Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws

Mededelingen

Ziggo Internet - Vragen en nieuws Discussies en vragen over problemen met je Ziggo Internet-verbinding en modem, nieuwe internetdiensten, voip e.d.

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 18 september 2009, 23:14
wenmali's schermafbeelding
wenmali wenmali is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 28 februari 2009
Locatie: Roggel @home
Ziggo Internet: Z2
Berichten: 7
Standaard Wel draadloos, geen bekabeld internet

Hallo,
We hebben een vreemd probleem...(denk ik)
We hebben 2 computers; 1 desktop en 1 laptop. de desktop pc is op internet aangesloten via modem, router en dan kabel in pc. De laptop is draadloos.
Nu krijg ik sinds vandaag geen internetverbinding meer op mijn (bekabelde) desktoppc. Het draadloos gebeuren op de laptop werkt wel gewoon...
Normaal is dit (regelmatig) andersom. Dus op de desktop internet terwijl het draadloos het niet doet. Dan is het een kwestie van de router even uit, en dan doet-ie het wel weer.
Nu dus niet. Ik heb het modem en router al een tijd van de stroom gehad, modem volledig laten opstarten en daarna de router. Maar nog steeds niks. Hij zegt dat een kabel niet is aangesloten, dit heb ik gecontrolleerd, en alles zit stevig vast.
Wat zou dit kunnen zijn, en beter nog; hoe los ik dit op???
Ik moet erbij zeggen dat ik niet bijster veel verstand heb van computers en het daarbij behorende taalgebruik....
Alvast bedankt!
  #2  
Oud 19 september 2009, 00:00
Sjaool's schermafbeelding
Sjaool Sjaool is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 27 april 2009
Locatie: Emmeloord / Ziggo
Ziggo Internet: Connect en Play Complete / Technicolor TC7210 / WNDR3700 v1
DTV: Horizon Mediabox / Humax iHDR-5200C / Humax iHDR-5050C / Samsung UE32F5500
Berichten: 2.869
Standaard

Branden alle lampjes wel op de netwerkaansluiting van het moederbord en de router?



Zo niet dan zou je netwerkkabel een slecht contact of een breukje kunnen hebben.
  #3  
Oud 19 september 2009, 00:34
wenmali's schermafbeelding
wenmali wenmali is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 28 februari 2009
Locatie: Roggel @home
Ziggo Internet: Z2
Berichten: 7
Standaard Doet het weer

Geen idee hoe het kan, maar het werkt opeens weer...Evengoed bedankt!
  #4  
Oud 19 september 2009, 03:29
Sjaool's schermafbeelding
Sjaool Sjaool is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 27 april 2009
Locatie: Emmeloord / Ziggo
Ziggo Internet: Connect en Play Complete / Technicolor TC7210 / WNDR3700 v1
DTV: Horizon Mediabox / Humax iHDR-5200C / Humax iHDR-5050C / Samsung UE32F5500
Berichten: 2.869
Standaard

Het is en blijft elektronica... één groot raadsel.

Blij toe dat het weer werkt.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:18.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl