Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Ziggo On Demand

Mededelingen

Ziggo On Demand Vragen en opmerkingen over het originele Interactieve TV platform van Ziggo.

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 19 september 2009, 09:09
booij's schermafbeelding
booij booij is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 Plus
DTV: Geen
Standaard Interactive TV - wat kan ik doen zonder ITV pakket?

Ik vraag mij af of ik de Cisco 8455DVB kan gebruiken zonder extra ITV pakketten aan te schaffen. Ik heb deze aanbieding gezien en dan heb je voor 299 een HD ontvanger die kan opnemen maar volgens mij zit hier verder geen ITV abonnement automatisch bij. Kan ik dan wel gewoon TV kijken en opnemen? Niet dat ik geen ITV pakket zal nemen maar ik weet het nog niet.

http://www.ziggo.nl/producten/televisie/itv/cisco

gr, Arne
Oud 19 september 2009, 09:27
TheGrouch's schermafbeelding
TheGrouch TheGrouch is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Nee, glasvezel 500/500 icm Vigor2132FVn | KPN dualband WiFi AP (3x)
DTV: TV Plus + Film1 icm Humax iHDR-5050c (3x) | Humax iHDR-5200c | Neotion CI+ | Samsung DCB-H380R
Standaard

Om met je tweede vraag te beginnen: ja, je kunt de cisco gewoon als HighDef harddiskrecorder gebruiken zonder iTV.
Ik heb de cisco altijd zo gebruikt. Ook xahmol (ook een forumlid) gebruikt hem zo.
Als je die pagina leest lijkt het er inderdaad op dat je de cisco voor € 299 krijgt zonder verplicht iTV pakket.

Er is trouwens een heel topic over de cisco als ontvanger zonder iTV, dat staat onder irdeto ontvangers.
Oud 19 september 2009, 10:05
booij's schermafbeelding
booij booij is offline
Junior Member

Standaard

ik zal daar ook eens even kijken. bedankt!

kan deze vraag daar ook stellen maar zapt die cisco een beetje en hoe staat het met de EPG snelheid/vastlopen? bij mijn huidige Humax is de EPG echt om te huilen.
Oud 19 september 2009, 10:43
The_Doman's schermafbeelding
The_Doman The_Doman is offline
Senior Member

DTV: Humax 5050/5100/5300/DM500/TechnoTrend/Terratec/M750C
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door booij Bekijk bericht
kan deze vraag daar ook stellen maar zapt die cisco een beetje en hoe staat het met de EPG snelheid/vastlopen? bij mijn huidige Humax is de EPG echt om te huilen.
Kijk ook hier eens:
Vraag: Humax iHDR-5050C vs. Cisco 8455DVB
Oud 19 september 2009, 20:35
booij's schermafbeelding
booij booij is offline
Junior Member

Standaard

bedankt voor de info.

nadeel van zo'n forum is dat je veel te veel leest over voor en nadelen en dat je nu maar weer eens een week moet nadenken wat je precies wilt gaan doen

vraag me trouwens af waarom je een harde schijf nodig hebt als je ITV wilt zien. voor de time-shift functie denk ik dan maar als alles toch via 'net gemist' of hoe dat ook mag heten beschikbaar is hoef je toch nooit meer iets op te nemen?
Oud 19 september 2009, 23:03
xahmol's schermafbeelding
xahmol xahmol is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect Max&Play Max (300 Mb), Technicolor tc7210 (in bridge), Apple AirPort Extreme (2015)
DTV: Samsung Horizon (woonkamer),Humax IR-FOX C (slaapkamer),AnyseeE30TC (PC) en TV Extra.
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door booij Bekijk bericht
voor de time-shift functie denk ik dan maar als alles toch via 'net gemist' of hoe dat ook mag heten beschikbaar is hoef je toch nooit meer iets op te nemen?
Tja.

Net gemist is:
- duur (als je tenminste geen iTV abo hebt zoals ik);
- werkt de laatste tijd meer niet dan wel;
- is lang niet de kwaliteit van een directe opname;
- vergt veel meer stappen in het menu om af te kijken dan een eigen opname;
- is pas na minimaal een dag beschikbaar.

Wat mij betreft echt niet een alternatief voor zelf opnemen dus. Hooguit als je de opname vergeten bent in te stellen.

En wellicht om misverstanden te voorkomen: iTV kun je sowieso niet opnemen. Wel opnieuw opvragen uiteraard.

Persoonlijk zou ik iTV vergeten en voor de Humax gaan, enige reden dat ik dat zelf niet doe is dat ik de Cisco nu eenmaal heb (gekocht toen de Humax er nog niet was) en hij ook weer net niet slecht genoeg werkt om nog een keer 300 euro uit te geven.
Oud 1 oktober 2009, 16:01
snarf007's schermafbeelding
snarf007 snarf007 is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 Plus | TV-Extra | UBEE |
DTV: Cisco 8485DVB | Cisco 8455DVB
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xahmol Bekijk bericht
Tja.

Net gemist is:
- duur (als je tenminste geen iTV abo hebt zoals ik);
- werkt de laatste tijd meer niet dan wel;
- is lang niet de kwaliteit van een directe opname;
- vergt veel meer stappen in het menu om af te kijken dan een eigen opname;
- is pas na minimaal een dag beschikbaar.

Wat mij betreft echt niet een alternatief voor zelf opnemen dus. Hooguit als je de opname vergeten bent in te stellen.

En wellicht om misverstanden te voorkomen: iTV kun je sowieso niet opnemen. Wel opnieuw opvragen uiteraard.

Persoonlijk zou ik iTV vergeten en voor de Humax gaan, enige reden dat ik dat zelf niet doe is dat ik de Cisco nu eenmaal heb (gekocht toen de Humax er nog niet was) en hij ook weer net niet slecht genoeg werkt om nog een keer 300 euro uit te geven.
Op net gemist ook niet alle uitzendigen ... alleen nieuws en wegmisbruikers e.d. Geen "gekochte" series enzo.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Ziggo On Demand

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten