 90%. Ik gebruik nog wel mijn oude smartcard, kan dit van invloed zijn?
  #6  
Oud 20 september 2009, 13:56
anoniem's schermafbeelding
anoniem anoniem is offline
Ziggo Official
 
Geregistreerd: 12 maart 2007
Locatie: Ziggo Provider
DTV: ALL
Berichten: 4.075
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eddieh Bekijk bericht
Ik heb nu de problemen nu ook op iedere zender. Ontvangstsignaal is 90%. Ik gebruik nog wel mijn oude smartcard, kan dit van invloed zijn?
doen de problemen zich voor zoals ik hier boven aangeef ?
  #7  
Oud 20 september 2009, 14:18
Eddieh's schermafbeelding
Eddieh Eddieh is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 20 juni 2009
Locatie: Den Haag
Berichten: 13
Standaard

rond de laatste post heb ik het op Eurosport HD gezet. En deed het zich voor. Maar na 2 x bleef het wel aan, tot ik weer ging zappen. Dan gaat het eerst goed x of 10 en dan krijg je ineens weer de melding.

Laatst gewijzigd door Eddieh; 20 september 2009 om 22:32
  #8  
Oud 20 september 2009, 16:30
aimms's schermafbeelding
aimms aimms is offline
Member
 
Geregistreerd: 2 augustus 2009
Locatie: Maastricht/@Home
Ziggo Internet: Alles in 1 Plus
DTV: Humax
Berichten: 41
Standaard

Krijg ook de melding van vervormd beeld, maar alleen als ik de tv aanzet. Melding verdwijnt en heb er vervolgens geen last meer van (nog niet in ieder geval).
  #9  
Oud 20 september 2009, 21:33
Willemh's schermafbeelding
Willemh Willemh is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 20 september 2009
Locatie: delft casema
Berichten: 2
Standaard

Ik had hetzelfde probleem. Zappen duurde tot 20 sec. per zender! En daarvoor steeds "Signaal vervormd".

Totdat ik van de duitse samsung-site een firmware-upgrade installeerde. (De upgrade van de nederlandse samsung-site wilde niet installeren). En nu zijn alle problemen voorbij! Zappen gaat weer zoals het hoort.

Hopelijk heeft iemand hier iets aan.

PS Ben ik de enige die een hele tijd heeft zitten prutsen met de smartcard ondersteboven in de CAM-houder??
  #10  
Oud 20 september 2009, 21:41
svanderlinden's schermafbeelding
svanderlinden svanderlinden is offline
Member
 
Geregistreerd: 15 augustus 2009
Locatie: Beverwijk
Ziggo Internet: Alles in 1 plus
DTV: Samsung 850, Samsung LED met Ci+
Berichten: 47
Standaard

Kun je een linkje naar de duitse firmware plaatsen.

Ga ik het vandeweek er ook eens inzetten.

Grtz, Steven
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+ > Samsung




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:26.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl