Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Vragen en Opmerkingen

Mededelingen

Vragen en Opmerkingen Algemene vragen en opmerkingen over digitale TV en Radio bij Ziggo

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 19 september 2009, 02:57
ph0b0s1989's schermafbeelding
ph0b0s1989 ph0b0s1989 is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 19 september 2009
Locatie: groningen
Ziggo Internet: digitale tv
DTV: Samsung 210
Berichten: 2
Standaard geen beeld op comedy central, tmf, mtv en eurosport.

hallo allemaal,

sinds een paar dagen krijg ik op de zender die ik in de titel heb genoemd geen beeld meer, eerder deden deze zenders het perfect maar nu zie ik alleen als ik aan de kabel aan de decoder draai even een tikje beeld maar dan zie ik ook dat de signaalkwaliteit net even iets meer word (blijft niet op die kwaliteit staan).
ik heb niks veranderd aan de kabels en alle andere zender werken perfect.
ik krijg ook geen foutcodes in het beeld en kan de tvgids wel opvragen, verder zwart beeld.
waar kan dit aan liggen en is de signaal kwaliteit met een signaalversterker te verbeteren?

alvast bedankt allemaal.
  #2  
Oud 19 september 2009, 07:04
snuggles123's schermafbeelding
snuggles123 snuggles123 is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 16 mei 2009
Locatie: Groningen / @home
Ziggo Internet: Alles-In-1-Extra / Cisco EPC 3928 Modem .
DTV: Vu plus solo 4k /Amiko Alien 2 Triple tuner / Sony KD-49X8505B / Quantis Interactieve CI+ 1.3 module
Berichten: 193
Standaard

Hallo,

Die zenders die jij noemt werken hier perfect , Ik woon ook in Groningen.
Laat de decoder eens opnieuw alle zenders scannen dan moet het volgens mij wel weer goed zijn .
  #3  
Oud 19 september 2009, 12:12
ph0b0s1989's schermafbeelding
ph0b0s1989 ph0b0s1989 is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 19 september 2009
Locatie: groningen
Ziggo Internet: digitale tv
DTV: Samsung 210
Berichten: 2
Standaard

hier heb ik ook aan gedacht en dat al 5 keer gedaan inmiddels, alles blijft hetzelfde

edit: ik heb ook al meerdere malen een reboot uitgevoerd en opgestart met en zonder smartcard maar t signaal blijft t zelfde.
  #4  
Oud 19 september 2009, 16:52
GolfTouch's schermafbeelding
GolfTouch GolfTouch is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 3 april 2008
Locatie: Waalwijk - voorheen @home
Ziggo Internet: Connect&Play Max | Modem: Technicolor | Router: TP-link C9 | Switch: D-Link DGS-1016D & 2x 1008D
DTV: CI+ 1.3 Interactief UE55HU7500L | 2x Humax 5050 & IR-FOX | 2x Horizon Box | Anysee E30TC+
Berichten: 3.668
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ph0b0s1989 Bekijk bericht
...eerder deden deze zenders het perfect maar nu zie ik alleen als ik aan de kabel aan de decoder draai even een tikje beeld maar dan zie ik ook dat de signaalkwaliteit net even iets meer word (blijft niet op die kwaliteit staan)...
Ik denk dat je het antwoord op je eigen vraag al geeft. Zie het vetgedrukte.

Monteer deze stekker er eens opnieuw op en controleer de hele kabel eens.
Vaak met stofzuigen of afstoffen van de ontvanger kun je toch tegen de kabel stoten.
__________________
Power is nothing without control !!!
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Vragen en Opmerkingen




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:52.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl