Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Ziggo On Demand

Mededelingen

Ziggo On Demand Vragen en opmerkingen over het originele Interactieve TV platform van Ziggo.

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 19 september 2009, 10:18
Stamp's schermafbeelding
Stamp Stamp is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 17 september 2009
Locatie: Wormer
Ziggo Internet: Alles in 1 extra
DTV: cisco
Berichten: 1
Cool Registratie smartkaart

Ik heb onlangs het itv totaal paket met de cisco ontvanger aangeschaft.
Instalatie ging goed kaart geeft aan dat hij geregistreert is, maar helaas als ik naar uitzending gemist of tv-theek ga geeft hij aan dat ik hier een abbo op moet aanschaffen.

Hierover heb ik de helpdesk gebelt en deze vertelde mij dat dit tijdens de preview periode niet kon (2 weken dus).
Mijn vraag is dus is dit normaal aangezien er op de website staat dat als het niet bevalt je binnen 7 dagen de decoder terug kan sturen en je abbo ongedaaan kan maken.

Maar hoe zou ik dit abbo kunnen testen in die 7 dagen als mijn abbo pas na de preview periode (14 dagen dus..) word geactieveerd...?

Update:
Na wat meer gelezen te hebben hier heb ik mijn smartcart maar eens via mijn ziggo geactiveert.. nu "doen" ooit gemist en net gemist het wel maar krijg ik heel veel storing hierop en tv-theek geeft nog steeds aan dat dat ik mij hierop moet abboneren.

Laatst gewijzigd door Stamp; 19 september 2009 om 11:09
  #2  
Oud 5 november 2009, 22:07
Crypteis's schermafbeelding
Crypteis Crypteis is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 5 november 2009
Locatie: Gulpen @Home
Ziggo Internet: Internet Z2
DTV: Cisco 8455DVB HD PVR
Berichten: 1
Standaard

Ik heb dus precies hetzelfde probleem.
Overigens, als ik de smartcard op mijn ziggo probeer the activeren, krijg ik deze niet in het ''lijstje'' met geactiveerde smartcards te zien. In het menu van de cisco staat dat de kaart geactiveerd is. Tv-theek werkt niet, net gemist etc wel.
  #3  
Oud 19 november 2009, 15:00
NoWorldOrder's schermafbeelding
NoWorldOrder NoWorldOrder is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 19 november 2009
Locatie: Alblasserdam
Ziggo Internet: Interactieve TV
DTV: Cisco
Berichten: 10
Standaard

Laat ik nu hetzelfde hebben
Echter vandaag is me toegezegd dat het volgende week allemaal gaat werken!
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Ziggo On Demand




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:24.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl